مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع رضایت مشتری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع رضایت مشتری

دریافت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع رضایت مشتری مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع رضایت مشتری
دسته بندی
علوم انسانی
بازدید ها

120
فرمت فایل

docx
حجم فایل

50 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

26

20,900 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع رضایت مشتری توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc  قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه یکی از مفاهیم اساسی مدیریت کیفیت، رضایت مشتری است. رضایت مشتری به ادراک مشتری نسبت به محصولات و خدمات ارائه شده بستگی دارد. با سنجش رضایت مشتری، مدیران قادر به درک انتظارات مشتری می شوند. بدین منظور باید بازخوردهای دریافت شده از سوی آنها را مورد توجه قرار دهند.  کاتلر، رضایت مشتری را احساس مسرت با دلسردی فرد در نتیجه مقایسه نتایج دریافت شده با انتظاراتش تعریف می کند. هنان و کارپ  سه سوال را برای سنجش رضایت مشتری مطرح می کنند: 1. شرکت چه چیزی را باید بهبود دهد ؟ 2. چگونه و تا چه اندازه آن را بهبود دهد؟ 3. تا چه اندازه باید نسبت به رقبای خود  بهتر عمل کند؟ این ارزیابی باید در هر زمانی که یک عامل جدید به محیط وارد می شود و یا تغییرات جدیدی رخ می دهد، انجام شود (سایوز[1]، 2000). رضایت مشتری نتیجه جمعی درک، ارزیابی و عکس العمل فیزیولوژیکی مشتری نسبت به تجربه مصرف کالا یا خدمات می باشد (یان؛ لیو؛ چانگ فنگ؛ زو؛ انگ وو و چن، 2006).  مدیران معمولاً به دنبال سود مالی سریع و آسان آن هستند و نقش رضایت زیر دستان را برای رسیدن به رضا یت مشتر­ی خارجی و سودآوری مورد توجه قرار می­دهند (فیسی کوا[2]، 2004).    تأمین رضایت مشتری هدف اساسی مؤسسات تولیدی و خدماتی می­باشد. مشتریان ناراضی با تبلیغات منفی علیه محصولات شركت باعث می­شوند كه مشتریان بالقوه نسبت به محصولات شركت بدبین شده و در خریدهای احتمالی آینده محصولات این شركت را نخواهند خرید، در نتیجه به دلیل كاهش مشتریان، فروش و سهم بازار شركت نسبت به رقبا كاهش خواهد یافت و ادامه بقای شركت با مشكل مواجه خواهد شد (عالی، 1383).  آنچه امروز بیش از پیش اهمیت دارد توجه به مشتری، تعهد به مشتری، رضایت مشتری تا سر حد خشنودی است، چرا كه رضایت مشتری مزایای زیادی همچون جلب اعتماد عمومی ترغیب، تشویق، تكرار معامله و وفاداری، بهبود افزایش فروش شركت، كاهش هزینه جلب مشتری جدید، ایجاد مزیت­های رقابتی، دور كردن مشتریان از رقبا و نهایتاً رشد و توسعه پایدار را برای سازمان به همراه دارد (بال[3] و بال، 2009). رضایت مشتری امری فراتر از تاثیری مثبت بر روی تلاش های به عمل آمده در شرکت است. این امر نه تنها کارکنان را به فعالیت وادار می کند، بلکه منبع سودآوری نیز برای شرکت تلقی می شود. رضایت مشتری مزایای بسیاری برای شرکت ایجاد می کند و سطوح بالاتر از رضایت مشتریان، به وفاداری آنها منجر می­شود. با مرور ادبیات مرتبط با موضوع، با دو رویکرد برای تعریف رضایت مواجه می­شویم (الکلتی[4]، 2006؛ مک­نیر؛ پلوتنیک و سیلوی[5]، 2000). در رویکرد اول، رضایت حالتی است که پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت برای مشتری حاصل می شود. در رویکرد دوم، رضات فرآیند درک و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات است. علاوه بر این، مشتری رضایت مندی را از جنبه های متعددی که در ادامه بیان می شود تجربه می کند: به طور کلی و بر  اساس محصولات سازمان ویژگی های ممتاز عملکردی محصولات سازمان نحوه برقراری تماس و نحوه تعامل با مشتری نحوه برقراری ارتبط با سازمان با مشتری پیش از خرید نحوه برقراری ارتباط سازمان با مشتری پس از خرید محصول (الکلتی، 2006؛ مک­نیر؛ پلوتنیک و سیلوی، 2000). دانشمندانی همچون پاراسورمان و کرون روس رضایت مشتریان را در کیفیت خدمات می­دانند و برای اندازه گیری آن دو ابزار زیر را معرفی می­کنند: 1- مقیاس کیفیت خدمات 2- مدل فنی عملیاتی کیفیت خدمات مقیاس کیفیت خدمات، از طریق مقایسه انتظارات مشتری از کیفیت با ادراکات او از کیفیت دریافت شده، کیفیت خدمات (رضایت مشتری) را محاسبه می­کند. در مدل فنی عملیاتی کیفیت خدمات، کیفیت فنی شامل آن چیزی است که عرضه می شود و کیفیت عملیاتی چگونگی عرضه ان را در بر می­گیرد (گودرزی و رمضانپور نامقی، 1389).   2-1-8-2- الگوهای رضایت مندی مشتری 2-1-8-2-1- الگوی رضایت مندی مشتری سوئدی سوئد اولین کشوری بود که شاخص های رضایت مشتری در سطح ملی را در سال 1992 مشخص کرد (فورنل[6]، 1992) الگوی اولیه کشور سوئد که در شکل مشاهده می شود، شامل دو محرک اولیه ارزش ادراک شده و انتظارات مشتری است. ارزش ادراک شده عبارت است از سطح دریافت شده از کیفیت نسبت به قیمت پرداخت شده. کیفیت نسبت به پول پرداختی یکی از شاخص های است که مشتری به وسیله آن محصولات و خدمات مختلف را با هم مقایسه می کند (محمدی، 1388).             شکل 2-1. الگوی رضایت مشتری سوئدی 2-1-8-2-2- الگوی رضایت مندی مشتری آمریکایی این الگو بر گرفته از الگوی کشور سوئد است. شاخص رضایت مشتری در وسط این زنجیره قرار گرفته است. همان گونه که در شکل دیده می شود انتظارات، ارزش درک شده و کیفیت درک شده به عنوان عوامل مؤثر بر رضایت مشتری معرفی شده اند. از سوی دیگر وفاداری مشتری و شکایت مشتری به عنوان خروجی های الگو مطرح شده است. اختلاف اصلی این الگو با الگوی سوئد اضافه شدن کیفیت ادراک شده به صورت مجزاست (محمدی، 1388). 1. كیفیت درك شده : شامل ارزیابی كلی مشتری از كیفیت محصول یا خدمات ارایه شده سازمان در آخرین تجربه او از مصرف می باشد. این عامل اثر مستقیم و مثبت بر رضایت مشتری دارد. 2. ارزش درك شده : سطح درك شده كیفیت محصول، در مقایسه با قیمتی كه برای خرید آن محصول پرداخت شده است. 3. انتظارات مشتری : این متغیر شامل دو بخش می شود. اولین بخش انتظارات مشتری، پیش از مصرف محصول یا دریافت خدمت است كه از منابع غیر تجربی و از راه هایی مانند آگهی ها، تبلیغات و یا توصیه زبانی سایر مشتریان ایجاد می­شود. دومین بخش شامل پیش – بینی مشتری درباره قابلیت تولید كننده و یا ارایه كننده خدمت در زمینه تأمین كیفیت كالا یا خدمت در آینده می باشد. پس از بررسی ورودی های مدل، خروجی ها مطرح می­گردند. مطابق یك تئوری معروف در علم بازاریابی، پیامد فور ی افزایش رضایت مشتری، همانا كاهش میزان شكایات او و افزایش میزان وفاداری مشتری است. یعنی اینكه افزایش میزان رضایت مشتریان، علاوه بر كاهش شك ایت مشتری ، میزان وفاداری و اعتماد او به سازمان را نیز مضاعف می سازد (گریگرودیس و سیس کاس[7]، 2003).    
 
        شکل 2-2. الگوی رضایت مشتری آمریکایی   2-1-8-2-3- الگوی اولیه رضایتمندی مشتری نروژی الگوی اولیه رضایت مشتری نروژی شبیه الگوی آمریکایی اصیل است با این تفاوت که شامل تصویر شرکت و ارتباطش با رضایت مشتری و وفاداری مشتری می شود. عامل کلیدی در درک تصویر شرکت، جایگاه عوامل سازمانی در ذهن مشتریان است. همراه با تکامل بازاریابی، که گرایش تجاری به بازاریابی رابطه­ای توسط سازمانهای ارائه دهنده خدمت تغییر یافت، الگوی رضایت مشتری نروژی هم به گونه ای در طول زمان توسعه یافت که متضمن یک تعهد ارتباطی باشد. این الگو روی دو جزء عاطفی و حسابگرانه تعهد تمرکز می کند. در حالی که جزء عاطفی داغ تر یا احساسی تر است، جزء حسابگرانه مبتنی بر جنبه های سرد ارتباطات از قبیل هزینه های تغییر شرکت مشتری است. اجزای تعهد در الگو، نشان دهنده اثرات رضایت مشتری روی وفاداری هستند (فونسکا[8]،2009).   [1]- Sauze [2]- Fecikova [3]- Balle [4]- Elkelety [5]- McNair &  Polutnik, Silvi [6]- Fornell [7]- Grigoroudis & Siskos [8]- Fonseca مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع رضایت مشتریمبانی نظری و پیشینه با موضوع رضایت مشتریمبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتری

  • نکات مهم تدریس علوم ششم ابتدایی

    نکات مهم تدریس علوم ششم ابتدایی دریافت نکات مهم تدریس علوم ششم ابتدایی دسته: آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 1170 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 نکات مهم تدریس علوم ششم ابتدایی قیمت فایل فقط 7,700 تومان در…

  • دانلود شركت فرش باستان یزد

    دانلود شركت فرش باستان یزد دریافت دانلود شركت فرش باستان یزد دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 36 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 28 دانلود شركت فرش باستان یزد تحقیق شركت فرش باستان یزد مقاله شركت فرش…

  • تحقیق با موضوع آشنائی با گیت های منطقی

    تحقیق با موضوع آشنائی با گیت های منطقی دریافت تحقیق با موضوع آشنائی با گیت های منطقی دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 16 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 تحقیق با موضوع آشنائی با گیت…

  • عوامل پیشرفت فرد و جامعه

    عوامل پیشرفت فرد و جامعه دریافت عوامل پیشرفت فرد و جامعه دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 233 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 27 داشتن انگیزه و نیت صحیح و ارائه برنامه هاى عملى و وفادار ماندن…

  • گزارش كارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا

    گزارش كارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا دریافت گزارش كارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 13 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 13 گزارش كارآموزی در نمایندگی مجاز سایپا در 13 صفحه…

  • پاورپوینت بررسی سیستم های اندازه گیری در اتومبیل

    پاورپوینت بررسی سیستم های اندازه گیری در اتومبیل دریافت پاورپوینت بررسی سیستم های اندازه گیری در اتومبیل دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1282 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 14 پاورپوینت بررسی سیستم های اندازه گیری در اتومبیل…

  • پاورپوینت پروژه احداث کارگاه صنایع چوبی

    پاورپوینت پروژه احداث کارگاه صنایع چوبی دریافت پاورپوینت پروژه احداث کارگاه صنایع چوبی دسته: صنایع بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 2906 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23 موضوع فعالیت كارگاه فوق تولید انواع مصالح چوبی و MDFمیباشد كه كارگاههای…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاب آوری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاب آوری دریافت مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاب آوری مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاب آوری دسته بندی مدیریت بازدید ها 120 فرمت فایل doc حجم فایل 39 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 31 25,300 تومان توضیحات:…

  • تحقیق درباره توجه به خط و نوشتار در مفهوم موجود در گذشته و اكنون

    تحقیق درباره توجه به خط و نوشتار در مفهوم موجود در گذشته و اكنون دریافت تحقیق درباره توجه به خط و نوشتار در مفهوم موجود در گذشته و اكنون دسته: هنر و گرافیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل:…

  • گزارش کارآموزی کامپیوتر - شعبه تامین اجتماعی میانه

    گزارش کارآموزی کامپیوتر - شعبه تامین اجتماعی میانه دریافت گزارش کارآموزی کامپیوتر - شعبه تامین اجتماعی میانه دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 40 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 آنچه در این گزارش مورد مطالعه…

  • پاورپوینت آشنایی با اختیارهای واقعی و ارزش زمین در مدیریت سرمایه گذاری املاک و مستغلات

    پاورپوینت آشنایی با اختیارهای واقعی و ارزش زمین در مدیریت سرمایه گذاری املاک و مستغلات دریافت پاورپوینت آشنایی با اختیارهای واقعی و ارزش زمین در مدیریت سرمایه گذاری املاک و مستغلات دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل:…

  • تحقیق مالی رشته حسابداری با عنوان بسته بندی

    تحقیق مالی رشته حسابداری با عنوان بسته بندی دریافت تحقیق مالی رشته حسابداری با عنوان بسته بندی هدف از بسته بندی نمودن مواد غذایی این است که طول عمر نگهداری آن افزایش یابد و مواد غذایی بطور کامل از خطر…

  • پرشنامه آموزش راهبردهای فراشناختی TREE

    پرشنامه آموزش راهبردهای فراشناختی TREE دریافت پرشنامه آموزش راهبردهای فراشناختی TREE پرشنامه آموزش راهبردهای فراشناختی TREE دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 99 فرمت فایل docx حجم فایل 9 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 4 8,250 تومان پرشنامه آموزش راهبردهای…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی ارزش برند

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی ارزش برند دریافت مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی ارزش برند دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 21 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 12 مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت درس یازدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ( اصفهان ، نصف جهان )

    پاورپوینت درس یازدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ( اصفهان ، نصف جهان ) دریافت پاورپوینت درس یازدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ( اصفهان ، نصف جهان ) پاورپوینت درس یازدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی (اصفهان ،…

  • تحقیق برای درس تاسیسات تبرید 1

    تحقیق برای درس تاسیسات تبرید 1 دریافت تحقیق برای درس تاسیسات تبرید 1 دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 14 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 35 تحقیق برای درس تاسیسات تبرید1 31صفحه قالب ورد قابل ویرایش قیمت فایل…

  • اقلیم کرمانشاه

    اقلیم کرمانشاه دریافت اقلیم کرمانشاه دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 909 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 توضیحی در مورد اقلیم کرمانشاه و کردستان قیمت فایل فقط 7,700 تومان توضیحی در مورد اقلیم کرمانشاه و کردستان قیمت…

  • حسابداری پرداخت دستمزد

    حسابداری پرداخت دستمزد دریافت حسابداری پرداخت دستمزد دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 1254 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 41 لفظ سیستم به مجموعه‌ای از عناصر اطلاق می‌شود كه ورودی‌های مشخصی را دریافت نموده و سپس روی آنها…

  • پاورپوینت مهارت های فرزند پروری

    پاورپوینت مهارت های فرزند پروری دریافت پاورپوینت مهارت های فرزند پروری پاورپوینت مهارت های فرزند پروری دارای 31 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد دسته بندی روانشناسی بازدید ها 108 فرمت فایل…

  • دانلودکارآموزی بانک 18 ص

    دانلودکارآموزی بانک 18 ص دریافت دانلودکارآموزی بانک 18 ص دانلودکارآموزی بانک 18 ص دسته بندی کارآموزی بازدید ها 18 فرمت فایل zip حجم فایل 29 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 16 8,800 تومان نام فایل : کارآموزی بانک 18 ص…

  • سمینار درس مباحث ویژه و دینامیک های دوستی : مدل سازی روابط اجتماعی از طریق شبیه سازی فازی مبتنی بر عام

    سمینار درس مباحث ویژه و دینامیک های دوستی : مدل سازی روابط اجتماعی از طریق شبیه سازی فازی مبتنی بر عام دریافت سمینار درس مباحث ویژه و دینامیک های دوستی : مدل سازی روابط اجتماعی از طریق شبیه سازی فازی…

  • مقاله در مورد ایزو استاندارد جهانی

    مقاله در مورد ایزو استاندارد جهانی دریافت مقاله در مورد ایزو استاندارد جهانی دسته: فنی و حرفه ای بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 25 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10 مقاله درمورد ایزو استاندارد جهانی وسیستم مدیریت محیطی قیمت…

  • جزوه ماشینهای الکتریکی2

    جزوه ماشینهای الکتریکی2 دریافت جزوه ماشینهای الکتریکی2 دسته: جزوه های درسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 1296 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 جزوه ماشینهای الکتریکی2 قیمت فایل فقط 11,000 تومان جزوه ماشینهای الکتریکی2 قیمت فایل فقط 11,000 تومان…

  • مبانی نظری و پیشینه فلسفه اخلاقی کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه فلسفه اخلاقی کارکنان دریافت مبانی نظری و پیشینه فلسفه اخلاقی کارکنان دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 45 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 48 مبانی نظری و پیشینه فلسفه اخلاقی کارکنان قیمت فایل فقط…

  • مطالعه و بررسی انواع توربین ها و کمپرسور های گازی

    مطالعه و بررسی انواع توربین ها و کمپرسور های گازی دریافت مطالعه و بررسی انواع توربین ها و کمپرسور های گازی دسته: مکانیک بازدید: 2 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 2509 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 31 در این پروژه به…

  • دانلود طرح لایه باز سربرگ شرکت

    دانلود طرح لایه باز سربرگ شرکت دریافت دانلود طرح لایه باز سربرگ شرکت دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 5851 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 دانلود طرح لایه باز سربرگ شرکت طرح…

  • دانلود پاورپوینت راهسازی در نروژ

    دانلود پاورپوینت راهسازی در نروژ دریافت دانلود پاورپوینت راهسازی در نروژ دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 369 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 41 شبكه راههای نروژ دارای پانصدو پنجاه كیلومتر تونل میباشد كه 25 عدداز این تونلها…

  • دانلود پاورپوینت مبدا اولیه یونجه

    دانلود پاورپوینت مبدا اولیه یونجه دریافت دانلود پاورپوینت مبدا اولیه یونجه دسته: کشاورزی و زراعت بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 252 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 18 دانلود مبدا اولیه یونجه تحقیق مبدا اولیه یونجه مقاله مبدا اولیه یونجه…

  • کتاب شهروند الکترونیکی

    کتاب شهروند الکترونیکی دریافت کتاب شهروند الکترونیکی دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 4017 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 332 کتاب شهروند الکترونیکی قیمت فایل فقط 7,700 تومان کتاب (شهروند الکترونیکی) در (332 صفحه) تقدیم می شود…

  • نقشه ی زمین شناسی شهرستان نمین

    نقشه ی زمین شناسی شهرستان نمین دریافت نقشه ی زمین شناسی شهرستان نمین شیپ فایل زمین شناسی شهرستان نمین این فایل در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد دسته بندی جغرافیا بازدید ها 256 فرمت…

  • پاورپوینت آموزش درس نوزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی ( ایرانیان مسلمان حکومت تشکیل می دهند)

    پاورپوینت آموزش درس نوزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی ( ایرانیان مسلمان حکومت تشکیل می دهند) دریافت پاورپوینت آموزش درس نوزدهم کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی ( ایرانیان مسلمان حکومت تشکیل می دهند) پاورپوینت آموزش درس نوزدهم ، کتاب مطالعات…

  • پاورپوینت کامل و جامع گزارش افزایش تولید محصولات زراعی در سال زراعی 80 - 81

    پاورپوینت کامل و جامع گزارش افزایش تولید محصولات زراعی در سال زراعی 80 - 81 دریافت پاورپوینت کامل و جامع گزارش افزایش تولید محصولات زراعی در سال زراعی 80 - 81 دسته: کشاورزی و زراعت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt…

  • پاورپوینت فضای پایانه

    پاورپوینت فضای پایانه دریافت پاورپوینت فضای پایانه دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 31806 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 115 پاورپوینت 115 اسلایدی جامع پیرامون تمام موارد مرتبط با معماری پایانه ها پاورپوینت هدیه تحت نام ترمینال TWA…

  • پاورپوینت فعالیتهاى بیمه عمومى (استاندارد حسابدارى شماره 28)

    پاورپوینت فعالیتهاى بیمه عمومى (استاندارد حسابدارى شماره 28) دریافت پاورپوینت فعالیتهاى بیمه عمومى (استاندارد حسابدارى شماره 28) دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 833 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30 دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان فعالیتهاى بیمه…

  • پیکربندی سیستم

    پیکربندی سیستم دریافت پیکربندی سیستم دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 29 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 در bios setup هر سیستم کامپیوتری باید دارای یک پیکربندی باشد این پیکربندی در XT ها توسط جامپرها…