مبانی نظری مدیریت بازاریابی، تبلیغات، کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، تبلیغات، کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی

دریافت

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، تبلیغات، کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی مبانی نظری مدیریت بازاریابی، تبلیغات، کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی
دسته بندی
علوم انسانی
بازدید ها

110
فرمت فایل

docx
حجم فایل

58 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

43

29,700 تومان
مبانی نظری مدیریت بازاریابی، تبلیغات، کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی از متن مبانی نظری خلاصه ای از کار: مدیریت بازاریابی مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای پندار، قیمت‌گذاری، تبلیغات و توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد  (کانتاپیپات، 2009). مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان (جانسون[1]، 2009). ……………………. آمیخته بازاریابی : مفهوم آمیخته بازاریابی برای اولین بار در دهه 1950 به‌وسیله نیل بوردن معرفی شد و به P4 معروف گشت (گرانروس[2]، 1997،). آمیخته بازاریابی عبارت است از مجموعه ابزارهای موجود در دست سازمان که از طریق آن، سازمان کالا یا خدمات خود را ارایه می دهد. اجزای آمیخته بازاریابی به شرح زیر توصیف می شود: 1) محصول: محصول شامل محصول فیزیکی  یا خدمات ارائه شده به مصرف کننده می باشد. محصول جنبه هایی مثل عملکرد ، ظاهر، بسته بندی، خدمات، گارانتی و غیره را در بر می گیرد. 2) قیمت: در قیمت گذاری باید حاشیه سود و واکنش قیمت گذاری و رقبا را در نظر گرفت. قیمت گذاری تنها شامل لیست قیمت ها نمی شود بلکه عواملی مثل تخفیف ها، تامین هزینه هاو موارد دیگر مثل اجاره بها را نیز در بر می گیرد. 3) مکان (توزیع): منظور از مکان، شبکه توزیع است که به عنوان ابزار رساندن کالا به مشتریان هدف می باشد. نظام توزیع، کارکردهای مبادله، لجستیگی و تسهیل کننده ایفا می کند. توزیع شامل میزان پوشش بازار، انتخاب اعضای شبکه توزیع، سطح خدمات و لجستیک را شامل می شود. 4) ترویج (ترفیع): ابزارهای ترویج مربوط به برقراری ارتباط و فروش به مصرف کنندگان بالقوه می شود. از آنجا که این هزینه ها در مقایسه با قیمت کالا بیشتر است یک تحلیل سود و زیان به منظور دستیابی به سود هدف بایستی صورت پذیرد. ابزار های ترویج شامل تبلیغات ، فروشندگتی فردی، پیشبرد فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم می شود که توضیع هر یک در زیر می آید. 1) تبلیغات عبارتست از هر گونه ارایه و معرفی ایده ها، کالاها یا خدمات که توسط فرد یا موسسه مشخصی انجام می شود و مستلزم پرداخت هزینه می باشد. 2) روابط عمومی : ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است که با شرکت سر و کار دارند از طریق ایجاد تصویرذهنی مطلوب، با بر طرف کردن مسایل ، شایعه ها  و وقایع نامطلوب. 3) پیشبرد فروش: محرک های کوتاه مدت برای تشویق فروش یا خرید محصول یا خدمات. 4) فروشندگی فردی: ارائه فردی کالا که توسط نیروی فروش شرکت و به منظور فروش و ایجاد رابطه با مشتری انجام می شود. 5) بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف کننده و مخاطب، ‌عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی از قبیل تلفن، پست، دورنگار، پست الکترونیک و اینترنت. ………………… تبلیغات و اهمیت آن واژه “Advertising” در لغت به ‌معنای تبلیغ، تبلیغات تجاری و شهرت‌پراکنی (شاه محمدی، 1385) و به‌طور کلی “عمل جلب توجه مردم به محصول یا فعالیت تجاری (محمودی، 1381) می‌باشد و در اصطلاح شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به‌وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه‌های گروهی برای ترغیب مخاطب با تأثیرگذاری بر او صورت می‌گیرد (ولز و همکاران[3]، 1383). …………………….. ادوار تاریخی تبلیغات بازرگانی در مطالعه تاریخی تبلیغاتی بازرگانی می‌توان براساس یک تقسیم‌بندی، چهار دوره کلی در نظر گرفت: 1. دوره ارتباطات شفاهی (دوره باستان)؛ این دوران را می‌توان بر مبنای کانال‌های مورد استفاده در تبلیغات بازرگانی به سه دوره تقسیم نمود. دوره اول، دوره بهره‌برداری از جارچی‌های شهر و جار زدن در راستای تبلیغات بود که در آن دوران از این کانال که اولین کانال ارتباطی بود، در شهرهای کهن همچون بابل، آتن و روم برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی استفاده می‌شد. دوره دیگر، علایم تجاری بود که در آندره استادکاران با حک علایمی بر روی تولیداتی چون کوزه و سفال به تبلیغات تجاری دست می‌زدند. در دوره دیگر هم، با نوشتن جملات و یا کشیدن نقاشی بر روی دیوارها و سنگ‌ها و تابلوهایی از جنس سنگ یا سفال که بر بالای مغازه‌ها نصب می‌شد، اقدام به تبلیغات بازرگانی می‌نمودند (باهنر و همکاران، 1388). …………….. مولفه‌های تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری یا بازرگانی، از سوی دانشمندان به صورت‌های متعددی تعریف و تبیین گردیده و هر یک از ایشان مؤلفه‌های خاصی را مدنظر قرار داده‌اند. اهمّ این مؤلفه‌ها عبارت‌اند از: 1. غیرشخصی بودن؛ تبلیغات بازرگانی گونه‌ای از ارتباط غیرشخصی می‌باشد که در آن آگهی‌ها مکمل و یا جانشین فروش شخصی خود فروشنده و مراجعه وی به خریدار می‌شود و به‌طور غیرشخصی به‌وسیله واسطه‌ها و یا وسایل تبلیغاتی مانند روزنامه، تلویزیون و … انجام می‌شود. 2. مروج ایده‌ها، کالاها و خدمات؛ تبلیغات بازرگانی در کنار تبلیغ اجناس ملموس به تبلیغ امور خدماتی نیز می‌پردازد. 3. انجام در مقابل پرداخت وجه؛ یعنی بابت تبلیغ به تبلیغاتچی پول پرداخت می‌شود و تبلیغات بازرگانی رایگان نیست. 4. حائز فرد یا سازمان مشخص بودن؛ بدین بیان که در تبلیغات بازرگانی منبع تبلیغ یا موسسه تبلیغ‌کننده کاملاً شناخته‌شده بوده و می‌توان به وی مراجعه کرد و این‌گونه نیست که آگهی بازرگانی، منبع فکر و ایده ترویجی را مشخص ننماید (کیا، 1381). ………………. اهداف تبلیغات بازرگانی 1. معرفی کالا و خدمات؛ در جهان اقتصاد امروز، صاحبان کالاها و فرآورده‌ها، گذشته از دادوستد داخلی، درصدد تولیدات و فرآورده‌ها به بازارهای بین‌المللی و مشتریان خارجی، خود را ناگزیر از شناساندن بهینه کالا یا کالا‌های خویش می‌بینند و دست به تبلیغات تجاری در دامنه‌ای محدود یا گسترده می‌زنند (ترابی، 1381). ………………. گونه‌شناسی تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری را می‌توان از جهات گوناگونی مورد تقسیم‌بندی قرار داد که برخی از آن‌ها بدین قرارند: 1. انواع تبلیغ تجاری برحسب نوع رسانه؛ آگهی تجاری براساس نوع رسانه‌ مورد استفاده جهت انتقال پیام تجاری، به موارد زیر تقسیم می‌شود: الف) تبلیغات چاپی (ماند تبلیغ در روزنامه‌ها) ب) تبلیغات پخشی (مانند تبلیغ در رادیو) ج) تبلیغات پستی د) تبلیغات خیابانی (مانند نصب پوستر) ه) تبلیغات فروشگاهی، که در فروشگاه‌ها و توسط برچسب‌ها یا راهنمایان فروش به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم انجام می‌شود.  2. انواع تبلیغ تجاری برحسب هدف؛ آگهی تجاری براساس هدف آگهی به گروه‌های زیر تقسیم می‌شود: الف) تبلیغ مصرفی: در این نوع تبلیغ از محصول یا خدماتی برای اقناع نیاز شخصی یا خانوادگی استفاده می‌شود. ب) تبلیغ صنعتی: این نوع تبلیغات جنبه عمومی نداشته و عمدتاً متوجه مدیران کارخانه‌ها و مجتمع‌های صنعتی می‌باشد. ج) تبلیغ بازرگانی: این نوع تبلیغات خطاب به بازرگانانی می‌باشد که به منظور کسب سود، کالاها را بازفروش می‌کنند. د) تبلیغ حرفه‌ای (واسطه‌ای):  این نوع تبلیغ متوجه صاحبان حرفه‌های شناخته شده می‌باشد. ه) تبلیغ پیشه‌ای و مدیریتی: این نوع تبلیغ متوجه اشخاصی است که پیشه‌ای تخصصی دارند.  3. انواع تبلیغات تجاری برحسب نوع ارائه؛ انواع تبلیغ بر این مبنا عبارت‌اند از: الف) تبلیغ مستقیم یا صریح (کنش مستقیم یا سخت‌فروش): در این نوع تبلیغ، آگهی‌دهنده پیام خود را مستقیماً و به‌گونه صریح به اطلاع مخاطبان رسانده و مخاطبان از تبلیغ بودن آن اطلاع کامل دارند مانند آگاهی‌های تجاری در رادیو. ب) تبلیغ غیرمستقیم یا ضمنی (کنش غیرمستقیم یا نرم‌فروشی): شیوه‌ای از تبلیغات است که در آن آگهی‌دهنده می‌کوشد پیام خود را ضمن یک فرصت یا فعالیت‌ غیرتبلیغاتی به اطلاع مخاطبان برساند، به‌گونه‌ای که تمام یا اغلب مخاطبان تبلیغی بودن پیام را در نیابند. به‌طور مثال در یک فیلم سینمایی یک نوشابه خاص را در چند صحنه نشان می‌‌دهد (افشار، 1379). از ویژگی‌های این نوع تبلیغ آن است که لزوماً از اشکال و قانون‌مندی‌های مشخص تبلیغ استفاده نشده بلکه از فرصت‌های پیش‌آمده به‌صورت زیرکانه در جهت هدف خود، استفاده می‌شود (متولی، 1380). ……………….. نقش‌های تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری براساس کارکردهایی که در عرصه صنعت و اجتماع دارند، چهار نقش مختلف دارند: 1. نقش بازاریابی؛ تبلیغات یکی از عناصر برنامه ارتباطاتی بازاریابی همه‌جانبه یک شرکت محسوب می‌شود. 2. نقش ارتباطاتی؛ تبلیغات شکلی از ارتباطات جمعی است که انواع مختلف اطلاعات مربوط به بازار را در محل بازار، به قصد همخوان کردن خریداران و فروشندگان انتقال می‌دهد. 3. نقش اقتصادی؛ بر اساس مکتب قدرت بازار، تبلیغات ابزار ارتباطات اقناعی و ترغیبی است که بازاریابان برای منحرف کردن توجه مصرف‌کنندگان از قیمت کالا به‌کار می‌برند. در مقابل باید دانست که مکتب رقابت بازار، تبلیغات را به‌مثابه منبع اطلاعاتی که حساسیت مصرف‌کننده را نسبت به قیمت افزایش می‌دهد و رقابت را برمی‌انگیزاند، قلمداد می‌کند. 4. نقش اجتماعی؛ تبلیغات چندین نقش اجتماعی را به‌عهده دارد که عبارت‌اند از: الف) اطلاع‌رسانی در مود محصولات جدید ب) آموزش طریقه استفاده از این نوآوری‌ها ج) کمک به فراهم شدن امکان مقایسه محصولات و تصمیم‌گیری‌ آگاهانه د) تأثیر در احساس زیبایی‌شناختی مخاطبان و انعکاس روندهای مربوط به طرح‌ها و مدها (کوفمان، 1388). ………………. محتوای تبلیغات بازرگانی سازندگان تبلیغات بازرگانی جهت تحقق بخشیدن به خواسته‌هایشان باید جاذبه‌ای قانع‌کننده ایجاد نمایند که بعضی اوقات این جاذبه‌ها ساده و توصیفی بوده و گاهی دقیق و پیچیده‌اند. باید دانست در اکثر موارد تبلیغات بازرگانی کمتر به ارائه اطلاعات به شیوه مستقیم و جاذبه‌های عقلانی و ارائه اطلاعات روشن در مورد محصول متمسک شده و در عوض می‌کوشند که با جاذبه‌های غیرمستقیم مصرف‌کنندگان را ماهرانه فریب دهند و به‌عبارت دیگر مصرف‌کننده را با اطلاعات غیرمستقیمی احاطه کنند و در واقع با نوعی تردستی او را به خرید محصول معینی ترغیب کنند. بیان مورخ اقتصادی “دیوید پوتر” در مورد هدف تبلیغات تجاری موید این ویژگی‌ اکثر تبلیغات بازرگانی می‌باشد. وی معتقد است که هدف آگهی در مرحله اول برانگیختن آرزوهای نهفته است و یا بیدار کردن و تحریک نیازهایی است که در وهله اول در خواسته‌های شخصی قرار ندارند. بر مبنای این نظریه باید گفت که تبلیغات می‌کوشد تا افراد را به خرید یک کالا وادار نماید اما نه به‌خاطر مزایای آن کالا و یا نیازهای افراد به آن کالا؛ بلکه به‌خاطر نیاز و میلی که خود تبلیغات آن را ایجاد می‌کند. لازم به توضیح است که تبلیغات تجاری از جاذبه‌های غیرمستقیم متفاوتی در هنگام تبلیغ کالاها بهره می‌جوید و تقریباً هر جاذبه قابل تصوری در پیام‌های بازرگانی به‌کار می‌رود. از جمله این جاذبه‌ها و اطلاعات غیرمستقیم؛ نگرانی و ترس، وعده زندگی توأم با آرامش و وعده شادی و نشاط می‌باشد (متولی، 1380). ……………….. تأثیرگذاری تبلیغات تجاری تأثیرگذاری تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت (پورغفاری لاهیجی، 1383). ……………… تبلیغات تجاری در ایران تبلیغ بازرگانی از ابزارهای مهم بازرگانی برای ارتباط با بازار و جامعه و نفوذ در دل و فکر مخاطبان به منظور تاثیرگذاری و تغییر در تصمیم و رفتار آنان است. به عبارت دیگر تبلیغ وسیله ای است برای تاثیر و تغییر. تبلیغ بازرگانی یک وسیله است و هدف نیست که متاسفانه در جامعه ما گاهی هدف قلمداد می شود و آن قدر در تبلیغ به عنوان هدف غرق می شویم که فراموش می کنیم چگونه به عنوان وسیله، از آن استفاده کنیم. تبلیغ بازرگانی یک وسیله ارتباطی است و باید مخاطب خود را بشناسد و بکوشد با آگاهی از اصول و تکنیک های ارتباطی و استفاده درست از آنها مخاطب را آگاه سازد، دعوت، ترغیب، تشویق و متقاعد کند و در خدمت اقتصاد، صنعت، تولید و جامعه باشد. اگر این وسیله را به درستی نشناسیم و به نقش و اهمیت آن پی نبریم، نمی توانیم به درستی از آن استفاده کنیم، همانطور که امروزه شاهد بکارگیری تبلیغ غلط در بعضی از زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم و انتقادات شدیدی متوجه تبلیغات کشور است. تبلیغ بازرگانی یکی از ابزارهای مهم بازاریابی است که با سایر عناصر آمیزه بازاریابی از جمله محصول، قیمت و توزیع در ارتباط است و کسی که تبلیغ می کند، نه تنها باید با ابزارها، تکنیک ها و علم بازاریابی آشنا باشد، بلکه شایسته است که تبلیغ و چگونگی انجام تبلیغات بازرگانی را هم در ارتباط با سایر ابزارهای بازاریابی بداند (ترابی، 1381).    ………………. کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی به عنوان یکی از راهبردهای تبلیغاتی، می توان نقش های جدیدی خلق و ترویج نمود و به عنوان نشانی از محصول یا خدمات مورد نظر در تمامی تبلیغات به طور مداوم و مستمر به کار برد. این کار منجر به بوجود آمدن هویتی منحصر به فرد برای یک محصول می باشد و همین امر سبب پیشرفت و موفقیت بازار فروش آن محصول می گردد (رفیعی، 1388). …………………… عوامل موثر بر تأثیرگذاری کاراکتر تبلیغاتی – رعایت سادگی  به عنوان نخستین راهبرد موثر تبلیغاتی می توان از رعایت سادگی نام برد. چراکه هر چه کاراکتر صریح تر و هدف مشخص تر باشد، درک آن آسانتر بوده و توسط جمع بیشتری از مخاطبان رمزگشایی خواهد شد. استفاده از عناصر تصویری پیچیده و غیرمرتبط و دنبال نمودن اهداف گوناگون، تفکیک هدف اصلی را با مشکل مواجه نموده و پیام گیر را سر در گم می کند. اما اگر تمامی عناصر و خود کاراکتر با صدایی واحد و به دور از استعاره های گوناگون، در راستای انتقال پیامی ساده و صریح عمل نماید، مخاطبان می توانند به آنها واکنش نشان داده و این پیام واحد را درک نمایند. چنین راهبردی برای برقراری ارتباط با مخاطبان برخوردار از سطح دانش پایین تر و یا کودکان نیز مناسب به نظر می رسد (رهبرنیا و مهریزی، 1387). ……………………. اصول طراحی کاراکتر تبلیغاتی در طراحی دقیق از یک سوژه یا یک کاراکتر باید بدانیم که درست به مانند مجسمه با آن برخورد کنیم. طراحی خطی به ما کمک نمی کند در تمامی مراحل می بایست فرم کامل و حجمی کاراکتر در طراحی لحاظ شود یعنی فقط خط نکشیم بلکه ارزش خطی – حجمی خط خود را تصور کنیم چون ما با آن می توانیم تعریف فرم صورت و بدن کاراکتر خود را منتقل کنیم. به طور آشکار طراحی کاراکتر در بین مدیا های مختلف با هم تفاوت دارد. کاراکتری که برای چاپ طراحی میشود احتیاج به جزییات کامل دارد. و کاراکتری که بر روی پرده سینما میرود جزییات بیشتری نسبت به کاراکتری که بر روی تلویزیون و یا مونیتور نمایش داده میشود دارد. بعضیها اعضای بدن کاراکترها را ( چشم و دست و گوش و…) را به شیوه ی منحصر به فردی طراحی می‌کنند، بعضی ها به قوانین و اصول ویژه ای تکیه می‌کنند، از تصاویر و فضا‌های انتزاعی بهره می‌برند و یا ترفند‌های خاص و تازه ای را در طراحی یک شخصیت ابداع می‌کنند و بعضی دیگر هم در طراحی و ارائه ی حالتها و فیگورهای خاص خبره هستند. ……………. دوست داشتنی بودن کاراکتر در هر وضعیت  قدرت کاراکتر بستگی به میزان پشتیبانی شدن آن از سوی کاربران دارد. پشتیبانی شدن کاراکتر برای شرکت نیز مزایای زیادی دارد. برخی از مردم دوست دارند آیتم ها و کاراکترهایی را انتخاب کنند که احساس می کنند قسمتی از شخصیت خودشان است و برخی دیگر دوست دارند هر کاراکتر را در یک مجموعه جمع آوری کنند. داشتن یک گروه از کاراکترها پتانسیل شرکت را برای تجارت بالا برده و به کاراکتر اصلی شرکت عمق و جذابیت بیشتری می دهد  (آگیلوی، 1380). …………… منابع اسدی طاری، محمدحسن؛ تاریخچه تبلیغات بازرگانی، فصلنامه رسانه، شماره 13، 1372، ص 54-55. اسفرجانی، ش. 1382. هدف های تبلیغات، ماهنامه تدبیر، سال چهاردهم، شماره 133. صص 32-39. افسر، م. 1381. تصویرسازی در تبلیغات. تحقیق کارشناسی ارشد رشته هنر، گرایش مالی، دانشگاه الزهراء، دانشکده هنر. ………………….. …………………….     [1]- Johnson [2]- Granroos [3]- Welz et al. مبانی نظری مدیریت بازاریابیتبلیغاتکاراکتر یا شخصیت تبلیغاتیمبانی نظری مدیریت بازاریابیمبانی نظری تبلیغاتکاراکتر یا شخصیت تبلیغاتیمبانی نظریمدیریت بازاریابیتبلیغاتکاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی

  • دانلود پاورپوینت انواع روشهای توسعه شبکه و ابزار آن 21 اسلاید

    دانلود پاورپوینت انواع روشهای توسعه شبکه و ابزار آن 21 اسلاید دریافت دانلود پاورپوینت انواع روشهای توسعه شبکه و ابزار آن 21 اسلاید دسته: عمومی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 2703 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 دانلود انواع…

  • مبانی نظری مفهوم رضایت شغلی

    مبانی نظری مفهوم رضایت شغلی دریافت مبانی نظری مفهوم رضایت شغلی دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 53 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42 پیشینه ومبانی نظری تحقیق مفهوم رضایت شغلی قیمت فایل فقط 28,600 تومان پیشینه…

  • پاورپوینت گوگرد گیری از بنزین در پالایشگاه

    پاورپوینت گوگرد گیری از بنزین در پالایشگاه دریافت پاورپوینت گوگرد گیری از بنزین در پالایشگاه تقطیر نفت خام گوگرد نفت خام SO2 دسته بندی شیمی بازدید ها 196 فرمت فایل pptx حجم فایل 4.081 مگا بایت تعداد صفحات فایل 17…

  • تحقیق احزاب زمان محمدرضا شاه

    تحقیق احزاب زمان محمدرضا شاه دریافت تحقیق احزاب زمان محمدرضا شاه حزب سیاسی به مفهوم جمعیتهای خاص دارای اهدافی ویژه كه منتج از شرایط عینی و ذهنی ساختار نظام سیاسی جامعه خویش باشند در سرزمین ما پیشینه‏ای چندان قوی ندارد…

  • دانلود مقاله ترجمه شده مجموعه تکنولوژی اگزواسکلتون انسانی – اسپرینگر

    دانلود مقاله ترجمه شده مجموعه تکنولوژی اگزواسکلتون انسانی – اسپرینگر دریافت دانلود مقاله ترجمه شده مجموعه تکنولوژی اگزواسکلتون انسانی – اسپرینگر دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 326 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25 پیشرفت فناوری…

  • نخستین مجموعه جامع کامل معرفی و آشنایی باتمام استان های کشور بصورت یکجا ( تمامی استان ها باشهرهایشان )

    نخستین مجموعه جامع کامل معرفی و آشنایی باتمام استان های کشور بصورت یکجا ( تمامی استان ها باشهرهایشان ) دریافت نخستین مجموعه جامع کامل معرفی و آشنایی باتمام استان های کشور بصورت یکجا ( تمامی استان ها باشهرهایشان ) دوستان…

  • تحقیق کارآفرینی کارگاه تولید ژل کتیرا

    تحقیق کارآفرینی کارگاه تولید ژل کتیرا دریافت تحقیق کارآفرینی کارگاه تولید ژل کتیرا تحقیق کارآفرینی کارگاه تولید ژل کتیرا در 38 صفحه ورد قابل ویرایش(جداول pdf) دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی بازدید ها 16 فرمت فایل doc حجم…

  • پروژه كارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم

    پروژه كارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم دریافت پروژه كارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم دسته: تولیدی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 536 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 26 پروژه كارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم در26 صفحه ورد…

  • روشی جدید برای شبیه سازی پرواز راکتهای دوران پایدار ومقایسه آن با شبیه سازی پرواز شش درجه آزادی

    روشی جدید برای شبیه سازی پرواز راکتهای دوران پایدار ومقایسه آن با شبیه سازی پرواز شش درجه آزادی دریافت روشی جدید برای شبیه سازی پرواز راکتهای دوران پایدار ومقایسه آن با شبیه سازی پرواز شش درجه آزادی در این مقاله…

  • بررسی ناصرالدین شاه وتركمن

    بررسی ناصرالدین شاه وتركمن دریافت بررسی ناصرالدین شاه وتركمن دسته: علوم سیاسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 176 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 217 بررسی ناصرالدین شاه وتركمن قیمت فایل فقط 24,200 تومان بررسی ناصرالدین شاه وتركمن دارای 217…

  • مردان مریخی زنان ونوسی

    مردان مریخی زنان ونوسی دریافت مردان مریخی زنان ونوسی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 6613 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 354 دیگر نگران فهم کلام همسرتان نباشید قیمت فایل فقط 29,700 تومان آرامش در…

  • تحقیق بازاریابی صنعتی

    تحقیق بازاریابی صنعتی دریافت تحقیق بازاریابی صنعتی پاورپوینت تحقیق بازاریابی صنعتی در 108 اسلاید دسته بندی مدیریت بازدید ها 154 فرمت فایل ppt حجم فایل 188 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 108 8,800 تومان پاورپوینت تحقیق بازاریابی صنعتی در 108…

  • مجموعه سیزدهم مقالات مدیریت مالی ، سود

    مجموعه سیزدهم مقالات مدیریت مالی ، سود دریافت مجموعه سیزدهم مقالات مدیریت مالی ، سود مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت مالی – سود می باشند مجموعه سیزدهم مقالات مدیریت مالی ، سوداین…

  • تحقیق در مورد مصالح شناسی 11 ص

    تحقیق در مورد مصالح شناسی 11 ص دریافت تحقیق در مورد مصالح شناسی 11 ص دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 8 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 16 مصالح شناسی قیمت فایل فقط 7,700 تومان تحقیق در مورد…

  • مبانی نظری و پیشینه الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها

    مبانی نظری و پیشینه الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها دریافت مبانی نظری و پیشینه الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 176 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • پرسشنامه بازخوردهای خوردن گارنر و گرفینكل (1979)

    پرسشنامه بازخوردهای خوردن گارنر و گرفینكل (1979) دریافت پرسشنامه بازخوردهای خوردن گارنر و گرفینكل (1979) پرسشنامه بازخوردهای خوردن1 گارنر و گرفینكل2 (1979) در سطح وسیعی به عنوان یك ابزار غربالگری خودسنجی برای نشانه ها و ویژگی های بیمارگونه خوردن به…

  • دوره آموزشی جوشکاری و بازرسی جوش

    دوره آموزشی جوشکاری و بازرسی جوش دریافت دوره آموزشی جوشکاری و بازرسی جوش دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 17587 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 158 این فایل شامل توضیح انواع و اقسام جوش و روشهای…

  • دانلود مقایسه هزینه- اثربخشی روش دیالیز با پیوند كلیه با استفاده از شاخص دالی در بیمارستان شهیدهاشمی نژا

    دانلود مقایسه هزینه- اثربخشی روش دیالیز با پیوند كلیه با استفاده از شاخص دالی در بیمارستان شهیدهاشمی نژا دریافت دانلود مقایسه هزینه- اثربخشی روش دیالیز با پیوند كلیه با استفاده از شاخص دالی در بیمارستان شهیدهاشمی نژا دسته: علوم پزشکی…

  • پیشینه و مبانی نظری افشای اطلاعات در حسابداری

    پیشینه و مبانی نظری افشای اطلاعات در حسابداری دریافت پیشینه و مبانی نظری افشای اطلاعات در حسابداری دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 142 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42 پیشینه و مبانی نظری افشای اطلاعات در حسابداری…

  • تحقیق کاشی

    تحقیق کاشی دریافت تحقیق کاشی دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 191 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 12 کاشیکارییکی از روشهای دلپذیر تزئین معماری در تمام سرزمینهای اسلامی است تحول و توسعه کاشی ها از عناصر خارجی کوچک…

  • دانلود مقاله در مورد معرفی امنیت زیستی بعنوان روشی برای كاهش بیماریهای عفونی

    دانلود مقاله در مورد معرفی امنیت زیستی بعنوان روشی برای كاهش بیماریهای عفونی دریافت دانلود مقاله در مورد معرفی امنیت زیستی بعنوان روشی برای كاهش بیماریهای عفونی دسته: بهداشت عمومی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 97 کیلوبایت تعداد…

  • تحقیق با موضوع نرم افزار اوراكل

    تحقیق با موضوع نرم افزار اوراكل دریافت تحقیق با موضوع نرم افزار اوراكل دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 924 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 77 تحقیق با موضوع نرم افزار اوراكل 77صفحه قالب ورد قابل…

  • تحقیق پیرامون شركت ماژین صنعت

    تحقیق پیرامون شركت ماژین صنعت دریافت تحقیق پیرامون شركت ماژین صنعت محتویات این تحقیق در حال حاضر در شش فصل تنظیم گردیده است كه در فصل اول خلاصه ای از وضعیت شركت ماژین صنعت و در فصل دوم تئوریها ونظریه…

  • دانلود تحقیق بسیار جامع در زمینه اتم و هسته اتم

    دانلود تحقیق بسیار جامع در زمینه اتم و هسته اتم دریافت دانلود تحقیق بسیار جامع در زمینه اتم و هسته اتم دانلود تحقیق بسیار جامع در زمینه اتم و هسته اتم دسته بندی زیست شناسی بازدید ها 116 فرمت فایل…

  • پاورپوینت مبانی برنامه ریزی راهبردی

    پاورپوینت مبانی برنامه ریزی راهبردی دریافت پاورپوینت مبانی برنامه ریزی راهبردی دسته: گردشگری و توریسم بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 860 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 31 دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی برنامه ریزی راهبردی در قالب pptx و…

  • تحقیق تعمیر و نگهداری ساختمان

    تحقیق تعمیر و نگهداری ساختمان دریافت تحقیق تعمیر و نگهداری ساختمان تحقیق تعمیر و نگهداری ساختمان،دلایل ایجاد خرابی و مشکل در ساختمان و روشهای تعمیرآنها همراه تصویر دسته بندی معماری بازدید ها 165 فرمت فایل doc حجم فایل 1.055 مگا…

  • آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 87

    آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 87 دریافت آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 87 این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکت نقش جهان در سال 87 بوده…

  • کتاب عربی (2)

    کتاب عربی (2) دریافت کتاب عربی (2) دسته: زبان های خارجی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 3988 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 152 کتاب عربی(2) قیمت فایل فقط 7,700 تومان کتاب عربی(2)/ سال دوم دبیرستان/کلیه رشته ها/به استثنای رشته…

  • دانلود پاورپوینت روانشناسی گام های موفق

    دانلود پاورپوینت روانشناسی گام های موفق دریافت دانلود پاورپوینت روانشناسی گام های موفق دانلود پاورپوینت روانشناسی گام های موفق دسته بندی روانشناسی بازدید ها 150 فرمت فایل ppt حجم فایل 2.922 مگا بایت تعداد صفحات فایل 29 8,800 تومان این…

  • کلبه جنگلی با اسکچ آپ

    کلبه جنگلی با اسکچ آپ دریافت کلبه جنگلی با اسکچ آپ دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 5538 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 طرح کلبه جنگلی با اسکچ آپ قیمت فایل فقط 9,900 تومان این محصول طراحی…

  • عایق و مدیریت مصرف انرژی

    عایق و مدیریت مصرف انرژی دریافت عایق و مدیریت مصرف انرژی عایق و مدیریت مصرف انرژی دسته بندی آزمون ارشد بازدید ها 137 فرمت فایل zip حجم فایل 1.738 مگا بایت تعداد صفحات فایل 29 8,800 تومان عایق و مدیریت…

  • دانلود کارآموزی در شرکت زامیاد

    دانلود کارآموزی در شرکت زامیاد دریافت دانلود کارآموزی در شرکت زامیاد دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 79 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 152 دانلود کارآموزی در شرکت زامیاد تحقیق کارآموزی در شرکت زامیاد مقاله…

  • مقاله تحلیل راهبردی هزینه، پارادایم كلیدی مدیریت هزینه در زنجیره عرضه ایران

    مقاله تحلیل راهبردی هزینه، پارادایم كلیدی مدیریت هزینه در زنجیره عرضه ایران دریافت مقاله تحلیل راهبردی هزینه، پارادایم كلیدی مدیریت هزینه در زنجیره عرضه ایران دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 20 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 28…

  • دانلود تحقیق ماهیت حقوقی وصیت 42 ص

    دانلود تحقیق ماهیت حقوقی وصیت 42 ص دریافت دانلود تحقیق ماهیت حقوقی وصیت 42 ص دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 27 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44 دانلود ماهیت حقوقی وصیت 42 ص تحقیق ماهیت حقوقی وصیت…

  • گزارش کار آموزی شركت پیشتاز قطعه سناباد مشهد

    گزارش کار آموزی شركت پیشتاز قطعه سناباد مشهد دریافت گزارش کار آموزی شركت پیشتاز قطعه سناباد مشهد دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 5475 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 امروزه با توجه به تحولات…