مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع اعتماد مشتری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع اعتماد مشتری

دریافت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع اعتماد مشتری مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع اعتماد مشتری
دسته بندی
علوم انسانی
بازدید ها

180
فرمت فایل

docx
حجم فایل

32 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

31

23,100 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع اعتماد مشتری توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه اعتماد مشتری وفاداری مشتریان  وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران به ویژه در بخش خدمات ، به علت فضای رقابتی حاکم بر آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. نکته بسیار درخور توجه در این صنایع ، نقش موثر کارکنان در خلق ارزش است به گونه‌ای که می‌توان گفت حفظ و نگهداری مشتریان وفادار، بدون کارکنان راضی و وفادار امکان پذیر نیست ، چرا که کارکنان وفادار خدمات را با کیفیت بالاتری ارائه  می‌کنند و در جلب رضایت مشتری و وفادار نمودن آن سهم بسزایی دارند. یکی از موضوعاتی که امروزه از دیدگاه مدیران اهمیت بسیار زیادی دارد وفاداری مشتریان است یک مشتری وفادار علاوه بر آنکه بارها و بارها جهت خرید محصولات و یا استفاده از خدمات به سازمان مورد علاقه خویش رجوع می‌کند به عنوان یک عامل مضاعف در زمینه تبلیغ محصولات و خدمات سازمان از طریق توصیه و سفارش به خویشاوندان ، دوستان و یا سایر مردم نقشی حائز اهمیت در ارتقای میزان سودآوری و بهبود تصویر سازمان در ذهن مشتریان بالقوه ایفا می‌نماید. (دادخواه ، 1388 )عوامل و منابع مختلفی در کسب مزیت رقابتی در بخش  خدمات دخیل بوده که می‌توان گفت ، مهم‌ترین آن نیروی انسانی است، چرا که کارکنان بخش خدمات برای ارائه خدمت با مشتریان خود در تعامل بوده و کیفیت این تعامل است که به کسب مزیت رقابتی و ایجاد تمایز میان سازمان‌های مختلف منجر می‌گردد.امروزه چالش بزرگ خدمات ، کیفیت عالی خدمات و جلب رضایت مشتری است . در سازمان‌های خدماتی نقش نیروی انسانی مخصوصاً کارکنانی که در تماس مستقیم با مشتریان هستند ، برای ارائه خدمت با کیفیت در مقایسه با شرکت‌های تولیدی از اهمیت بیشتری برخوردار است.چرا که کارکنان جهت ارائه خدمات با مشتریان در تعامل بوده و کیفیت این تعامل متمایز کننده سازمان‌های برتر از سایر سازمان‌هاست.( نوری ، 1382 )در سال 2005 محققانی چون ، بروک و اسمیت ، نشان دادند که وقتی یک مشتری ، خدمات خاصی را می‌خرد ، کارکنان مستقیماً بر درک مشتری از کیفیت تعامل اثر می‌گذارند . به گونه‌ای که یک مشتری ناراضی نه تنها ممکن است برای دریافت خدمت به سازمان‌های دیگری مراجعه کند . بلکه تجربه ناخوشایندش را نیز با دیگران به اشتراک می‌گذارد . از سوی دیگر ممکن است در نتیجه یک تعامل با کیفیت میان کارکنان و مشتری ، مشتری وفادار شده و تجربه خوشایندش را با دیگران به اشتراک بگذارد.(جازمن[1] : 3 )مطالعات تجربی نشان می دهد که حفظ و نگهداری مشتریان راضی و وفادار ، بدون کارمندان راضی و وفادار امکان پذیر نیست (ویلارس و کوایلو[2] ، 2003 ) و حفظ و نگهداری به نظر می رسد که از جذب یک مشتری جدید سودمند تر است ( راشید[3] ، 2003 )در ایران سهم بخش خدمات از اقتصاد 48 % است و بالغ بر ده ملیون نفر در این بخش اشتغال دارند. (دادخواه،1388 )یکی از عوامل مهم در شکل گیری وفاداری مشتری ، ادراکات او از تعامل رودررو با کارکنان ارائه خدمت می باشد ، در نتیجه کارکنانی که به سازمان خود وفادارند می توانند در تأمین رضایت مشتری و وفاداری آنها نقش بسزایی داشته باشند . از آنجاییکه مشتریان و مصرف کنندگان همواره در جستجوی عرضه کنندگانی هستند که کالا و خدماتی به مراتب بهتر به آنها ارائه کنند ، مدیران چنین سازمانهایی باید به اهمیت نقش کارکنان در تأمین کیفیت خدمات ، رضایت و وفاداری مشتری توجه ویژه ای داشته باشند. (دادخواه، 1388 ). بررسی مقالات و مطالعات محققان نشان می دهد که تعهد سازمانی و وفاداری کارکنان ، با یکدیگر پیوند تنگاتنگی دارند به گونه ای که تمیز دادن آنها از یکدیگر چندان امکان پذیر نیست محققان دیدگاههای مختلفی در خصوص مفهوم وفاداری کارکنان دارند اچ بکر[4] (1960 ) وفاداری را به شکل یک فرایند شرح داده است ، این محقق معتقد است که اگر فردی با وجود آگاهی از شرایط بهتر یک شغل ، حقوق بیشتر و شرایط مناسب تر ، از پذیرش آن شغل به منظور حفظ شغل فعلی اش امتناع کند ، وفاداری فرد به سازمان پنداشته می شود. از دیدگاه الن مای[5]ر ( 1997 ) وفاداری با سه فاکتور قابل شناسایی است: 1- اعتقاد قوی به ارزشهای سازمان 2- تلاش زیاد برای تحقق اهداف سازمان 3- تمایل زیاد برای ماندن در سازمان در این مدل وفاداری فرد به سازمان به دلیل تعهدی است که فرد نسبت به سازمان و اهداف آن دارد  (ساواریکین[6] ، 2009  ) در پژوهش امیران ( 1384 ) وفاداری ، احساس تعلق روحی و عاطفی به سازمان و حساسیت لازم به آنچه که مظهر سازمان بوده و متعلق به ان در نظر گرفته شده است .  ( امیران ، 1384 ) در پژوهش راچل لی و همکاران ، وفاداری کارکنان به تداوم همکاری با سازمان نسبت داده شده است . در این پژوهش شاخص هایی برای وفاداری در نظر گرفته شده است . که عبارتند از : 1- تمایل به تداوم همکاری با سازمان 2- انجام کار بیشتر 3-  احساس تعلق به سازمان 4- پذیرش مسئولیتهای بیشتر نتایج این پژوهش نشان داده است که وفاداری کارکنان سبب بهبود کیفیت خدمات می گردد( راچل لی و همکاران ، 2009  ) به دلیل رشد فزاینده رقابت و پیشرفت‌های انجام شده در اغلب صنایع، اهداف مورد نظر سازمان‌ها در طی سال‌های اخیر دست ‌خوش تغییرات بسیاری شده است. در اثنای تمركز بر جذب مشتریان جدید در گذشته، امروزه استراتژی‌های بازاریابی بر حفظ و بهبود وفاداری مشتری تمركز یافته‌اند. دلیل اصلی این تأكید، آگاهی از پیامدهای اقتصادی ناشی از رضایت و وفاداری مشتری است. سازمان­های با سهم بیشتری از مشتریان وفادار، از طریق افزایش میزان خریدهای مجدد، افزایش بالقوه خریدهای جنبی و تركیبی، رغبت مشتریان برای پرداخت بهای بیشتر، توصیه‌های مثبت محصولات سازمان به وسیله مشتریان وفادار و گرایش كمتر مشتریان به تغییر(تعویض) سازمان، منتفع خواهند شد(Bruhn and Grund, 2000). یك عامل مهم و قاطع برای موفقیت مستمر یك سازمان توانایی و ظرفیت آن برای نگهداری و حفظ مشتریان كنونی و وفادار ساختن آنها است(Aydin and Ozer, 2005). نویسندگان بسیاری، ارتباط بین وفاداری مشتری و عملكرد كسب و كار را مورد تأكید قرار داده­اند. مشتریان وفادار نه تنها ارزش كسب و كار را ارتقاء می‌بخشند، همچنین آن­ها این مهم را برای كسب و كار فراهم می‌سازند تا هزینه‌های كمتری را در مقایسه با جذب مشتریان جدید متحمل شوند(Beerli et al., 2004). حفظ و نگهداری مشتری[7] تأثیر مهم و قابل توجهی بر سود آوری بانك دارد. تخمین زده شده كه یك افزایش 5 درصدی در حفظ و نگهداری مشتری، منجر به افزایش 25 تا 150 درصدی در درآمدهای بانكی خواهد شد(Jabnoun and Al-Tamimi, 2003).   [1] – guzman [2] – vilares & coelho [3] – rashid [4] – H becker [5] – allen & meyer [6] – savarikin [7]- Customer Retention مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع اعتماد مشتریمبانی نظری و پیشینه با موضوع اعتماد مشتریمبانی نظری و پیشینه پژوهش اعتماد مشتری

  • طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 75

    طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 75 دریافت طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت 75 دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 2563 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت…

  • پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی)

    پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی) دریافت پاورپوینت انواع حرکت و توصیف حرکات خطی (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی) دسته: تربیت بدنی بازدید: 1…

  • دانلود پرسشنامه نقشهای تیمی

    دانلود پرسشنامه نقشهای تیمی دریافت دانلود پرسشنامه نقشهای تیمی عنوان دانلود پرسشنامه نقشهای تیمی دسته مدیریت روان شناسی فرمت PDF تعداد صفحات 9 صفحه این فایل شامل پرسشنامه نقشهای تیمی بوده و همچنین شامل بخشهای تفسیر نمرات تفسیر پرسشنامه و…

  • پاورپوینت بررسی میوه های مناطق معتدله (آلبالو)

    پاورپوینت بررسی میوه های مناطق معتدله (آلبالو) دریافت پاورپوینت بررسی میوه های مناطق معتدله (آلبالو) پاورپوینت بررسی میوه های مناطق معتدله (آلبالو) در 17 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل دسته بندی علوم پایه بازدید ها 90…

  • دانلود تحقیق معافیت از مجازات

    دانلود تحقیق معافیت از مجازات دریافت دانلود تحقیق معافیت از مجازات دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 62 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 138 دانلود معافیت از مجازات تحقیق معافیت از مجازات مقاله معافیت از مجازات معافیت از…

  • haccp بستنی (پاورپوینت)

    haccp بستنی (پاورپوینت) دریافت haccp بستنی (پاورپوینت) دسته: کشاورزی و زراعت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 251 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 34 haccpبستنی(پاورپوینت) قیمت فایل فقط 9,900 تومان haccpبستنی(پاورپوینت) بخشی از متن:بستنی فرآورده لبنی منجمد آماده مصرفی است…

  • مشخصات نگهداری سرویس و عیب یابی ترمز پراید

    مشخصات نگهداری سرویس و عیب یابی ترمز پراید دریافت مشخصات نگهداری سرویس و عیب یابی ترمز پراید دسته: فنی و حرفه ای بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 516 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 مشخصات نگهداری سرویس و عیب…

  • دانلود پاورپوینت حافظه های الکتریکی

    دانلود پاورپوینت حافظه های الکتریکی دریافت دانلود پاورپوینت حافظه های الکتریکی دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 4866 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 اولین كامپیوتر الكترونیكی همه منظور كه در دهة چهل میلادی ساخته شد…

  • تحقیق روانشناسی بررسی سبک حل مساله دانشجویان افسرده و بهنجار دانشگاه علوم پزشکی تهران

    تحقیق روانشناسی بررسی سبک حل مساله دانشجویان افسرده و بهنجار دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت تحقیق روانشناسی بررسی سبک حل مساله دانشجویان افسرده و بهنجار دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوع بررسی سبک حل مساله دانشجویان افسرده و بهنجار دانشگاه علوم…

  • تحقیق مالی شرکت کنسرو سازی

    تحقیق مالی شرکت کنسرو سازی دریافت تحقیق مالی شرکت کنسرو سازی مشخصات واحد تولیدی تاریخچه صنعت كنسرو در ایران تاریخچه صنعت كنسرو سازی (در جهان ) چگونگی بازریابی چگونگی تهیه مواد اولیه بررسی اقتصادی خط تولید مراحل كنسرو كردن مواد…

  • ناکارآمدی نظام مالیاتی ایران علل و زمینه

    ناکارآمدی نظام مالیاتی ایران علل و زمینه دریافت ناکارآمدی نظام مالیاتی ایران علل و زمینه یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در تضعیف و عدم اثربخشی سیاست‌های مالیاتی، پیچیدگی و ابهام در قوانین و مقررات مالیاتی است این مساله به تنهایی…

  • پاورپوینت پروژه نقد بنا

    پاورپوینت پروژه نقد بنا دریافت پاورپوینت پروژه نقد بنا دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 4061 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 24 دانلود پاورپوینت پروژه نقد بنا ZERO COSMOLOGY قیمت فایل فقط 9,900 تومان دانلود پاورپوینت پروژه نقد…

  • پاورپوینت روشهای تحلیل سازه ها

    پاورپوینت روشهای تحلیل سازه ها دریافت پاورپوینت روشهای تحلیل سازه ها دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 2432 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 این فایل حاوی مطالعه روشهای تحلیل سازه ها می باشد که به صورت فرمت…

  • آموزش کدنویسی گرافیک درون #C

    آموزش کدنویسی گرافیک درون #C دریافت آموزش کدنویسی گرافیک درون #C آموزش کدنویسی گرافیک درون C دسته بندی سی شارپ | # C بازدید ها 272 فرمت فایل pdf حجم فایل 1.769 مگا بایت تعداد صفحات فایل 16 8,800 تومان…

  • طرح توجیه فنی و اقتصادی خرید دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز جهت حفاری و اکتشاف

    طرح توجیه فنی و اقتصادی خرید دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز جهت حفاری و اکتشاف دریافت طرح توجیه فنی و اقتصادی خرید دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز جهت حفاری و اکتشاف دسته: خدماتی و آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf…

  • طراحی و راه اندازی شبکه مــرکز بهداشت و درمان پارس آباد

    طراحی و راه اندازی شبکه مــرکز بهداشت و درمان پارس آباد دریافت طراحی و راه اندازی شبکه مــرکز بهداشت و درمان پارس آباد طراحی شبکه های کامپیوتر با نرم افزار قدرتمند Edrawe طراحی موردی شبکــه بهداشت و درمان در شهرستان…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری دریافت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی های یادگیری دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 113 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 59 دانلود مبانی نظری…

  • علل و عوامل بی انگیزگی مشمولان در اعزام به خدمت سربازی

    علل و عوامل بی انگیزگی مشمولان در اعزام به خدمت سربازی دریافت علل و عوامل بی انگیزگی مشمولان در اعزام به خدمت سربازی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 121 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • پاورپوینت آشنایی با لایه فیزیکی

    پاورپوینت آشنایی با لایه فیزیکی دریافت پاورپوینت آشنایی با لایه فیزیکی دسته: برق بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 2196 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 57 دانلود پاورپوینت با عنوان آشنایی با لایه فیزیکی در قالب pptx، قابل ویرایش و…

  • مفاهیم xml

    مفاهیم xml دریافت مفاهیم xml مفاهیم xml دسته بندی کامپیوتر بازدید ها 142 فرمت فایل rar حجم فایل 878 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 144 16,500 تومان   این فایل حاوی نکاتی درخصوص مفاهیم xml میباشد. این فایل در قالب…

  • الگو ارتباطی و تعارض در ترویج کشاورزی

    الگو ارتباطی و تعارض در ترویج کشاورزی دریافت الگو ارتباطی و تعارض در ترویج کشاورزی تعداد صفحات انگلیسی 16 صفحه (4083 کلمه)تعداد صفحات فارسی 18 صفحهانگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل…

  • دستگاههای اسپان باند و منسوجات بی بافت 59 ص

    دستگاههای اسپان باند و منسوجات بی بافت 59 ص دریافت دستگاههای اسپان باند و منسوجات بی بافت 59 ص دسته: کارآفرینی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 438 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 49 دستگاههای اسپان باند ومنسوجات بی بافت…

  • تحقیق ارشد شیمی: مطالعه­ی تهیه وبه كارگیری كمپوزیت پلی ونیل ایمیدازول- نانو لوله­های كربنی به روش سل ژل به عنوان فیبر جدید میكرواستخراج فاز جامد

    تحقیق ارشد شیمی: مطالعه­ی تهیه وبه كارگیری كمپوزیت پلی ونیل ایمیدازول- نانو لوله­های كربنی به روش سل ژل به عنوان فیبر جدید میكرواستخراج فاز جامد دریافت تحقیق ارشد شیمی: مطالعه­ی تهیه وبه كارگیری كمپوزیت پلی ونیل ایمیدازول- نانو لوله­های كربنی…

  • خط تولید لاستیک خودرو

    خط تولید لاستیک خودرو دریافت خط تولید لاستیک خودرو خط تولید لاستیک خودرو در 20اسلاید دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی بازدید ها 180 فرمت فایل pptx حجم فایل 1.837 مگا بایت تعداد صفحات فایل 20 9,900 تومان  …

  • پاورپوینت اصول طراحی کامپایلر

    پاورپوینت اصول طراحی کامپایلر دریافت پاورپوینت اصول طراحی کامپایلر پاورپوینت اصول طراحی کامپایلر دسته بندی کامپیوتر بازدید ها 191 فرمت فایل rar حجم فایل 512 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 247 14,300 تومان پاورپوینت اصول طراحی کامپایلر: nضرورت این درس:…

  • آموزش تضمینی رانندگی

    آموزش تضمینی رانندگی دریافت آموزش تضمینی رانندگی دسته: اندروید بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 7868 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 40 برنامه جامع و تضمینی و آموزش راهنمایی و رانندگی بر روی گوشی اندرویید و تبلت به انضمام 200…

  • رابطه ی فقر و خشونت 29 ص (فایل ورد)

    رابطه ی فقر و خشونت 29 ص (فایل ورد) دریافت رابطه ی فقر و خشونت 29 ص (فایل ورد) دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 26 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29 رابطه ی فقر و خشونت…

  • تحقیق تجلی اوصاف امام علی (ع) در ادب فارسی

    تحقیق تجلی اوصاف امام علی (ع) در ادب فارسی دریافت تحقیق تجلی اوصاف امام علی (ع) در ادب فارسی این لقب مناسب آن است که تمامی ائمه معصومین از نسل حضرت علی ۷ و حضرت زهرا (س) می باشند؛ یعنی…

  • پاورپوینت کارآفرینی بسته بندی حبوبات ، آجیل وادویه

    پاورپوینت کارآفرینی بسته بندی حبوبات ، آجیل وادویه دریافت پاورپوینت کارآفرینی بسته بندی حبوبات ، آجیل وادویه دسته: تولیدی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 632 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 پاورپوینت کارآفرینی بسته بندی حبوبات ، آجیل وادویه…

  • دانلود مقاله ترجمه شده بررسی طراحی و معماری در سیستم هوشمند مدیریت امنیت اطلاعات

    دانلود مقاله ترجمه شده بررسی طراحی و معماری در سیستم هوشمند مدیریت امنیت اطلاعات دریافت دانلود مقاله ترجمه شده بررسی طراحی و معماری در سیستم هوشمند مدیریت امنیت اطلاعات دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 2 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل:…

  • بررسی علل فرار مغزها در دبیرستان

    بررسی علل فرار مغزها در دبیرستان دریافت بررسی علل فرار مغزها در دبیرستان دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 279 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 90 جامعه آماری این پژوهشی را مجموعه ی دانش اموزان…

  • تحقیق با موضوع جایگاه دموکراسی در ایران

    تحقیق با موضوع جایگاه دموکراسی در ایران دریافت تحقیق با موضوع جایگاه دموکراسی در ایران دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 85 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 127 تحقیق با موضوع جایگاه دموكراسی در ایران 127صفحه قالب…

  • استانداردهای حسابرسی: كنترل كیفیت در مؤسسات ارائه‌كننده خدمات حسابرسی، سایر خدمات اطمینان بخش

    استانداردهای حسابرسی: كنترل كیفیت در مؤسسات ارائه‌كننده خدمات حسابرسی، سایر خدمات اطمینان بخش دریافت استانداردهای حسابرسی: كنترل كیفیت در مؤسسات ارائه‌كننده خدمات حسابرسی، سایر خدمات اطمینان بخش دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 45 کیلوبایت تعداد صفحات…

  • ادبیات و پیشینه تحقیق درباره مهارتهای رتباطی

    ادبیات و پیشینه تحقیق درباره مهارتهای رتباطی دریافت ادبیات و پیشینه تحقیق درباره مهارتهای رتباطی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 41 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 چارچوب نظری و ادبیات و پیشینه تحقیق…

  • سازماندهی و طراحی کامپیوتر پایه

    سازماندهی و طراحی کامپیوتر پایه دریافت سازماندهی و طراحی کامپیوتر پایه دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 566 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 57 طراحی کامپیوتر پایهانواع آدرس ثبات ها و حافظه کامپیوترمبنا گذرگاه مشترک ثبات…