مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات

مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات

دریافت

مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات
دسته بندی
علوم انسانی
بازدید ها

26
فرمت فایل

docx
حجم فایل

153 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

60

20,900 تومان
مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات با پیشینه پژوهش   توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه       -1- مقدمه…………………………………… 9 2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول………………. 10 2-2-1- ساختار بازار………………………….. 10 2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت…………… 10 2-2-2-1- بازار رقابت کامل…………………….. 10 2-2-2-2-  بازار انحصار کامل…………………… 11 2-2-2-3-  بازار انحصار چند جانبه………………. 12 2-2-2-4-  رقابت کورنو………………………… 13 2-2-2-5- رقابت برتراند……………………….. 13 2-2-2-6- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی…………. 14 2-2-2-7- وضعیت رهبر و پیرو……………………. 14 2-2-2-8- وضعیت جنگ قیمت………………………. 14 2-2-3- بازار رقابت انحصاری……………………. 14 2-2-4- تمرکز بازار…………………………… 15 2-2-5- قدرت بازار……………………………. 16 2-2-6- شاخص‌های قدرت بازار…………………….. 17 2-2-6-1- شاخص لرنر…………………………… 17 2-2-6-2-شاخص هر فیندال- هیرشمن………………… 17 2-2-6-3- کیو توبین…………………………… 18 2-2-6-4- شاخص بون……………………………. 19 2-2-7- جایگاه رقابتی محصول…………………….. 20 2-2-7-1- استراتژی وخط مشی تعیین جایگاه…………… 22 2-2-7-2- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول…. 22 2-3- تبلیغات………………………………… 23 2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات………………….. 24 2-3-2- تبلیغات و بازاریابی…………………….. 26 2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات.. 27 2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار……………….. 29 2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری….. 33 2-3-6- تبلیغ اینترنتی………………………… 37 2-3-6-1- روش های تبلیغ اینترنتی…………………. 38 2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات…………………….. 39 2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات……………….. 39 2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری……………………. 40 2-3-9-1- شدت تبلیغات و فروش…………………….. 41 2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات………….. 41 2-3-10-1- سلسه مراتب تأثیرات…………………… 42 2-3-10-2-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات 42 2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمركز و سودآوری………… 43 2-5- مروری بر پژوهش­های پیشین………………….. 48 2-5-1- پژوهش های خارجی……………………….. 48 2-5-2-پژوهشهای داخلی…………………………. 50   2-1- مقدمه  مفاهیم ساختار، رفتار و عملكرد بازار تحت عنوان عناصر سه گانه بازار، در ادبیات اقتصاد صنعتی مطرح هستند كه نحوه ارتباط این عناصر و چگونگی اثرگذاری متقابل آنها، مورد اختلاف نظر اقتصاد دانان و مكاتب مختلف اقتصادی است. از جمله متغیرهای ساختاری بازار میتوان به درجه تمركز بازار اشاره نمود. همچنین تبلیغات یكی از متغیرهای مهم رفتاری بازار میباشد كه می تواند بر ساختار و عملكرد بازار تاثیر داشته باشد. در عین حال تبلیغات می تواند بر كاركرد بازار و سود اقتصادی بنگاه تبلیغ كننده نیز اثر گذار باشد. تبلیغات می تواند با افزایش درجه تمركز به انحصارات دامن زده یا با كاهش درجه تمركز رقابت آفرین باشد. نحوه ارتباط سودآوری به عنوان متغیرهای عملكردی بازار، درجه تمركز به عنوان یك متغیر ساختاری بازار و هزینه های تبلیغات به عنوان متغیرهای رفتاری بازار و چگونگی اثرگذاری متقابل آنها، مورد اختلاف نظر اقتصاد دانان و مكاتب مختلف اقتصادی است. از سوی دیگر، مطالعات تجربی متعددی نیز در حمایت از این دیدگاه ها وجود دارد. بنابراین لازم است كه این موضوع در بخش صنعت ایران مورد مطالعه قرار گیرد. در این فصل، در بخش اول مقدمه، در بخش مفاهیم مرتبط به بازار محصول، در بخش سوم مفاهیم و تعاریف تبلیغات و مبانی نظری مرتبط با آن، در بخش چهارم ادبیات نظری تبلیغات، تمركز و سودآوری و در پایان پژوهش­های انجام شده خارجی و داخلی مربوط به موضوع توضیح داده خواهد شد. 2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول 2-2-1- ساختار بازار      ساختار بازار معرف ویژگی‌های یک بازار مانند تعداد فروشندگان و خریداران، درجه تمایز محصول و درجه آزادی ورود و خروج می‌باشد. هریک از این ویژگی‌ها عامل تفکیک بازارها از یکدیگر محسوب می‌شوند و از طریق آن‌ها می‌توان ماهیت رقابت یا انحصار در بازار را تعیین کرد(حسینی و برمه، 1383). ساختار بازاری که یک واحد تولیدی در آن به تولید و فروش محصولات خود می‌پردازد، در چگونگی تصمیم‌گیری وی جهت تولید بهینه و کسب حداکثر سود تاثیر گذار می‌باشد(پیراسته و کریمی، 1382). معمولاً برای ساختار بازار از نظر درجه رقابت، چهار نوع مختلف شناسایی و تعریف شده است. رقابت کامل در یک حد نهایی، انحصار کامل در حد نهایی دیگر، رقابت انحصاری و انحصار چند جانبه فروش در بینابین دو ساختار حدی قرار دارند. موارد انحصارکامل، رقابت انحصای و انحصار چند جانبه را بازار با شرایط رقابت ناقص[1] نیز می‌نامند(پیراسته و کریمی، 1382).   2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت 2-2-2-1- بازار رقابت کامل [2]      در بازار رقابت کامل، تعداد تولید کنندگان در بازار بسیار زیاد است و هر یک سهم اندکی از بازار را در اختیار دارند. لذا عملاً هر تولید کننده امکان اثرگذاری بر روی قیمت را نداشته و گیرنده قیمتی است که توسط مکانیسم‌های عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌گردد(پیراسته و کریمی،1382). عرضه کنندگان تنها می‌توانند کالا و خدمات خود را به قیمت بازار به فروش برسانند. هیچ فروشنده‌ای نمی‌تواند کالای خود را به قیمت بالاتر از قیمت بازار بفروشد، زیرا هیچ مصرف‌کننده‌ای با وجود قیمت ارزان‌تر حاضر به خرید آن کالا، به قیمت گران تر نیست(علی احمدی، اللهیاری، 1382).      هیچ فروشنده‌ای محصولات خود را زیر قیمت بازار عرضه نخواهد کرد، زیرا هر قدر محصول داشته باشد می‌تواند به قیمت رایج بازار بفروشد. کالای تولید شده به وسیله تولید کنندگان مختلف، همگن و متجانس هستند. کالایی که توسط یک تولید کننده در بازار رقابت کامل عرضه می‌شود از هر حیث(شکل، بسته بندی، کیفیت و …) با تولید کنندگان دیگری که همین کالا را تولید می‌کنند، مشابه است. یعنی مصرف‌کننده نمی‌تواند بین تولید‌کنندگان مختلف هیچ گونه تمایزی قائل شود و کالای تولید شده یک فروشنده جانشین کامل کالای تولید شده توسط سایر موسسات می‌باشد(پیراسته و کریمی، 1382). تحرک و جابه‌جایی عوامل تولید آزاد می‌باشد. به عبارت دیگر موسسات تولیدی جدید در صورت تمایل می‌توانند به عنوان تولید کننده وارد بازار شوند و با موسساتی که در بازار وجود دارند می‌توانند تولید را متوقف کرده و از بازار خارج شوند. بنابراین ورود به صنعت و خروج از آن آزاد است و یا به سهولت انجام می‌شود. بازار کاملاً شفاف است. در یک بازار رقابت کامل در هر لحظه از زمان، هم فروشندگان و هم مصرف کنندگان از شرایط بازار اطلاع کامل دارند(پیراسته و کریمی، 1382). در یک بازار رقابت کامل، تحقیقات بازاریابی، تولید و عرضه محصول، قیمت گذاری، تبلیغ، ترویج و گسترش وافزایش محصول نمی‌تواند هیچ نقشی ایفا کنند. از این رو در این بازار فروشندگان نباید از بابت استراتژی‌های بازاریابی هیچ پولی هزینه کنند(کاتلر و آرمسترانگ، 1384). [1] – Imperfect Copetiton [2] – Perfect Competiton مبانی نظری بازار محصولبازار رقابت انحصاریتبلیغاتمبانی نظری بازار محصولمبانی نظری بازار رقابت انحصاریتبلیغاتمبانی نظری بازار محصولتبلیغاتمبانی نظریبازار محصولبازار رقابت انحصاریتبلیغات

  • یک سری نمونه سوال تشریحی امتحان پایان ترم درس "طراحی سازه های آبگیر" دکتر سامانی

    یک سری نمونه سوال تشریحی امتحان پایان ترم درس "طراحی سازه های آبگیر" دکتر سامانی دریافت یک سری نمونه سوال تشریحی امتحان پایان ترم درس "طراحی سازه های آبگیر" دکتر سامانی دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل:…

  • بازآرایی قابلیت اطمینان کرای سیستم های توزیع قدرت روستایی

    بازآرایی قابلیت اطمینان کرای سیستم های توزیع قدرت روستایی دریافت بازآرایی قابلیت اطمینان کرای سیستم های توزیع قدرت روستایی سیستم توزیع، مونت کارلو، بهینه سازی اجتماع ذرات، بازآرایی، قابلیت اطمینان دسته بندی مقالات ترجمه شده بازدید ها 38 فرمت فایل…

  • دانلود پاورپوینت الگوبرداری سازه ای از طبیعت

    دانلود پاورپوینت الگوبرداری سازه ای از طبیعت دریافت دانلود پاورپوینت الگوبرداری سازه ای از طبیعت این پاورپوینت در 31 اسلاید می باشد خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است دسته بندی معماری بازدید ها 134…

  • مبانی نظری جایگاه قاعده درء در مسئولیت ناشی از جرایم حدی

    مبانی نظری جایگاه قاعده درء در مسئولیت ناشی از جرایم حدی دریافت مبانی نظری جایگاه قاعده درء در مسئولیت ناشی از جرایم حدی مبانی نظری جایگاه قاعده درء در مسئولیت ناشی از جرایم حدی دسته بندی علوم انسانی بازدید ها…

  • بررسی روشهای اندازه گیری و تمهیدات پایداری شیب در معادن سطحی

    بررسی روشهای اندازه گیری و تمهیدات پایداری شیب در معادن سطحی دریافت بررسی روشهای اندازه گیری و تمهیدات پایداری شیب در معادن سطحی دسته: معدن بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 4350 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 138 بررسی روشهای…

  • دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد جامع ساوه

    دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد جامع ساوه دریافت دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد جامع ساوه دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 4337 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 فایل پاورپوینت با موضوع تحلیل معماری مسجد جامع ساوه در…

  • دانلود فایل ورد Word بررسی رفتار پیچشی سازه های نامتقارن در تحلیل استاتیکی غیر خطی (پوش آور)

    دانلود فایل ورد Word بررسی رفتار پیچشی سازه های نامتقارن در تحلیل استاتیکی غیر خطی (پوش آور) دریافت دانلود فایل ورد Word بررسی رفتار پیچشی سازه های نامتقارن در تحلیل استاتیکی غیر خطی (پوش آور) گرایش مهندسی عمران ـ سازهعنوان…

  • پروتکل جلسات مداخله هوش معنوی و ذهن آگاهی

    پروتکل جلسات مداخله هوش معنوی و ذهن آگاهی دریافت پروتکل جلسات مداخله هوش معنوی و ذهن آگاهی پروتکل جلسات مداخله هوش معنوی و ذهن آگاهی دسته بندی روانشناسی بازدید ها 77 فرمت فایل docx حجم فایل 10 کیلو بایت تعداد…

  • پاورپوینت طرح توجیهی نشاسته از گندم

    پاورپوینت طرح توجیهی نشاسته از گندم دریافت پاورپوینت طرح توجیهی نشاسته از گندم پاورپوینت طرح توجیهی نشاسته از گندم دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی بازدید ها 111 فرمت فایل doc حجم فایل 3.116 مگا بایت تعداد صفحات فایل…

  • تحقیق از درس خانواده و جمعیت

    تحقیق از درس خانواده و جمعیت دریافت تحقیق از درس خانواده و جمعیت تحقیق درس خانواده و جمعیت از پودمان دروس عومی با فرمت WORD (قابل ویرایش) از رشته مدیریت خانواده مقطع کارشناسی جهت ترمیم نمره دسته بندی مدیریت بازدید…

  • دانلود پرژه درس روستا1(روستای زنوزق)

    دانلود پرژه درس روستا1(روستای زنوزق) دریافت دانلود پرژه درس روستا1(روستای زنوزق) تحقیق تجزیه و تحلیل روستای زنوزق در فایل پاورپوینت 37 اسلایدی زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx تحقیق برای درس روستا بررسی کل روستا از همه جهات همراه…

  • بررسی میدان های الكترومغناطیسی

    بررسی میدان های الكترومغناطیسی دریافت بررسی میدان های الكترومغناطیسی دسته: الکترونیک و مخابرات بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 24 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 41 شما واقعاً بیشتر از آنچه كه فكر می كنید می دانید فضای نیروی مغناطیسی…

  • تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای كالاهای گوناگون

    تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای كالاهای گوناگون دریافت تاثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای كالاهای گوناگون دسته: بورس و کالا بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 70 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 135 تبلیغات بازرگانی، مخالفان و…

  • هدف سیاستهای پولی و اعتباری در سال 1374

    هدف سیاستهای پولی و اعتباری در سال 1374 دریافت هدف سیاستهای پولی و اعتباری در سال 1374 دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 54 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 78 در سال 73 كه سیاستهای تعدیل برنامه اول…

  • تحقیق شغل معلمی

    تحقیق شغل معلمی دریافت تحقیق شغل معلمی دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 26 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 6 دانلود تحقیق در مورد شغل معلمی در قالب ورد و قابل ویرایش قیمت فایل فقط 5,500 تومان…

  • پاورپوینت طرح مرمت بنا

    پاورپوینت طرح مرمت بنا دریافت پاورپوینت طرح مرمت بنا دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 2038 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 12 پاورپوینت طرح مرمت بنا قیمت فایل فقط 9,900 تومان پاورپوینت طرح مرمت بنا به اعتقاد ما…

  • کارخانه آرد

    کارخانه آرد دریافت کارخانه آرد کارخانه آرد 44ص دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی بازدید ها 151 فرمت فایل doc حجم فایل 60 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 60 16,500 تومان     مقدمه كارخانجات تولیدی بعد از اخذ…

  • تحقیق در مورد کنترل موجودی و تاثیر آن برسود آوری ‌

    تحقیق در مورد کنترل موجودی و تاثیر آن برسود آوری ‌ دریافت تحقیق در مورد کنترل موجودی و تاثیر آن برسود آوری ‌ آیا انبار كالای شما تحت كنترل است ؟ متاسفانه ، كنترل موجودی كالا موضوع اساسی است كه…

  • آموزش پرورش قارچ

    آموزش پرورش قارچ دریافت آموزش پرورش قارچ دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 123 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 11 پروش قارچ امروزه در کشور ما به شغلی پرسود تبدیل شده بنده سعی کردم در این مقاله تمام…

  • مقاله تعمیر تلویزیون (تیونرها)

    مقاله تعمیر تلویزیون (تیونرها) دریافت مقاله تعمیر تلویزیون (تیونرها) دسته: الکترونیک و مخابرات بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 1999 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 70 مقاله تعمیر تلویزیون (تیونرها) در 70 صفحه ورد قابل ویرایش قیمت فایل فقط 11,000…

  • بررسی بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك

    بررسی بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك دریافت بررسی بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 204 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 235 بررسی بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك قیمت فایل…

  • دانلود پاورپوینت موزه یهود برلین

    دانلود پاورپوینت موزه یهود برلین دریافت دانلود پاورپوینت موزه یهود برلین دسته: معماری بازدید: 2 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 5636 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 27 فایل پاورپوینت با طراحی فوق العاده در ارتباط با موزه یهود برلین در حجم…

  • پرسشنـامه امیــدواری اشنـایدر و همکاران (1991)

    پرسشنـامه امیــدواری اشنـایدر و همکاران (1991) دریافت پرسشنـامه امیــدواری اشنـایدر و همکاران (1991) پرسشنـامه امیــدواری؛ که توسط اشنـایدر و همکاران (1991) برای سنجـش امیـدواری سـاختـه شـد دسته بندی پرسشنامه بازدید ها 136 فرمت فایل doc حجم فایل 8 کیلو بایت…

  • تحقیق كار‏آفرینی تولید نان

    تحقیق كار‏آفرینی تولید نان دریافت تحقیق كار‏آفرینی تولید نان تحقیق كار‏آفرینی تولید نان در 35 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی بازدید ها 18 فرمت فایل doc حجم فایل 33 کیلو بایت تعداد صفحات فایل…

  • دانلود پاورپوینت نازل - لوله دال - قوس قطاعی Flow Nozzel - Dall Tube - Segmental Wedge

    دانلود پاورپوینت نازل - لوله دال - قوس قطاعی Flow Nozzel - Dall Tube - Segmental Wedge دریافت دانلود پاورپوینت نازل - لوله دال - قوس قطاعی Flow Nozzel - Dall Tube - Segmental Wedge دسته: فنی و مهندسی بازدید:…

  • پاورپوینت مهندسی دوباره

    پاورپوینت مهندسی دوباره دریافت پاورپوینت مهندسی دوباره دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 584 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 58 دانلود پاورپوینت با موضوع مهندسی دوباره، در قالب pptx و در 58 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نامهای…

  • پاورپوینت بهره وری و مفاهیم آن

    پاورپوینت بهره وری و مفاهیم آن دریافت پاورپوینت بهره وری و مفاهیم آن دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 446 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42 دانلود پاورپوینت با موضوع بهره وری و مفاهیم آن، در قالب ppt…

  • پاورپوینت کامل ژئومرفولوژی ایران

    پاورپوینت کامل ژئومرفولوژی ایران دریافت پاورپوینت کامل ژئومرفولوژی ایران دانلود پاورپوینت ژئومرفولوژی ایران با پوشش کل مباحث 168 اسلاید قابل ویرایش دسته بندی جغرافیا بازدید ها 257 فرمت فایل ppt حجم فایل 4.776 مگا بایت تعداد صفحات فایل 168 16,500…

  • دانلود طرح درس زیست شناسی و آزمایشگاه 1

    دانلود طرح درس زیست شناسی و آزمایشگاه 1 دریافت دانلود طرح درس زیست شناسی و آزمایشگاه 1 دانلود طرح درس زیست شناسی و آزمایشگاه 1 دسته بندی زیست شناسی بازدید ها 119 فرمت فایل doc حجم فایل 10 کیلو بایت…

  • نقشه زمین شناسی شهرستان خوانسار

    نقشه زمین شناسی شهرستان خوانسار دریافت نقشه زمین شناسی شهرستان خوانسار شیپ فایل زمین شناسی شهرستان خوانسار این فایل در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد دسته بندی جغرافیا بازدید ها 136 فرمت فایل rar…

  • تحقیق گزارش کارآموزی مهندسی عمران و مهندسی معماری : صفر تا صد اجرای ساختمان فلزی

    تحقیق گزارش کارآموزی مهندسی عمران و مهندسی معماری : صفر تا صد اجرای ساختمان فلزی دریافت تحقیق گزارش کارآموزی مهندسی عمران و مهندسی معماری : صفر تا صد اجرای ساختمان فلزی تحقیق کارآموزی از مهمترین دروس رشته مهندسی عمران و…

  • رویکردهای نظری و تاریخی عزاداری امام حسین

    رویکردهای نظری و تاریخی عزاداری امام حسین دریافت رویکردهای نظری و تاریخی عزاداری امام حسین رویکردهای نظری و تاریخی عزاداری امام حسین دسته بندی فقه و حقوق اسلامی بازدید ها 107 فرمت فایل doc حجم فایل 83 کیلو بایت تعداد…

  • جزوه دوزینگ پمپ ها

    جزوه دوزینگ پمپ ها دریافت جزوه دوزینگ پمپ ها دسته: صنایع نفت و گاز بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 2089 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 جزوه دوزینگ پمپ ها شامل قیمت فایل فقط 9,900 تومان دوزینگ پمپ ساختار…

  • آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی زهراوی در سال 86

    آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی زهراوی در سال 86 دریافت آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی زهراوی در سال 86 این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکت داروسازی زهراوی در سال 86 بوده…

  • دانلود پاورپوینت بررسی اقلیمی شهر شیراز

    دانلود پاورپوینت بررسی اقلیمی شهر شیراز دریافت دانلود پاورپوینت بررسی اقلیمی شهر شیراز دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 4098 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 فایل پاورپوینت با موضوع بررسی اقلیمی شهر شیراز مناسب برای ارایه در…