مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری

دریافت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری
دسته بندی
علوم انسانی
بازدید ها

100
فرمت فایل

docx
حجم فایل

182 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

71

24,200 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc   قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه [1]) استراتژی کسب و کاری است که به منظور بهینه‌سازی سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری و بر اساس مبانی زیر طراحی می‌شود. ² سازمان‌های ارائه خدمات بر اساس نیازها، مشتریان ² بالا بردن سطح رضایت مشتریان مطابق با اصول مشتری‌مداری ² پیاده‌سازی فرایندهای مشتری محور مدیریت ارتباط با مشتری، شامل کلیه گام‌هایی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ارتباطات سودمند با مشتری برمی‌دارد و در قالب کار گروهی لازم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری تعریف می‌شود (عبادی، 1386: 1). در بخش سوم از فصل دوم، ابتدا توضیحی در مورد تاریخچة مدیریت ارتباط با مشتری (دوره انقلاب صنعتی، دورة انقلاب کیفیت، دوره انقلاب مشتری) داده می شود. سپس تعاریف و مفاهیمی از مدیریت ارتباط با مشتری عنوان می‌گردد. بعد از آن چگونگی عملکرد CRM مطرح می‌شود که باعث افزایش حجم فروش با سودآوری، الگوی خرید و تکرار برتری‌های مشتری می‌گردد. درمرحلة بعد 9 عامل مؤثر بر موفقیت CRM شامل: استراتژی مشتری، استراتژی تعامل با مشتری، استراتژی خلق ارزش، فرهنگ، افراد، ساختار سازمانی، فناوری اطلاعات، فرآیند و مدیریت دانش و یادیگری عنوان می‌گردد. مؤلفه‌های مدیریت ارتباط با مشتری (مدیریت، مشتری، روابط) مطرح می‌شود. دیدگاه‌های مختلف CRM، به عنوان فرآیند، به عنوان استراتژی، به عنوان یک فلسفه، به عنوان یک قابلیت و به عنوان یک تکنولوژی توضیح داده می‌شود. در قسمت بعدی، سه حیطه تقسیم‌بندی مدیریت ارتباط با مشتری: CRM عملیاتی، CRM تحلیلی، و CRM مشارکتی را داریم. سپس مزایا و فرایند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری و محرک‌های توجه به آن (محرک‌های درون سازمانی، محرک‌های تجارت الکترونیکی و محرک‌های اهداف هزینه) توضیح داده می‌شوند. به 5 اصل پایه‌ای، CRM: هدف‌گذاری کردن تک تک مشتریان، جذب و حفظ وفاداری مشتری از طریق ارتباط شخصی و انتخاب مشتری بر اساس مفهوم ارزش طول حیات مشتری اشاره می‌شود. به توضیح 3 فرض اساسی CRM (اقدامات مبتنی بر عادت، اطلاعات فعلی مشتریان همیشه درست است و مشتریان خواهان رفتار، خدمات و کالاهای اختصاصی موضوع هستند) می‌پردازیم. در پایان این بخش، اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نظر بارنت و سوئیفت این می‌گردد. 2- 3- 2 تاریخچة مدیریت و اهمیت ارتباط با مشتری: شاید بتوان تاریخچة ظهور مباحث مرتط با CRM را به سه دوره زیر خلاصه کرد. ( وونگ و دیگران، 2003: 2). 2- 3- 2- 1 دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه): ابتکارات فورد[2] در به کارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یکی از مهمترین شاخص‌های این دوره می‌باشد. هر چند تغییر شیوه تولید، باعث شد که محدوده انتخاب مشتریان از مشخصه‌های محصول، کاهش یابد اما محصول تولید شده به روش جدید، از قیمت تمام شده پائین‌تری برخوردار شدند. به عبارت دیگر در انتخاب روش تولید انبوه از سوی فورد، افزایش کارایی و صرفة اقتصادی، مهمترین اهداف پیش‌بنی شده بودند. 2- 3- 2- 2 دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر): این هدف همزمان با ابتکار شرکت‌های ژاپنی و مبنی بر بهبود مستمر فرآیندها آغاز شد. این امر به نوبه خود به تولید کم هزینه‌تر و با کیفیت‌تر محصولات منجر شد. با مطرح شدن شیوه‌های نوین مدیریت همانند TQM [3]، این دوره به اوج خود رسید. اما با افزایش تعداد شرکت‌های حاضر در عصر رقابتی و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود کیفیت محصول، دیگر این مزیت رقابتی برای شرکت‌های پیشرو کارساز نبود و لزوم یافتن راه‌های جدیدی برای حفظ مزیت رقابتی احساس می‌شد. 2- 3- 2- 3 دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارش‌سازی انبوه): در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولیدکنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند. به معنای دیگر، تولیدکنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف، به یافتن راه‌هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان سابق خود معطوف نمایند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به صورت روزافزون یک استراتژی اساسی برای شرکت‌ها محسوب می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد سودهایشان را از طریق روابط بلندمدت‌تر با مشتریان بهبود بخشند. (کولتمن و همکاران[4]، 2011: 251). در محیط رقابتی جاری که مشخصه آن چالش‌های مالی و افزایش قابلیت رقابت بین شرکت‌هاست، شرکت‌ها نیازمند اجرای استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری به منظور توسعه و ایجاد استراتژی‌های مشتری‌مدار مؤثرتر و کارآمدتر هستند. در این ارتباط مشاهده شده است که اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند هم مزایای ملموس و هم ناملموسی را برای شرکت‌ها حاصل کند. مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکت‌ها یک اولویت اصلی شده است (مورنو، 2011: 1) به علاوه به نظر می‌رسد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به ویژه در بخش خدمات مهم باشد چون می‌تواند به پرداختن به مسأله غیرملموس بدون خدمات کمک کند و ارتباطات بهتر با مشتریان را امکان‌پذیر ساخته و به اختصاصی‌سازی سفارش کمک کند و بنابراین وفاداری مشتریان سودآورند را افزایش دهد (دیمتریادیس و استیونز[5]، 2008: 470). با در نظر گرفتن اینکه شرکت‌های خدماتی نقشی اساسی در اقتصاد دارند، تجزیه و تحلیل اینکه مدیریت ارتباط با مشتری در این بخش چگونه انجام می شود و چگونه خلق ارزش می‌کند، بویژه حائز اهمیت است (سانتورنپیوتگ[6] و همکاران:2010). 2- 3- 3 مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ استراتژی‌های بازاریابی سنتی حول مفهوم چهار P (قیمت: Price، محصول: pruduct، توزیع Placement، ترفیع: Promdion) جهت افزایش سهم بازار متمرکز بودند و توجه اولیه آن‌ها افزایش حجم مبادلات بین فروشنده و خریدار بود. در این زمینه حجم فروش، معیار عملکرد استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی بود. اما CRM نوعی استراتژی کسب و کار است که فراتر از افزایش حجم مبادله می‌رود و هدف آن افزایش سودآوری، درآمد و رضایت مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری واژه‌ای است که برای توصیف نحوة مدیریت فوق فعال، ارتباطات با مشتریان تعریف می‌شود. CRM تمام مؤلفه‌هایی است که در درون یک سازمان با مشتری و به شیوه‌ای هوشمند در ارتباطند. فرایندهای مدیریت مشتری با پشتیبانی نقش‌های عملیاتی و فناوری کسب و کار، تمام این مؤلفه‌ها را به هم متصل می‌کند. به دلیل طبیعت کسب و کار، CRM می‌تواند پیچیده باشد. بسیاری از عملیات و فعالیت‌های روزمره کسب و کارها با مشتریان سر و کار دارند، از این رو فراهم آوردن سیستم‌هایی که بتواند هر کدام از فرآیند کسب و کار، فناوری و نقش‌های لازم جهت اداره کردن مشتریان، در مراحل متعدد چرخه حیات سازمان‌هاست (Cunnigham, 2002: 5-6). با همه اینها گروهی CRM را استراتژی، برخی فناوری، بعضی‌ها فرآیند و دسته‌ای دیگر آن را سیستم اطلاعاتی به شمار می‌آورند. 2- 3- 4 تعاریف CRM: مدیریت ارتباط با مشتری، بر مبادله ارزش بین مشتری و سازمان بنا شده و بر ارزش ایجاد شده بر این ارتباط تأکید دارد. شاید این تعریف از لیمایم[7]، ارائه دهنده بهترین مفهوم از CRM باشد: CRM به تمام فرآیندها و فناوری‌هایی اطلاق می‌شود که مدیران را قادر خواهد ساخت تا از دانش مشتری برای بالا بردن فروش، ارائه خدمات و توسعه آن استفاده کنند و سودآوری و روابط مستمر را افزایش دهند. کودول [8] در سال 1998، CRM را تحت عنوان ترکیب فرآیندها و تکنولوژی‌های کاری در مورد مشتری تعریف می کند. کالاکوتا و رابینسون [9]در سال 2000، CRM را به عنوان یکپارچگی استراتژی‌های فروش، بازاریابی و خدمات معرفی نموده و آن را عاملی برای جلوگیری از ایجاد دید تک بعدی درباره مشتریان می‌دانند و به نقش یکپارچگی فرآیندها و دپارتمان‌های مختلف در اجرای CRM با هدف افزایش خدمات به مشتری، اشاره دارند.   [1] .Customer Relationship Management [2]. Ford [3]. Technical Quality Management [4] .Koltman et al [5]. Dimitriadis and stevens [6] . suntornpithug [7]. Limayem [8]. kodwel [9] .Kalakuta & Rabinson مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریمبانی نظری و پیشینه با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریمبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری

  • علل فرار دختران و پسران از خانه

    علل فرار دختران و پسران از خانه دریافت علل فرار دختران و پسران از خانه این کار تحقیقی در 67 صفحه و با فرمت ورد تهیه وتنظیم گردیده است دسته بندی فقه و حقوق اسلامی بازدید ها 142 فرمت فایل…

  • ارزیابی قابلیت استفاده از نسبت PEG به جای نسبت P/E جهت تعیین قیمت سهام شرکت های صنایع غذایی و دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    ارزیابی قابلیت استفاده از نسبت PEG به جای نسبت P/E جهت تعیین قیمت سهام شرکت های صنایع غذایی و دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دریافت ارزیابی قابلیت استفاده از نسبت PEG به جای نسبت P/E جهت تعیین…

  • پروژه کارآفرینی نساجی

    پروژه کارآفرینی نساجی دریافت پروژه کارآفرینی نساجی دسته: صنایع دستی بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 390 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 40 پروژه کارآفرینی نساجی در 40 صفحه ورد قابل ویرایش(جداول pdf) قیمت فایل فقط 7,700 تومان پروژه کارآفرینی…

  • دانلود پژوهش كاربرد اسكوربیك اسید در صنایع غذایی و دارویی

    دانلود پژوهش كاربرد اسكوربیك اسید در صنایع غذایی و دارویی دریافت دانلود پژوهش كاربرد اسكوربیك اسید در صنایع غذایی و دارویی دسته: صنایع غذایی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 643 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 157 چكیده خواص احیاكنندگی…

  • دانلود پاورپوینت بررسی فضا در معماری

    دانلود پاورپوینت بررسی فضا در معماری دریافت دانلود پاورپوینت بررسی فضا در معماری پاورپوینت بررسی فضا در معماری در 11 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx دسته بندی معماری بازدید ها 131 فرمت فایل pptx حجم فایل 411…

  • سمینار فیزیولوژی تولید شیر در بز

    سمینار فیزیولوژی تولید شیر در بز دریافت سمینار فیزیولوژی تولید شیر در بز این سمینار در 23 صفحه و کاملا مرتب و منظم و طبق فرمت دانشگاهی تهیه و تنظیم شده است که از مطالب و تصاویر مرتبط و مفیدی…

  • كارآموزی اطلاعات كلی و روش اجرای تعمیرات اتومبیل

    كارآموزی اطلاعات كلی و روش اجرای تعمیرات اتومبیل دریافت كارآموزی اطلاعات كلی و روش اجرای تعمیرات اتومبیل دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 1878 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 57 خودرو یک کلمه فارسی است…

  • طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی پرورش گـاو شیری

    طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی پرورش گـاو شیری دریافت طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی پرورش گـاو شیری جمعیت جهان كه در آغاز قرن پیش حدود دو میلیارد نفر تخمین زده می‌‌شد به بیش از شش میلیارد…

  • نقشه تاسیسات مكانیك مجتمع 75 واحدی 16 طبقه كامل

    نقشه تاسیسات مكانیك مجتمع 75 واحدی 16 طبقه كامل دریافت نقشه تاسیسات مكانیك مجتمع 75 واحدی 16 طبقه كامل دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 1867 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 8 نقشه تاسیسات مكانیك مجتمع…

  • پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت

    پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت دریافت پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت در حجم 21 اسلاید با قابلیت ویرایش ویژه ارائه کلاسی…

  • پاورپوینت خفاش و معماری (انسان، طبیعت، معماری)

    پاورپوینت خفاش و معماری (انسان، طبیعت، معماری) دریافت پاورپوینت خفاش و معماری (انسان، طبیعت، معماری) دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 3262 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 56 پاورپوینت خفاش و معماری (انسان، طبیعت، معماری) قیمت فایل فقط…

  • شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان خرم آباد

    شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان خرم آباد دریافت شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان خرم آباد شیپ فایل مرز شهرستان خرم آباد (واقع در استان لرستان) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود استنام شهرستانمرکز شهرستانمساحت شهرستان به کیلومترمحیط…

  • پژوهش درس طراحی اجزا 2 (قسمت اول)

    پژوهش درس طراحی اجزا 2 (قسمت اول) دریافت پژوهش درس طراحی اجزا 2 (قسمت اول) دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 725 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5 این پروژه مربوط به طراحی یک آسانسور با ظرفیت 8…

  • تحقیق شكل گیری اسراییل

    تحقیق شكل گیری اسراییل دریافت تحقیق شكل گیری اسراییل یهودیت در بخش دین وتفکر بر خلاف نژاد و نسب ،سابقه ای طولانی دارد اگر چه گروهی برآنند که این یهودیت دینی، همان یهودیت نژادی است اما بایدگفت که امروزه از…

  • تحقیق با موضوع نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه روستایی

    تحقیق با موضوع نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه روستایی دریافت تحقیق با موضوع نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه روستایی دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 49 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • دانلود تحقیق مروری بر تحولات صنعت بیمه در ایران

    دانلود تحقیق مروری بر تحولات صنعت بیمه در ایران دریافت دانلود تحقیق مروری بر تحولات صنعت بیمه در ایران تحقیق مروری بر تحولات صنعت بیمه در ایران در 20 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc دسته بندی اقتصاد بازدید…

  • پاورپوینت آموزشی استاندارد حسابداری ، نحوه ارائه صورت های مالی

    پاورپوینت آموزشی استاندارد حسابداری ، نحوه ارائه صورت های مالی دریافت پاورپوینت آموزشی استاندارد حسابداری ، نحوه ارائه صورت های مالی فرمت فایل PPT پاورپوینت ( قابل ویرایش )چکیدههدف این استاندارد تجویز مبنایی برای ارائه صورتهای مالی با مقاصد عمومی…

  • شیپ فایل بخشهای شهرستان دشتستان

    شیپ فایل بخشهای شهرستان دشتستان دریافت شیپ فایل بخشهای شهرستان دشتستان دانلود نقشه بخشهای شهرستان دشتستان(واقع در استان بوشهر) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود استنام هر بخشنام قسمت مرکزی هر بخشمساحت و محیط هر بخش به…

  • گزارش کارآموزی حسابداری صنعتی

    گزارش کارآموزی حسابداری صنعتی دریافت گزارش کارآموزی حسابداری صنعتی گزارش کارآموزی حسابداری صنعتی در 23 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی کارآموزی بازدید ها 78 فرمت فایل doc حجم فایل 15 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 23 9,900 تومان گزارش…

  • آزمایش دانه بندی خاک

    آزمایش دانه بندی خاک دریافت آزمایش دانه بندی خاک دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 60 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 نحوه انجام كار ابتدا 2000 گرم شنی را توسط ترازوی دیجیتال كشیده و سپس آن را…

  • طلایی ذخیره اطلاعات انبوه و راه حل مدیریت مبتنی بر رایانش ابری

    طلایی ذخیره اطلاعات انبوه و راه حل مدیریت مبتنی بر رایانش ابری دریافت طلایی ذخیره اطلاعات انبوه و راه حل مدیریت مبتنی بر رایانش ابری با افزایش اطلاعات جهانی و رشد مداوم فناوری شبکه، بایستی توجه بیش از پیش به…

  • دانلود تحقیق الگوی ترافیک مشاهده شده در صفوف بلند آزاد راه ها

    دانلود تحقیق الگوی ترافیک مشاهده شده در صفوف بلند آزاد راه ها دریافت دانلود تحقیق الگوی ترافیک مشاهده شده در صفوف بلند آزاد راه ها دسته: شهرسازی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 15 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تنهایی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تنهایی دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تنهایی دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 33 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23 مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تنهایی قیمت فایل فقط…

  • پاورپوینت آشنایی با كامپیوترهای مولكولی دی ان ای (DNA)

    پاورپوینت آشنایی با كامپیوترهای مولكولی دی ان ای (DNA) دریافت پاورپوینت آشنایی با كامپیوترهای مولكولی دی ان ای (DNA) دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 156 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 دانلود پاورپوینت آشنایی با كامپیوترهای مولكولی…

  • درس به درس زبان فارسی سوم تجربی و ریاضی

    درس به درس زبان فارسی سوم تجربی و ریاضی دریافت درس به درس زبان فارسی سوم تجربی و ریاضی دسته: آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 1544 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 92 درس به درس زبان فارسی سوم…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحریف های شناختی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحریف های شناختی دریافت پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحریف های شناختی پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحریف های شناختی دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 244 فرمت فایل pdf حجم فایل 23 کیلو بایت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد هویت و احساس تنهایی

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد هویت و احساس تنهایی دریافت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد هویت و احساس تنهایی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 130 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل فضایی - مکانی فضای سبز شهری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل فضایی - مکانی فضای سبز شهری دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل فضایی - مکانی فضای سبز شهری دسته: جغرافیا بازدید: 3 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 106 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44…

  • پاورپوینت بررسی دیوار آكوستیک

    پاورپوینت بررسی دیوار آكوستیک دریافت پاورپوینت بررسی دیوار آكوستیک دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 120 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 18 پاورپوینت بررسی دیوار آكوستیک در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx قیمت فایل…

  • پاورپوینت پژمردگی آوندی گوجه فرنگی

    پاورپوینت پژمردگی آوندی گوجه فرنگی دریافت پاورپوینت پژمردگی آوندی گوجه فرنگی دسته: کشاورزی و زراعت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1118 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 35 دوعلت اصلی دچار شدن به بیماری پژمردگی و پلاسیده شدن گوجه فرنگی…

  • پلان ساختمانی ذوزنقه ای با 4 طول متفاوت نقشه خاص

    پلان ساختمانی ذوزنقه ای با 4 طول متفاوت نقشه خاص دریافت پلان ساختمانی ذوزنقه ای با 4 طول متفاوت نقشه خاص دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 297 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 پروژه پلان ساختمان با…

  • پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر

    پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر دریافت پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 51 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5 هی گروپ پرسشنامه سنجش رضایت قیمت…

  • نقشه پل ماکارونی(راندمانی)

    نقشه پل ماکارونی(راندمانی) دریافت نقشه پل ماکارونی(راندمانی) پل ماکارونی دسته بندی فنی و مهندسی بازدید ها 168 فرمت فایل rar حجم فایل 197 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 1 44,000 تومان    پل ماکارونی نقشه پل ماکارونی ئر دهانه 90…

  • پاورپوینت مسئولیت پاسخگویی و کنترلهای داخلی در بخش عمومی

    پاورپوینت مسئولیت پاسخگویی و کنترلهای داخلی در بخش عمومی دریافت پاورپوینت مسئولیت پاسخگویی و کنترلهای داخلی در بخش عمومی دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1044 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 51 دانلود پاورپوینت با موضوع مسئولیت پاسخگویی…

  • پرسشنامۀ فراشناخت کاترایت- هاتون (فرم کوتاه) 2004

    پرسشنامۀ فراشناخت کاترایت- هاتون (فرم کوتاه) 2004 دریافت پرسشنامۀ فراشناخت کاترایت- هاتون (فرم کوتاه) 2004 باورهای فراشناختی به وسیله پرسشنامه فراشناخت ولز و کارت‌رایتهاتون (2004)، بررسی و ارزیابی شد دسته بندی پرسشنامه بازدید ها 138 فرمت فایل doc حجم فایل…