مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات

مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات

دریافت

مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات
دسته بندی
علوم انسانی
بازدید ها

26
فرمت فایل

docx
حجم فایل

153 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

60

20,900 تومان
مبانی نظری بازار محصول، بازار رقابت انحصاری، تبلیغات با پیشینه پژوهش   توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه       -1- مقدمه…………………………………… 9 2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول………………. 10 2-2-1- ساختار بازار………………………….. 10 2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت…………… 10 2-2-2-1- بازار رقابت کامل…………………….. 10 2-2-2-2-  بازار انحصار کامل…………………… 11 2-2-2-3-  بازار انحصار چند جانبه………………. 12 2-2-2-4-  رقابت کورنو………………………… 13 2-2-2-5- رقابت برتراند……………………….. 13 2-2-2-6- وضعیت تبانی در بازار چند قطبی…………. 14 2-2-2-7- وضعیت رهبر و پیرو……………………. 14 2-2-2-8- وضعیت جنگ قیمت………………………. 14 2-2-3- بازار رقابت انحصاری……………………. 14 2-2-4- تمرکز بازار…………………………… 15 2-2-5- قدرت بازار……………………………. 16 2-2-6- شاخص‌های قدرت بازار…………………….. 17 2-2-6-1- شاخص لرنر…………………………… 17 2-2-6-2-شاخص هر فیندال- هیرشمن………………… 17 2-2-6-3- کیو توبین…………………………… 18 2-2-6-4- شاخص بون……………………………. 19 2-2-7- جایگاه رقابتی محصول…………………….. 20 2-2-7-1- استراتژی وخط مشی تعیین جایگاه…………… 22 2-2-7-2- تجزیه و تحلیل و تعیین جایگاه رقابتی محصول…. 22 2-3- تبلیغات………………………………… 23 2-3-1- مفاهیم و تعاریف تبلیغات………………….. 24 2-3-2- تبلیغات و بازاریابی…………………….. 26 2-3-3- ارتباط بین رفتار خریدار، بازارایابی و تبلیغات.. 27 2-3-4- مخارج تبلیغات و ارزش بازار……………….. 29 2-3-5- تأثیر تبلیغات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری….. 33 2-3-6- تبلیغ اینترنتی………………………… 37 2-3-6-1- روش های تبلیغ اینترنتی…………………. 38 2-3-7- نگرش نسبت به تبلیغات…………………….. 39 2-3-8- بازدهی بازاریابی و تبلیغات……………….. 39 2-3-9- شدت تبلیغات و سودآوری……………………. 40 2-3-9-1- شدت تبلیغات و فروش…………………….. 41 2-3-10- روش های ارزیابی اثربخشی تبلیغات………….. 41 2-3-10-1- سلسه مراتب تأثیرات…………………… 42 2-3-10-2-تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات 42 2-4- ادبیات نظری تبلیغات، تمركز و سودآوری………… 43 2-5- مروری بر پژوهش­های پیشین………………….. 48 2-5-1- پژوهش های خارجی……………………….. 48 2-5-2-پژوهشهای داخلی…………………………. 50   2-1- مقدمه  مفاهیم ساختار، رفتار و عملكرد بازار تحت عنوان عناصر سه گانه بازار، در ادبیات اقتصاد صنعتی مطرح هستند كه نحوه ارتباط این عناصر و چگونگی اثرگذاری متقابل آنها، مورد اختلاف نظر اقتصاد دانان و مكاتب مختلف اقتصادی است. از جمله متغیرهای ساختاری بازار میتوان به درجه تمركز بازار اشاره نمود. همچنین تبلیغات یكی از متغیرهای مهم رفتاری بازار میباشد كه می تواند بر ساختار و عملكرد بازار تاثیر داشته باشد. در عین حال تبلیغات می تواند بر كاركرد بازار و سود اقتصادی بنگاه تبلیغ كننده نیز اثر گذار باشد. تبلیغات می تواند با افزایش درجه تمركز به انحصارات دامن زده یا با كاهش درجه تمركز رقابت آفرین باشد. نحوه ارتباط سودآوری به عنوان متغیرهای عملكردی بازار، درجه تمركز به عنوان یك متغیر ساختاری بازار و هزینه های تبلیغات به عنوان متغیرهای رفتاری بازار و چگونگی اثرگذاری متقابل آنها، مورد اختلاف نظر اقتصاد دانان و مكاتب مختلف اقتصادی است. از سوی دیگر، مطالعات تجربی متعددی نیز در حمایت از این دیدگاه ها وجود دارد. بنابراین لازم است كه این موضوع در بخش صنعت ایران مورد مطالعه قرار گیرد. در این فصل، در بخش اول مقدمه، در بخش مفاهیم مرتبط به بازار محصول، در بخش سوم مفاهیم و تعاریف تبلیغات و مبانی نظری مرتبط با آن، در بخش چهارم ادبیات نظری تبلیغات، تمركز و سودآوری و در پایان پژوهش­های انجام شده خارجی و داخلی مربوط به موضوع توضیح داده خواهد شد. 2-2- مفاهیم مرتبط به بازار محصول 2-2-1- ساختار بازار      ساختار بازار معرف ویژگی‌های یک بازار مانند تعداد فروشندگان و خریداران، درجه تمایز محصول و درجه آزادی ورود و خروج می‌باشد. هریک از این ویژگی‌ها عامل تفکیک بازارها از یکدیگر محسوب می‌شوند و از طریق آن‌ها می‌توان ماهیت رقابت یا انحصار در بازار را تعیین کرد(حسینی و برمه، 1383). ساختار بازاری که یک واحد تولیدی در آن به تولید و فروش محصولات خود می‌پردازد، در چگونگی تصمیم‌گیری وی جهت تولید بهینه و کسب حداکثر سود تاثیر گذار می‌باشد(پیراسته و کریمی، 1382). معمولاً برای ساختار بازار از نظر درجه رقابت، چهار نوع مختلف شناسایی و تعریف شده است. رقابت کامل در یک حد نهایی، انحصار کامل در حد نهایی دیگر، رقابت انحصاری و انحصار چند جانبه فروش در بینابین دو ساختار حدی قرار دارند. موارد انحصارکامل، رقابت انحصای و انحصار چند جانبه را بازار با شرایط رقابت ناقص[1] نیز می‌نامند(پیراسته و کریمی، 1382).   2-2-2- انواع بازار از نظر درجه رقابت 2-2-2-1- بازار رقابت کامل [2]      در بازار رقابت کامل، تعداد تولید کنندگان در بازار بسیار زیاد است و هر یک سهم اندکی از بازار را در اختیار دارند. لذا عملاً هر تولید کننده امکان اثرگذاری بر روی قیمت را نداشته و گیرنده قیمتی است که توسط مکانیسم‌های عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌گردد(پیراسته و کریمی،1382). عرضه کنندگان تنها می‌توانند کالا و خدمات خود را به قیمت بازار به فروش برسانند. هیچ فروشنده‌ای نمی‌تواند کالای خود را به قیمت بالاتر از قیمت بازار بفروشد، زیرا هیچ مصرف‌کننده‌ای با وجود قیمت ارزان‌تر حاضر به خرید آن کالا، به قیمت گران تر نیست(علی احمدی، اللهیاری، 1382).      هیچ فروشنده‌ای محصولات خود را زیر قیمت بازار عرضه نخواهد کرد، زیرا هر قدر محصول داشته باشد می‌تواند به قیمت رایج بازار بفروشد. کالای تولید شده به وسیله تولید کنندگان مختلف، همگن و متجانس هستند. کالایی که توسط یک تولید کننده در بازار رقابت کامل عرضه می‌شود از هر حیث(شکل، بسته بندی، کیفیت و …) با تولید کنندگان دیگری که همین کالا را تولید می‌کنند، مشابه است. یعنی مصرف‌کننده نمی‌تواند بین تولید‌کنندگان مختلف هیچ گونه تمایزی قائل شود و کالای تولید شده یک فروشنده جانشین کامل کالای تولید شده توسط سایر موسسات می‌باشد(پیراسته و کریمی، 1382). تحرک و جابه‌جایی عوامل تولید آزاد می‌باشد. به عبارت دیگر موسسات تولیدی جدید در صورت تمایل می‌توانند به عنوان تولید کننده وارد بازار شوند و با موسساتی که در بازار وجود دارند می‌توانند تولید را متوقف کرده و از بازار خارج شوند. بنابراین ورود به صنعت و خروج از آن آزاد است و یا به سهولت انجام می‌شود. بازار کاملاً شفاف است. در یک بازار رقابت کامل در هر لحظه از زمان، هم فروشندگان و هم مصرف کنندگان از شرایط بازار اطلاع کامل دارند(پیراسته و کریمی، 1382). در یک بازار رقابت کامل، تحقیقات بازاریابی، تولید و عرضه محصول، قیمت گذاری، تبلیغ، ترویج و گسترش وافزایش محصول نمی‌تواند هیچ نقشی ایفا کنند. از این رو در این بازار فروشندگان نباید از بابت استراتژی‌های بازاریابی هیچ پولی هزینه کنند(کاتلر و آرمسترانگ، 1384). [1] – Imperfect Copetiton [2] – Perfect Competiton مبانی نظری بازار محصولبازار رقابت انحصاریتبلیغاتمبانی نظری بازار محصولمبانی نظری بازار رقابت انحصاریتبلیغاتمبانی نظری بازار محصولتبلیغاتمبانی نظریبازار محصولبازار رقابت انحصاریتبلیغات

  • گزارش کار آموزی واحد اسید استیک

    گزارش کار آموزی واحد اسید استیک دریافت گزارش کار آموزی واحد اسید استیک دسته: شیمی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 24 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 34 گزارش کار آموزی واحد اسید استیک گزارش کارآموزی رشته شیمی قیمت فایل…

  • پاورپوینت تاثیر زلزله بر سدهای خاکی

    پاورپوینت تاثیر زلزله بر سدهای خاکی دریافت پاورپوینت تاثیر زلزله بر سدهای خاکی دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1897 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 70 سدهای خاکی نسبت به سایر انواع سدها (سدهای بتنی) در برابر زلزله…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع بورس الکترونیک

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع بورس الکترونیک دریافت مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع بورس الکترونیک مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع بورس الکترونیک دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 112 فرمت فایل docx حجم فایل…

  • طرح آماری ایدز

    طرح آماری ایدز دریافت طرح آماری ایدز طرح آماری ایدز در 22 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی آمار بازدید ها 130 فرمت فایل doc حجم فایل 35 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 22 8,800 تومان تحقیق آماری ایدز در…

  • هنر كاشی‌كاری

    هنر كاشی‌كاری دریافت هنر كاشی‌كاری دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 72 كلمه كاشی از واژه لاتین tegula مشتق شده از فعل tegere می‌باشد كه معنی پوشاندن یا پوشش‌دادن است لازم به…

  • تحقیق بانكداری اینترنتی با سی شراپ بسیار ساده

    تحقیق بانكداری اینترنتی با سی شراپ بسیار ساده دریافت تحقیق بانكداری اینترنتی با سی شراپ بسیار ساده تحقیق بانكداری اینترنتی با سی شراپ بسیار ساده Internet banking is very simple project with thirty Shrap دسته بندی قالب و گرافیک بازدید…

  • نقشه زمین شناسی استان خراسان جنوبی

    نقشه زمین شناسی استان خراسان جنوبی دریافت نقشه زمین شناسی استان خراسان جنوبی این فایل شامل سازندهای زمین شناسی استان خراسان جنوبی می باشد دسته بندی جغرافیا بازدید ها 221 فرمت فایل rar حجم فایل 1.21 مگا بایت تعداد صفحات…

  • پاورپوینت فصل اول حسابداری مدیریت استراتژیک: از تئوری تا عمل جلد اول تالیف: دکتر محمد نمازی

    پاورپوینت فصل اول حسابداری مدیریت استراتژیک: از تئوری تا عمل جلد اول تالیف: دکتر محمد نمازی دریافت پاورپوینت فصل اول حسابداری مدیریت استراتژیک: از تئوری تا عمل جلد اول تالیف: دکتر محمد نمازی دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx…

  • پاورپوینت مروری بر طرح ها و برنامه های بهسازی و نوسازی شهری در ایران

    پاورپوینت مروری بر طرح ها و برنامه های بهسازی و نوسازی شهری در ایران دریافت پاورپوینت مروری بر طرح ها و برنامه های بهسازی و نوسازی شهری در ایران دسته: شهرسازی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 57873 کیلوبایت…

  • تحقیق زوایای تاریکی از تاسیس و تثبیت اسرائیل

    تحقیق زوایای تاریکی از تاسیس و تثبیت اسرائیل دریافت تحقیق زوایای تاریکی از تاسیس و تثبیت اسرائیل دسته: تاریخ و ادبیات بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 تأسیس و تثبیت اسرائیلمقاله زوایای تاریک…

  • پاورپوینت ماشین های کود آبیاری 34 اسلاید

    پاورپوینت ماشین های کود آبیاری 34 اسلاید دریافت پاورپوینت ماشین های کود آبیاری 34 اسلاید دسته: کشاورزی و زراعت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 19648 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 34 پاورپوینت ماشین های کود آبیاری 34 اسلاید قیمت…

  • مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

    مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک دریافت مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک در…

  • مقاله آموزشی زندگی نامه دکتر شریعتی

    مقاله آموزشی زندگی نامه دکتر شریعتی دریافت مقاله آموزشی زندگی نامه دکتر شریعتی فرمت فایل DOC مایکروسافت ورد داکیومنت ( قابل ویرایش )چکیدهدکتر علی شریعتی در سال 1312 در یکی از روستاهای نزدیک شهر مشهد به دنیا آمدند خانوادة دکتر…

  • گزارش کارآموزی مراحل اجرای تحقیق ساختمان همراه با عکس

    گزارش کارآموزی مراحل اجرای تحقیق ساختمان همراه با عکس دریافت گزارش کارآموزی مراحل اجرای تحقیق ساختمان همراه با عکس گزارش کارآموزی مراحل اجرای تحقیق ساختمان همراه با عکس در 24 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی کارآموزی بازدید ها 83…

  • شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان اردل

    شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان اردل دریافت شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان اردل این شیپ فایل در محیط نرم افزار GIS قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد دسته بندی جغرافیا بازدید ها 128 فرمت فایل zip حجم فایل 18…

  • تحقیق لیزر چیست و چگونه کار می کند

    تحقیق لیزر چیست و چگونه کار می کند دریافت تحقیق لیزر چیست و چگونه کار می کند دسته: فیزیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 82 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 43 دانلود تحقیق درباره لیزر و کاربرد لیزر قیمت…

  • سو رفتار در خانواده

    سو رفتار در خانواده دریافت سو رفتار در خانواده دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 560 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 خانواده سو رفتار در خانواده سو رفتار نسبت به همسرعلل سو رفتار زوج…

  • دانلود پاورپوینت مصالح در مدارس ابتدایی 31 اسلاید

    دانلود پاورپوینت مصالح در مدارس ابتدایی 31 اسلاید دریافت دانلود پاورپوینت مصالح در مدارس ابتدایی 31 اسلاید دسته: عمومی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 39669 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 31 دانلود مصالح در مدارس ابتدایی 31 اسلاید تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش موسیقی درمانی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش موسیقی درمانی دریافت مبانی نظری و پیشینه پژوهش موسیقی درمانی مبانی نظری و پیشینه پژوهش موسیقی درمانی دسته بندی آزمون ارشد بازدید ها 148 فرمت فایل docx حجم فایل 72 کیلو بایت تعداد صفحات فایل…

  • پژوهش دوره کارشناسی با موضوع (خان کشی)

    پژوهش دوره کارشناسی با موضوع (خان کشی) دریافت پژوهش دوره کارشناسی با موضوع (خان کشی) دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 2533 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 43 پروژه پایانی دوره کارشناسی با موضوع ((خان کشی)) قیمت فایل…

  • مقاله مدل کلاسیک تورم در ایران روش همگرایی

    مقاله مدل کلاسیک تورم در ایران روش همگرایی دریافت مقاله مدل کلاسیک تورم در ایران روش همگرایی دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 67 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 50 مقاله مدل کلاسیک تورم در ایران روش همگرایی…

  • كارآموزی: كارخانه ی كاشی مریم

    كارآموزی: كارخانه ی كاشی مریم دریافت كارآموزی: كارخانه ی كاشی مریم دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 5329 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 166 تمدن کهن ایران زمین سهم بزرگی در تکامل فرهنگ و تمدن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام نگهداشت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام نگهداشت دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام نگهداشت دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 124 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 75 مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام نگهداشت قیمت فایل فقط…

  • مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی دریافت مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 305 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44 مبانی نظری و پیشینه…

  • چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق سبک های حل مسئله

    چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق سبک های حل مسئله دریافت چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق سبک های حل مسئله دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 26 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • نقشه کاربری اراضی شهرستان ماکو

    نقشه کاربری اراضی شهرستان ماکو دریافت نقشه کاربری اراضی شهرستان ماکو شیپ فایل کاربری اراضی شهرستان ماکو برای تهیه ی نقشه کاربری اراضی منطقه مورد مطالعه تان، با داشتن مرز منطقه مورد مطالعه (به صورت پولیگونی) می توانید آن را…

  • بررسی فسخ نکاح

    بررسی فسخ نکاح دریافت بررسی فسخ نکاح دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 72 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 121 بررسی فسخ نکاح قیمت فایل فقط 15,400 تومان بررسی فسخ نکاح ازنظر حقوقی محض ، خانواده عبارت است …

  • دانلود تحقیق درموردعلم بیومتریک و اثر انگشت

    دانلود تحقیق درموردعلم بیومتریک و اثر انگشت دریافت دانلود تحقیق درموردعلم بیومتریک و اثر انگشت از دیر باز انسان برای بقا، نیاز به تشخیص دوست از دشمن داشته است و تشخیص هویت برای وی امری حیاتی بوده و هست، لذا…

  • سئوالات آزمون ورودی دوره دکترای تخصصی (PH.D) رشته اعضای مصنوعی 91-92

    سئوالات آزمون ورودی دوره دکترای تخصصی (PH.D) رشته اعضای مصنوعی 91-92 دریافت سئوالات آزمون ورودی دوره دکترای تخصصی (PH.D) رشته اعضای مصنوعی 91-92 سئوالات آزمون ورودی دوره دکترای تخصصی (PHD) رشته اعضای مصنوعی 9192 تعداد سئوالات 150 زمان 150 دقیقه…

  • گزارش کارآموزی: ساختمان دو طبقه بتن آرمه

    گزارش کارآموزی: ساختمان دو طبقه بتن آرمه دریافت گزارش کارآموزی: ساختمان دو طبقه بتن آرمه مقدمه بدرستی که استفاده بشر از یک سرپناه ویا بطور کلی مسکن از همان پیدایش بشر آغاز شد وتا کنون با توجه به پیشرفت علم…

  • دانلود تحقیق در موردراهنمای ابتدایی نصب و سرویس پکیج

    دانلود تحقیق در موردراهنمای ابتدایی نصب و سرویس پکیج دریافت دانلود تحقیق در موردراهنمای ابتدایی نصب و سرویس پکیج دانلود تحقیق در موردراهنمای ابتدایی نصب و سرویس پکیج دسته بندی عمران و نقشه کشی بازدید ها 15 فرمت فایل zip…

  • طرح توجیهی پرورش گل و گیاه در گلخانه (پیتوس و نخل زینتی)

    طرح توجیهی پرورش گل و گیاه در گلخانه (پیتوس و نخل زینتی) دریافت طرح توجیهی پرورش گل و گیاه در گلخانه (پیتوس و نخل زینتی) دسته: کشاورزی و زراعت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 21 کیلوبایت تعداد صفحات…

  • جزوه تایپ شده حقوق جزا اختصاصی دانشگاه آزاد اسلامی

    جزوه تایپ شده حقوق جزا اختصاصی دانشگاه آزاد اسلامی دریافت جزوه تایپ شده حقوق جزا اختصاصی دانشگاه آزاد اسلامی دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 187 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 86 جزوه تایپ شده حقوق جزا اختصاصی…

  • جزوه مکانیک سیالات مهندسی عمران

    جزوه مکانیک سیالات مهندسی عمران دریافت جزوه مکانیک سیالات مهندسی عمران این جزوه درمورد مکانیک سیالات مهندسی عمران است كه با فرمت پی دی اف در 499 صفحه آماده شده است جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد سراسری رشته عمران ویژه…

  • پاورپوینت حسابداری ذخایر، بدهی های احتمالی و دارایی های احتمالی

    پاورپوینت حسابداری ذخایر، بدهی های احتمالی و دارایی های احتمالی دریافت پاورپوینت حسابداری ذخایر، بدهی های احتمالی و دارایی های احتمالی پاورپوینت حسابداری استاندارد حسابداری شماره 4 ذخایر، بدهی های احتمالی و دارایی های احتمالی دسته بندی حسابداری بازدید ها…