مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ارزش ویژه برند داخلی سازمان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ارزش ویژه برند داخلی سازمان

دریافت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ارزش ویژه برند داخلی سازمان مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ارزش ویژه برند داخلی سازمان
دسته بندی
علوم انسانی
بازدید ها

167
فرمت فایل

docx
حجم فایل

83 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

44

24,200 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ارزش ویژه برند داخلی سازمان توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه تاکنون بدنه وسیعی از ادبیات موضوع جهت مشخص نمودن محدوده و فلسفه بازاریابی تبیین شده است که در تمامی آن ها برند نقش مرکزی ایفا نموده است (پالمر[1]، 1996). از برند به عنوان نماد خوش نامی سازمان یاد می شود و این موضوع تا جایی اهمیت پیدا کرده است که صاحب نظران این حوزه، برند را صاحب شخصیت می دانند. یکی از متفکران در همین مورد شخصیت برند را هسته مرکزی و نزدیک ترین متغیر در تصمیم گیری مشتری، هنگام خرید عنوان می کند. برند به سازمان ها می گوید که چه جایگاهی در افکار عمومی، فضای بازار و نزد ذینفعان سازمان دارند، چگونه باید این جایگاه را توسعه بدهند یا آن را مدیریت کنند و در مجموع اینکه برند، آینه ای از فعالیت های سازمان نزد جامعه است (چهار بالش، 1387). از سوی دیگر کاتلر برند را این گونه تعریف می کند: « برند یک نام، عبارت یا اصطلاح، نشانه، علامت، نماد، طرح یا ترکیبی از آن ها که هدف آن معرفی کالا یا خدمتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نمایند» (کاتلر، 1999). در حقیقت، برندسازی از سوی بسیاری از محققان بازار به عنوان یکی از قدرتمندترین استراتژی ها برای جایگاه یابی[2] تلقی می شود که محصول را قادر می سازد تا با استفاده از مزایا و وعده ها در میان رقبای خود  در اذهان مشتریان ایستادگی کند (کرافورد[3]- ولچ[4]، 1998). یک برند قوی سبب تمایز محصول از محصولات رقبا (لیم و اوکاس[5]، 2001). کاهش هزینه های جستجو(آسال، 1995)، حداقل کردن خطرات و ریسک های درک شده (برتن[6]، 1999) و ارایه کیفیت بالا از دید مشتری می گردد (اردم[7]، 1998). از نظر کلر[8] (2007) چیزی که به یک برند استحکام و قدرت می دهد انسجام اجزای برند است که به عنوان مثال بایستی یک تم کلی روشن و مشخصی را پشتیبانی کنند. در دیدگاه سنتی نقش برندسازی تنها متمایزسازی محصولات بوده است در حالی که امروزه به طور فزاینده ای برندها به تصویر یک سازمان وابسته بوده که این تصویر خصوصاً از طریق خدمات ایجاد می گردد، جایی که خصوصیات غیرملموس کالا به سازمان موقعیت اعتبار یافتن می دهد که خود یکی از مهم ترین شاخص های انتخاب مشتری است (پالمر[9]، 1996). آندریاس بیرنیک و همکاران (2010) در مقاله خود تحت عنوان «چالش های برندسازی تولیدکنندگان آسیایی»، به بررسی این چالش ها و اینکه سازمان های موفق چگونه عمل کرده اند پرداخته و مشتری مداری، وجود دیدگاه بلندمدت، تمرکز بروی کیفیت نوآوری، و پیگیری و ارتباطات درون سازمانی را در جهت ارتقا برند موثر می داند. استریزاکوا و همکاران (2008) نیز در مقاله خود تحت عنوان «مفاهیم محصولات برند: توسعه یک مقیاس جهانی و ارزیابی مفهومی»، نتیجه گیری می کند که موضوع برند با مفاهیمی از جمله کیفیت، خودنمایی[10]، گروه نمایی[11]، داشتن توانایی ارتقا وضعیت اجتماعی، در برداشتن ارزش ها، علایق، نگرانی ها، سنت های خانوادگی و ارزش های ملی و اخلاقی ارتباط دارد. 2-4 عملکرد برند[12]  موفقیت یک کسب و کار بی شک ناشی از عملکرد برند آن کسب و کار می باشد (دی چرناتونی[13] و همکاران، 2004) . لزوم اندازه گیری عملکرد سازمان از جنبه ها و با توجه به سطوح مختلف اغلب در ادبیات بازاریابی و به عنوان یک متغیر وابسته همیشه مورد توجه بوده است، به همین جهت دیدگاهی جهت ارزیابی عملکرد از طریق محصولات و خدمات ارایه شده توسط سازمان وجود دارد که اصطلاحاً عملکرد برند نامیده می شود (چیرانی و همکاران، 2012) به عبارت دیگر اغلب در بحث برندها دو سوال اصلی در ذهن ایجاد می شود: «چه عواملی باعث ایجاد قدرت برند می شوند؟» و «چگونه می توان برند قدرتمندی ایجاد کرد؟» (بطحایی، 1391) که برای پاسخ به این سوالات مفهوم گسترده عملکرد برند معرفی می گردد. بنابراین با آگاهی از ابعاد و ویژگی های علمکرد برند، مدیران در به کارگیری استراتژی های موثرتر برند، مجهزتر و تواناتر خواهند بود. مانند پزشکی که سلامتی بیمار خود را با اندازه گیری پارامترهای مختلفی مانند فشار خون، وزن و دمای بدن مورد ارزیابی قرار می دهد، یک متخصص بازاریابی نیز با داشتن اطلاعاتی درباره ویژگی ها و ابعاد محصول می تواند با سهولت بیشتری در مورد سیاست های بازاریابی مناسب تصمیم گیری و آن ها بکار ببندد (دی چرناتونی و همکاران، 2004) ولی با توجه به پیشینه تحقیق هیچ گاه دیدگاه جامع و شاید بتوان گفت استانداردی برای طریقه سنجش آن وجود نداشته و محققان مختلف معیارهای متفاوتی را برای سنجش آن معرفی و استفاده کرده اند (چیرانی و همکاران، 2012) دی چرناتونی و همکاران (2004) در مقاله خود تحت عنوان «توسعه سنجه ای برای عملکرد برند برای برندهای ارایه دهنده خدمات مالی» دلیل این تفاوت در ارایه سنجه های مختلف را پیچیده و چند بعدی بودن نفس عملکرد کسب و کار، محیط پیرامونی و استراتژی های سازمان، تداخل اهداف مدیران حتی در سطح یک سازمان، درک متفاوت محققان از اهداف بازاریابی، نوع بازار و همچنین خدماتی و یا تولیدی بودن می دانند. 2-5 ارزش ویژه برند[14] قبل از آنکه به مضوع عملکرد برند بپردازیم، لازم است به مفهومی که بدنه وسیعی از ادبیات تحقیق برند را به خود اختصاص داده است بپردازیم. ارزش ویژه برند تبدیل به یک موضوع مهم در دنیای تجارت شده و سنجه های مناسبی که برای آن معرفی گردیده می تواند برخی از نگرانی های مدیران برند و بازاریابی سازمان ها را مورد توجه قرار دهد (آگاروال و رائو[15]، 1996) مفهوم ارزش ویژه برند به ویژه به دلیل رشد روزافزون شناخت برند به عنوان یک دارایی با ارزش برای سازمان ها، چه از نظر آکادمیک و چه از نظر صنعتی توجه بسیار زیادی را به خود جلب نموده است. برخلاف توسعه در سطح مفاهیم، هنوز ادبیات موجود یک روش ارزیابی و سنجش رضایت بخشی را برای فهم منابع ارزش ویژه برند ارایه نکرده است. مسلماً درک این موضوع که ارزش های ویژه یک سازمان و برندهای رقیب از کجا سرچشمه می گیرند برای مدیران برند بسیار مهم و حیاتی خواهد بود، چرا که از طریق بهبود و توسعه آن ها می توانند ارزش ویژه برند خود را در مقایسه با رقبایشان افزایش دهند (تومینن، 1999). ارزش ویژه برند اولین بار از سوی فارکوهار (1990) «ارزش افزوده ای که برند به محصول می دهد» تعریف شد. آکر (1991) ارزش ویژه برند را این گونه تعریف می کند: «مجموعه ای از دارایی ها و بدهی های مرتبط با یک برند، نام و نشان آن، می باشد که به ارزش ایجاد شده به وسیله محصول یا خدمت برای شرکت یا مشتریان می افزاید یا از آن  می کاهد » ارزش ویژه برند از دیدگاه های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است. نخستین دیدگاه، مفهوم ارزش ویژه برند را در قالب مفاهیم و تصمیم گیری های بازاریابی (مشتری و مصرف کننده) مورد استفاده قرار داده است در حالی که دومین دیدگاه مبتنی بر دیدگاه مالی بوده و به ارزش ویژه برند در قالب مقایسه بین جریان های نقدینگی تنزیل داده شده حاصل از درآمدهای آینده محصول یک برند و درآمدی که از محصولی مشابه ولی بی نام و نشان کسب خواهد شد می نگرد (موتمنی و شاهرخی، 1998). کلر (2007) در کتاب خود با عنوان مدیریت استراتژیک برند روش های مختلف اندازه گیری ارزش ویژه برند را به دو دسته اصلی روش های مقایسه ای[16] و روش های کل نگر[17] تقسیم می کند . در روش های مقایسه ای، گرایشات و رفتارهای مصرف کنندگان نسبت به یک برند ارزیابی می شوند که کلر این روش ها را به دو رویکرد اصلی مقایسه ای مبتنی بر برند[18] و مقایسه ای مبتنی بر بازار[19] تقسیم می نماید. در رویکرد مقایسه ای مبتنی بر برند تجارب یک گروه از مصرف کنندگان در پاسخ به برنامه های بازاریابی مرتبط با یک برند و تجارب گروه دیگری در شرایطی یکسان ولی در برابر محصول برند رقیب، یا یک برند جعلی و یا یک محصول یا خدمت بی نام و نشان مورد ارزیابی قرار می گیرد. مقایسه واکنش های این دو گروه تصویری مفید از ارزش ویژه برند ارایه می کند. مثال کلاسیک از این رویکرد، آزمون تاریکی[20] است که در آن مصرف کنندگان، ویژگی های یک محصول را در حالت مشخص بودن و نامشخص یا جعلی بودن برند تجربه می کنند. از این روش ها که اصولاً در آن ها برناهم های بازاریابی متوقف شده و واکنش مصرف کنندگان در برابر برندهای مختلف بررسی می گردد، برای تعیین شاخص هایی نظیر پاداش و پاسخ های مصرف کنندگان در مواجهه با تغییرات در برنامه های بازاریابی نسبت به برند هدف و یا برندهای رقیب ارزیابی می شوند. در نهایت کلر تحلیل مشترک[21] را به عنوان گروه دیگری از روش های اندازه گیری مقایسه ای ارزش ویژه برند معرفی می کند که تکنیکی مبتنی بر پیمایش و ترکیبی از این دو رویکرد بوده که به تشریح فرآیند تصمیم گیری مصرف کنندگان با توجه به محصولات و برندهای مختلف می پردازد. از سوی دیگر در روش های کل نگر، اصولاً تلاش می گردد تا یک ارزش کلی، عموماً از جنس مالی، به یک برند نسبت داده شود. کلر این گروه از روش ها را نیز به دو رویکرد پسماند[22] و رویکرد ارزش گذاری[23] تقسیم می کند. در رویکرد پسماند، ارزش ویژه بدنه عبارت است از باقیمانده مازادی که محصول یک برند نسبت به همان محصول ولی بدون در نظر گرفتن نام و نشان تجاری ایجاد می کند. در رویکرد ارزش گذاری تلاش می شود که ارزش ویژه برند به صورت دلاری و یا هر ارز دیگر برای مقاصد حسابداری محاسبه گردد (کلر، 2007). به عنوان مثال بر اساس داده های منتشر شده از سوی موسسه اینتربرند در سال 2012، ارزش برند تنها ده برند برتر دنیا بالغ بر 544 میلیارد دلار بوده است.   [1] – Palmer [2] – Positioning [3] – Crawford [4] – Welch [5] – Ovcase [6] – Bretton [7] – Ardam [8] – Kleer [9] – Palmer [10] — Self-Identity [11] – Group-Identity [12] – Brand Performance [13] – DE chernatony [14] -Brand Equity [15] -Rao [16] -Comparative Methods [17] – Holistic Methods [18] – Brand-based Comparative Approach [19] – Market-based Comparative Apprtoach [20] – Blind testing [21] – Conjoint Approach [22] – Residual Approach [23] — Valuation Approach مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع ارزش ویژه برند داخلی سازمانمبانی نظری و پیشینه با موضوع ارزش ویژه برند داخلی سازمانمبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان

  • گزارش تخصصی معلمان بهینه سازی وظایف و مسئولیت های معاون اجرایی مدارس

    گزارش تخصصی معلمان بهینه سازی وظایف و مسئولیت های معاون اجرایی مدارس دریافت گزارش تخصصی معلمان بهینه سازی وظایف و مسئولیت های معاون اجرایی مدارس دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 163 کیلوبایت تعداد…

  • دانلود فایل (Word) پژوهش بررسی آب گرم کن های خورشیدی و طراحی بهینه آن

    دانلود فایل (Word) پژوهش بررسی آب گرم کن های خورشیدی و طراحی بهینه آن دریافت دانلود فایل (Word) پژوهش بررسی آب گرم کن های خورشیدی و طراحی بهینه آن دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 18753 کیلوبایت…

  • پاوربوینت به زبان لاتین با موضوع

    پاوربوینت به زبان لاتین با موضوع دریافت پاوربوینت به زبان لاتین با موضوع 1Heap 2Level order 3Algorithms of heap 4Order and comparison 5Heap sort 6Order and comparison 7Implementation دسته بندی کامپیوتر بازدید ها 92 فرمت فایل ppt حجم فایل 55…

  • لیبل شیره خرما به صورت لایه باز (فتوشاپ)

    لیبل شیره خرما به صورت لایه باز (فتوشاپ) دریافت لیبل شیره خرما به صورت لایه باز (فتوشاپ) دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 1824 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 طرح لایه باز…

  • پاورپوینت پدافند غیر عامل

    پاورپوینت پدافند غیر عامل دریافت پاورپوینت پدافند غیر عامل دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 4862 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44 پاورپوینت 44 اسلایدی پیرامون موضوع پدافند غیر عامل و تمام نکات مربوط به آن قیمت فایل…

  • فایل آماده لایه باز گلاب طراحی شده با فتوشاپ psd

    فایل آماده لایه باز گلاب طراحی شده با فتوشاپ psd دریافت فایل آماده لایه باز گلاب طراحی شده با فتوشاپ psd دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 11896 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • گزارش كارآموزی در كارگاه سیم پیچی و نصب تابلو های برق

    گزارش كارآموزی در كارگاه سیم پیچی و نصب تابلو های برق دریافت گزارش كارآموزی در كارگاه سیم پیچی و نصب تابلو های برق دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 37 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • آموزش تعمیرات لامپ کم مصرف در 12 قدم

    آموزش تعمیرات لامپ کم مصرف در 12 قدم دریافت آموزش تعمیرات لامپ کم مصرف در 12 قدم کاملترین پکیج آموزشی تعمیرات لامپ کم مصرف دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی بازدید ها 100 فرمت فایل pdf حجم فایل 2.93…

  • تحقیق طراحی پالس متر

    تحقیق طراحی پالس متر دریافت تحقیق طراحی پالس متر ریتم طبیعی قلب از گره سینوسی آغاز شده و پس از انتقال به گره دهلیزی_بطنی، در بطنها منتشر می‌شود در نتیجه این نحو هدایت تحریک الکتریکی، ابتدا دهلیز و با فاصله…

  • مجموعه مقالات فارسی زلزله و رفتار سازه

    مجموعه مقالات فارسی زلزله و رفتار سازه دریافت مجموعه مقالات فارسی زلزله و رفتار سازه دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 4910 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 100 رفتار مخازن آب هوایی بتنی در هنگام زلزله بررسی زلزله…

  • گزارش كارآموزی در شركت كامپیوتری

    گزارش كارآموزی در شركت كامپیوتری دریافت گزارش كارآموزی در شركت كامپیوتری دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 14 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 گزارش كارآموزی در شركت كامپیوتری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش…

  • طرح جابربن حیان درباره رد پای حیوانات

    طرح جابربن حیان درباره رد پای حیوانات دریافت طرح جابربن حیان درباره رد پای حیوانات دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 14224 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 14 طرح جابر بن حیان مورد نظر دارایتیتر مربوط به…

  • دانلود پاورپوینت آلودگی هوا

    دانلود پاورپوینت آلودگی هوا دریافت دانلود پاورپوینت آلودگی هوا دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 568 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 65 آلودگی هوا عمده ترین منابع آلاینده هوا اثرات آلاینده‌ها بر انسانآئروسل غبار خاکستر فراز باران اسیدی…

  • پروپوزال چیست و در تنظیم آن چه نکاتی باید رعایت شود؟

    پروپوزال چیست و در تنظیم آن چه نکاتی باید رعایت شود؟ دریافت پروپوزال چیست و در تنظیم آن چه نکاتی باید رعایت شود؟ دسته: آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 301 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 11 مقدمه (…

  • تحقیق گروه بندی عایقها

    تحقیق گروه بندی عایقها دریافت تحقیق گروه بندی عایقها دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 5928 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 38 تحقیق گروه بندی عایقها قیمت فایل فقط 9,900 تومان تحقیق گروه بندی عایقها گروه بندی عایقها…

  • شیپ فایل بخشهای شهرستان سمیرم

    شیپ فایل بخشهای شهرستان سمیرم دریافت شیپ فایل بخشهای شهرستان سمیرم دانلود نقشه بخشهای شهرستان سمیرم(واقع در استان اصفهان) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود استنام هر بخشنام قسمت مرکزی هر بخشمساحت و محیط هر بخش به…

  • پاورپوینت اجرای پی

    پاورپوینت اجرای پی دریافت پاورپوینت اجرای پی تحقیق اجرای پی در یک پاورپوینت شامل 33 اسلاید قابل ویرایش قابل ارائه برای درس عناصر و جزئیات دسته بندی معماری بازدید ها 183 فرمت فایل pptx حجم فایل 753 کیلو بایت تعداد…

  • اکسل برنامه عملیاتی سال 95 واحد سلامت نوجوانان و مدارس ارتقا سطح سلامت دانش آموزان

    اکسل برنامه عملیاتی سال 95 واحد سلامت نوجوانان و مدارس ارتقا سطح سلامت دانش آموزان دریافت اکسل برنامه عملیاتی سال 95 واحد سلامت نوجوانان و مدارس ارتقا سطح سلامت دانش آموزان دسته: برنامه ریزی شهری بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar…

  • طرح توجیهی تاسیس شیرینی پزی

    طرح توجیهی تاسیس شیرینی پزی دریافت طرح توجیهی تاسیس شیرینی پزی دسته: کارآفرینی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 28 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 دانلود طرح توجیهی تاسیس شیرینی پزی بررسی تاسیس شیرینی پزی طرح تاسیس شیرینی پزی…

  • دانلود تحقیق در موردراهبردها,وضعیت و سیاستگذاری بخش انرژی ایران و جهان

    دانلود تحقیق در موردراهبردها,وضعیت و سیاستگذاری بخش انرژی ایران و جهان دریافت دانلود تحقیق در موردراهبردها,وضعیت و سیاستگذاری بخش انرژی ایران و جهان دانلود تحقیق در موردراهبردهاوضعیت و سیاستگذاری بخش انرژی ایران و جهان دسته بندی عمران و نقشه کشی…

  • سوالات نظارت عمران سال 87 پایه 3 همراه با پاسخنامه

    سوالات نظارت عمران سال 87 پایه 3 همراه با پاسخنامه دریافت سوالات نظارت عمران سال 87 پایه 3 همراه با پاسخنامه سوالات نظام مهندسی رشته عمران همراه با پاسخنامه میباشد دسته بندی نمونه سوالات فنی و مهندسی بازدید ها 173…

  • تحقیق حسابداری اجتماعی

    تحقیق حسابداری اجتماعی دریافت تحقیق حسابداری اجتماعی تحقیق حسابداری اجتماعی دسته بندی حسابداری بازدید ها 134 فرمت فایل doc حجم فایل 54 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 43 18,700 تومان فصل اول   مقدمه هدف از ارائه این مقاله آشنایی…

  • پاورپوینت برنامه‌نویسی ++C ازمبتدی تا پیشرفته با 570 اسلاید فوق العاده زیبا

    پاورپوینت برنامه‌نویسی ++C ازمبتدی تا پیشرفته با 570 اسلاید فوق العاده زیبا دریافت پاورپوینت برنامه‌نویسی ++C ازمبتدی تا پیشرفته با 570 اسلاید فوق العاده زیبا این مجموعه یکی از محبوترین و جامع ترین تحقیق های برنامه‌نویسی با C از مبتدی…

  • تحقیق سیستمهای اتوماسیون اداری

    تحقیق سیستمهای اتوماسیون اداری دریافت تحقیق سیستمهای اتوماسیون اداری دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 58 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 18 امروزه سیستم‌های اداری، سیستم‌های جهانی هستند كه وظیفه اصلی آنها ایجاد ارتباط و بهبود ارتباطات است…

  • مقاله با عنوان اثرات ضد میکروبی اسانس ادویه جات و سبزیجات

    مقاله با عنوان اثرات ضد میکروبی اسانس ادویه جات و سبزیجات دریافت مقاله با عنوان اثرات ضد میکروبی اسانس ادویه جات و سبزیجات مقاله اثر ضد میکروبی ادویه جات مناسب برای رشته های تغذیه، صنایع غذایی و میکروبیولوژی دسته بندی…

  • شیپ فایل حوضه آبریز کویر لوت

    شیپ فایل حوضه آبریز کویر لوت دریافت شیپ فایل حوضه آبریز کویر لوت حوضه آبریز کویر لوت، یکی از زیرحوضه های حوضه آبریز فلات مرکزی می باشد این حوضه، 20606867 هکتار مساحت دارد دسته بندی جغرافیا بازدید ها 132 فرمت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت زناشویی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت زناشویی دریافت مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت زناشویی مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت زناشویی دسته بندی مدیریت بازدید ها 150 فرمت فایل doc حجم فایل 75 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 57 34,100 تومان توضیحات:…

  • دانلود تحقیق عملیات حرارتی.DOC

    دانلود تحقیق عملیات حرارتی.DOC دریافت دانلود تحقیق عملیات حرارتی.DOC دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 26 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 دانلود عملیات حرارتیDOC تحقیق عملیات حرارتیDOC مقاله عملیات حرارتیDOC عملیات حرارتیDOC قیمت فایل فقط 13,200 تومان…

  • مقاله بررسی استقلال قضاوت در نظام حقوق اسلام

    مقاله بررسی استقلال قضاوت در نظام حقوق اسلام دریافت مقاله بررسی استقلال قضاوت در نظام حقوق اسلام دسته: حقوق بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 48 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 77 مقاله بررسی استقلال قضاوت در نظام حقوق اسلام…

  • تحقیق معماری جهان مصر باستان

    تحقیق معماری جهان مصر باستان دریافت تحقیق معماری جهان مصر باستان تحقیق معماری جهان مصر باستان به صورت پاورپوینت در 39 اسلاید به همراه توضیحات فهرستی از مطالب پاورپوینت مقدمه موقیعت جغرافیایی دسته بندی معماری بازدید ها 168 فرمت فایل…

  • تحقیق آشنایی با انواع گنبد و اجزای آن در معماری اسلامی

    تحقیق آشنایی با انواع گنبد و اجزای آن در معماری اسلامی دریافت تحقیق آشنایی با انواع گنبد و اجزای آن در معماری اسلامی تحقیق آشنایی با انواع گنبد به تجزیه و تحلیل کامل و جامع انواع گنبد و اجزای آن…

  • نقشه زمین شناسی شهرستان ایرانشهر

    نقشه زمین شناسی شهرستان ایرانشهر دریافت نقشه زمین شناسی شهرستان ایرانشهر شیپ فایل زمین شناسی شهرستان ایرانشهر دسته بندی جغرافیا بازدید ها 180 فرمت فایل rar حجم فایل 656 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 1 8,800 تومان مشخصات سیستم تصویر:…

  • سمبولیسم - رومانتیسم

    سمبولیسم - رومانتیسم دریافت سمبولیسم - رومانتیسم دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 103 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 11 در آغار سده نوزده، در آن دوران كه هریك از مكتب‏ها و جنبش‏های ادبی قلمروئی از جهان هنر…

  • پاورپوینت آموزش درس سیزدهم کتاب علوم پایه ششم ( سالم بمانیم )

    پاورپوینت آموزش درس سیزدهم کتاب علوم پایه ششم ( سالم بمانیم ) دریافت پاورپوینت آموزش درس سیزدهم کتاب علوم پایه ششم ( سالم بمانیم ) پاورپوینت آموزش درس سیزدهم کتاب علوم ششم ابتدایی ( سالم بمانیم ) در 24 اسلاید…

  • پرسشنامه اثربخشی ارتباطات در سازمان

    پرسشنامه اثربخشی ارتباطات در سازمان دریافت پرسشنامه اثربخشی ارتباطات در سازمان ین پرسشنامه استاندارد با فرمت word می باشد و ابعاد زیر را مورد سنجش قرار می دهد دسته بندی مدیریت بازدید ها 857 فرمت فایل doc حجم فایل 23…