مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری

دریافت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری
دسته بندی
علوم انسانی
بازدید ها

156
فرمت فایل

docx
حجم فایل

32 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

20

18,700 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه به کارگیری دانش رفتار مصرف کننده در جهت توسعه استراتژی بازاریابی، نوعی هنر است. این موضوع بدین معنا نیست که بکارگیری اصول و فرآیند های علمی در این مورد بی تأثیر است، بلکه به این مفهوم است که به کار گیری موفق این اصول بر اساس هر موقعیت خاص نیازمند قضاوت و   نگرش های انسانی است و این قضاوت ها و نگرش ها به سادگی در قالب قوانین و ضوابط خاص، قابل تعریف نیستند. بدین جهت تحلیل تاثیرات رفتار مصرف کننده بر استراتژی های بازاریابی، گامی فراتر از علم است و نوعی هنر بشمار می آید. سازمانها باید استراتژیهای بازاریابی خود را بر اساس درک صحیح رفتار مصرف کننده تنظیم کنند. به عبارتی بر اساس ارزش مد نظر مشتری از محصول، شركتها محصول خود را طراحی و تولید كنند، با توجه به شناخت از قدرت خرید مشتری و ارزشی كه مشتریان برای محصول در مقایسه با محصولات رقبا قائل هستند محصول را تولید و قیمت گذاری كنند. در قیمت گذاری محصولات دیگر روش سنتی محاسبه قیمت تمام شده به اضافه سود مد نظر كاربرد ندارد، این روش متناسب بازارهای انحصاری بود، در بازارهای رقابتی علاوه بر محاسبه قیمت تولید و توزیع، لازم است به قیمت محصولات رقبا و همچنین ارزش مد نظر مشتری توجه داشت. نیات رفتاری عبارتست از ادراك مشتریان نسبت به عملكرد تولید کنندگان از لحاظ خدمت رسانی وارائه محصولات اشاره دارد به اینكه آیا مشتریان حاضر به خرید بیشتر از یك سازمان خاص هستند و یا اینكه خرید خود را كاهش می دهند(لین، 2006). نیات رفتاری یا نیات در رفتار نتیجة فرآیند رضایت مشتریان است(اندرسون،2006). نیات رفتاری را می توان به دو گروه تقسیم كرد: رفتارهای اقتصادی و رفتارهای اجتماعی، آن دسته از رفتار مشتریان كه بر عوامل مالی شركت تأثیر گذار است از قبیل تكرار خرید جزء نیات رفتاری اقتصادی محسوب می شوند. همبستگی معناداری بین رضایت مشتری و خرید مجدد گزارش شد(لین، 2006). رضایت مشتری یك عامل كلیدی در شكل گیری تمایل خرید آتی مشتریان به شمار می رود(حقیقی ،1387). آن دسته از رفتار مشتریان كه بر رفتار مشتریان فعلی شركت تأثیرگذار است از قبیل شكایت، نیات رفتاری اجتماعی نامیده             می شود(میتال. وی، 2000). از آنجا كه نیات رفتاری پیش بینی كننده رفتار واقعی هستند اندازه گیری نیات رفتاری برای محققان بازار اهمیت دارد. در این تحقیق برای سنجش نیات رفتاری، از سه بعد نیات رفتاری،  برگرفته از مطالعات اسكوگلند و سیگوا و زیتهامل و همكاران استفاده شده است.  این سه بعد عبارتند از: الف- معرفی  ب- تكرار خرید  ج- عدم حساسیت قیمتی بعد معرفی عبارتست از تصمیم مشتری هتل برای توصیه محصول به خانواده و دوستان و یا منفی پراكنی در مورد محصول. بعد تكرار خرید عبارتست از میل و رغبت مشتریان برای استفاده مجدد از محصول در آینده و روی نیاوردن آنها به دیگرمحصولات.  بعد عدم حساسیت قیمتی عبارتست از تمایل مشتری به استفاده و خرید خدمات از یك شركت علیرغم پرداخت قیمت بیشتر در مقایسه با رقبای آن برای خدمات مشابه. بازاریابان بسیاری تبلیغات دهان به دهان را به عنوان یکی از قدیمی ترین شکل های ارتباطات بازاریابی مورد توجه قرار داده اند، چرا که ادعا شده است که اینگونه تبلیغات اثر بالقوه بیشتری در مقایسه با دیگر کانالهای ارتباطی بر جای می گذارد.با توجه به تاثیر باالقوه تبلیغات دهان به دهان، سازمانها می توانند با در نظر گرفتن این عوامل و بوسیله فراهم کردن امکانات و خدمات  عالی و با تمرین کردن بازاریابی رابطه بر بازاریابی دهان به دهان تأثیرگذارند. با در نظر گرفتن چنین رویکردی مدیران می توانند کنترل بیشتری روی توصیه ها و پیشنهادات شفاهی داشته و بتوانند سازمانی مشتری مدار ساخته و موانع را کاهش دهند.   2-8-1.موقعیتهای سه گانه نیات رفتاری خرید بعضی از افراد از دیدگاه شناختی، عقلائی به خرید محصولی نظیر خودرو می رسند و به دنبال اطلاعاتی هستند که محصول و ویژگیهای آن را بهتر بفهمند و چگونه آن را با محصولات رقبا مقایسه کنند. بعضی دیگر افراد یک خودرو را به دلیل سبک آن و یا همراهی آن با یک سبک معین زندگی، یا سطح پرستیژ آن می خرند که این روش تجربی و احساسی است. این روش تصمیم گیری مانع الجمع نیستند. به هر حال در اغلب موقعیتهای خرید، عموماً یکی از روشها غالبتر از دیگری می باشد.   تصمیم گیری تجربی- احساسی                           تصمیم گیری شناختی-عقلائی   شکل 2-1) مدل تصمیم گیری سر و دل   اگرچه بازاریابان سالهاست دریافته اند که تصمیمات خرید تحت تأثیر سر ودل است، ولی چنین فرض می کنند که سر نقش بیشتری ایفا می کند. این امر منجر به یک سری مدلهایی شده است که جهت تشریح تصمیم گیری عقلائی طراحی شده اند. با این حال در سالهای اخیر، بازاریابان توجه بیشتری به نقشی که احساسات در تصمیم بازی می کنند، کرده اند. مدل شناختی متداولترین و محبوب ترین مدل است، البته پذیرش مدل تجربی در حال رشد است، مدل عادت/تکرار که اگر چه ساده است، عملاً اکثر خریدهای انجام شده را توضیح می دهد(دانکن و همکاران، 1999).   2-8-1-1.مدل تصمیم گیری شناختی مدل شناختی تصمیم گیری رفتار خرید مبتنی بر نوع پردازش اطلاعات است. این مدل اظهار می دارد زمانیکه مشتریان مسئله یا فرصتی را تشخیص دادند آنها:1) در مورد آن فکر می کنند. 2) بدنبال اطلاعات می روند. ویژگیهای محصول را که به حل مسئله یا استفاده از موقعیت کمک می کند مورد مقایسه قرار می دهند. 3) به طور عقلائی گزینه ها را ارزیابی می کنند. 4) تصمیمی اتخاذ می کنند که تا حد امکان عینی باشد. احساس می تواند درون این مدل جایی داشته باشد ولی سهم آن اندک است. بعضاً به مشتریان گفته می شود که از این مدل در جایی استفاده کنند که عنصر ریسک     وجود داشته باشد و از نتیجه اقدامات آن اطلاع داشته باشند. بنابراین زمان بیشتری نسبت به سایر روشها جهت مطلع شدن و تفکر دقیق در مورد گزینه ها قبل از اتخاذ هر گونه اقدامی صرف می شود. به همین دلیل چنین خریدهایی، گاهی خریدهای با ملاحظه نامیده می شوند. بر اساس این مدل مشتریان فعلی و احتمالی بدلایل زیر از مدل عقلائی استفاده می کنند:( هاوکینز و همکاران، 2006) 1-محصول گران قیمت باشد(خودرو، بیمه نامه، کامپیوتر و لوازم خانگی) 2-طبقه کالا نا آشنا باشد (دارو، مشاوره حقوقی یا خدمات مالی) 3-محصولی را چند سال یکبار خریداری می کنند. (تجهیزات آشپزخانه، مواد غذایی غیر معمول) 4-طبقه محصولاتی با درگیری بالا(حیوانات دست آموزش، تحصیل، لباس) زمانی که مشتریان اقدامی می کنند که آن را از نظر عقلائی ارزیابی کرده اند. اگر این ارزیابی مثبت باشد، مشتریان به خود اجازه اقدام به خرید یا تکرار آن را می دهند(آسائل. اچ، 2008).   مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتریمبانی نظری و پیشینه با موضوع نیات رفتاری مشتریمبانی نظری و پیشینه پژوهش نیات رفتاری مشتری

  • پاورپوینت انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا

    پاورپوینت انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا دریافت پاورپوینت انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 1188 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 دانلود پاورپوینت با موضوع انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا، در قالب ppt…

  • مقاله آموزشی برنامه ریزی استراتژیک ، راهبردی

    مقاله آموزشی برنامه ریزی استراتژیک ، راهبردی دریافت مقاله آموزشی برنامه ریزی استراتژیک ، راهبردی فرمت فایل DOC مایکروسافت ورد داکیومنت ( قابل ویرایش )چکیدهاین مقاله به شرح مختصر برنامه ریزی استراتژیك (راهبردی) می‌پردازد برنامه ریزی تعریف می‌شود و تأثیر…

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب حسابداری مدیریت تالیف و ترجمه دکتر محمدرضا نیکبخت و دکتر زهرا دیانتی دیلمی

    پاورپوینت فصل سوم کتاب حسابداری مدیریت تالیف و ترجمه دکتر محمدرضا نیکبخت و دکتر زهرا دیانتی دیلمی دریافت پاورپوینت فصل سوم کتاب حسابداری مدیریت تالیف و ترجمه دکتر محمدرضا نیکبخت و دکتر زهرا دیانتی دیلمی دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت…

  • مقاله ی جدید آشنایی با ویندوز موبایل

    مقاله ی جدید آشنایی با ویندوز موبایل دریافت مقاله ی جدید آشنایی با ویندوز موبایل دوستان در این مجموعه به معرفی سیستم های ویندوز بر روی موبایل در قالب آفیس ورد پرداخته شده است دسته بندی نرم افزار بازدید ها…

  • مجموعه کل مقالات نگهداری و تعمیرات (نت)

    مجموعه کل مقالات نگهداری و تعمیرات (نت) دریافت مجموعه کل مقالات نگهداری و تعمیرات (نت) مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع نگهداری و تعمیرات (نت ) می باشند مجموعه مقالات نگهداری و تعمیرات (نت…

  • پاورپوینت ساختار داده آموزش جی ای اس ( gis )

    پاورپوینت ساختار داده آموزش جی ای اس ( gis ) دریافت پاورپوینت ساختار داده آموزش جی ای اس ( gis ) دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 36442 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 52 پاورپوینت ساختار داده آموزش…

  • گزارش كارآموزی عمران بتن

    گزارش كارآموزی عمران بتن دریافت گزارش كارآموزی عمران بتن دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 3094 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 گزارش كارآموزی عمران بتن قیمت فایل فقط 11,000 تومان گزارش كارآموزی عمران  بتن فهرست مطالب آشنایی…

  • تحقیق تیریستور (یا یكسو كننده قابل كنترل p-n-p-n )

    تحقیق تیریستور (یا یكسو كننده قابل كنترل p-n-p-n ) دریافت تحقیق تیریستور (یا یكسو كننده قابل كنترل p-n-p-n ) تیریستور یك وسیله نیمه هادی چهار لایه سه اتصالی با سه خروجی است و از لایه های نوع p و n…

  • دانلود مقاله در مورد تأثیر بازار آزاد در اشتغال

    دانلود مقاله در مورد تأثیر بازار آزاد در اشتغال دریافت دانلود مقاله در مورد تأثیر بازار آزاد در اشتغال بازار آزاد روی كاغذ یكطوری موفق است اما خود بازار آزاد چند پیش شرط دارد كه عبارتند از نظم و قانون،…

  • کار آموزی دستگاههای اسپان باند ومنسوجات بی بافت

    کار آموزی دستگاههای اسپان باند ومنسوجات بی بافت دریافت کار آموزی دستگاههای اسپان باند ومنسوجات بی بافت دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 909 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 62 تولید مصرف منسوجات بی بافت…

  • دانلود پاورپوینت سود اقتصادی و سود حسابداری

    دانلود پاورپوینت سود اقتصادی و سود حسابداری دریافت دانلود پاورپوینت سود اقتصادی و سود حسابداری دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 542 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان سود اقتصادی و سود…

  • طرح لایه باز آگهی و اعلامیه ترحیم پدر جدید

    طرح لایه باز آگهی و اعلامیه ترحیم پدر جدید دریافت طرح لایه باز آگهی و اعلامیه ترحیم پدر جدید دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 18757 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 طرح…

  • طرح لایه باز فاکتور و رسید جواهر فروشی

    طرح لایه باز فاکتور و رسید جواهر فروشی دریافت طرح لایه باز فاکتور و رسید جواهر فروشی دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 479 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 دانلود طرح لایه…

  • طرح بهینه سازی عرضه آبزیان در سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی

    طرح بهینه سازی عرضه آبزیان در سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی دریافت طرح بهینه سازی عرضه آبزیان در سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی دسته: کشاورزی و زراعت بازدید: 1 بارفرمت…

  • گزارش آشنایی با مشخصات كلی الكتریكی پست 63 كیلو ولتی كمال آباد كرج

    گزارش آشنایی با مشخصات كلی الكتریكی پست 63 كیلو ولتی كمال آباد كرج دریافت گزارش آشنایی با مشخصات كلی الكتریكی پست 63 كیلو ولتی كمال آباد كرج دسته: برق بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 126 کیلوبایت تعداد صفحات…

  • تحقیق مطالعات اجتماعی نهم با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران

    تحقیق مطالعات اجتماعی نهم با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دریافت تحقیق مطالعات اجتماعی نهم با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تحقیق مطالعات اجتماعی نهم با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دسته بندی جزوات درسی بازدید ها 263 فرمت فایل…

  • علل گرایش جوانان به قهوه خانه ها و آسیب های اجتماعی آن‎

    علل گرایش جوانان به قهوه خانه ها و آسیب های اجتماعی آن‎ دریافت علل گرایش جوانان به قهوه خانه ها و آسیب های اجتماعی آن‎ علل گرایش جوانان به قهوه خانه ها و آسیب های اجتماعی آن‎ دسته بندی آزمون…

  • پروژه کارآفرینی طرح کارخانه تولید پوشاک کودکان

    پروژه کارآفرینی طرح کارخانه تولید پوشاک کودکان دریافت پروژه کارآفرینی طرح کارخانه تولید پوشاک کودکان دسته: تولیدی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 43 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25 پروژه کارآفرینی طرح کارخانه تولید پوشاک کودکان در 25 صفحه…

  • پاورپوینت بررسی شیوه معماری پارتی

    پاورپوینت بررسی شیوه معماری پارتی دریافت پاورپوینت بررسی شیوه معماری پارتی دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1625 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 48 پاورپوینت بررسی شیوه معماری پارتی در 48 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت…

  • گزارش کار آزمایشگاه فیزیک2

    گزارش کار آزمایشگاه فیزیک2 دریافت گزارش کار آزمایشگاه فیزیک2 دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 128 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30 گزارش کار آزمایشگاه فیزیک2 قیمت فایل فقط 9,900 تومان آشنایی با دستگاه های اندازه…

  • تحقیق باموضوع افتادگی الیاف

    تحقیق باموضوع افتادگی الیاف دریافت تحقیق باموضوع افتادگی الیاف دسته: نساجی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 262 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 27 تحقیق باموضوع افتادگی الیاف 27صفحه قالب ورد قابل ویرایش قیمت فایل فقط 13,200 تومان توضیحات: تحقیق…

  • بررسی راهكار كاهش جرائم مزاحمت خیابانی

    بررسی راهكار كاهش جرائم مزاحمت خیابانی دریافت بررسی راهكار كاهش جرائم مزاحمت خیابانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سازمانی که درمیان سایربخش های حاکمیت نزدیک ترین سطح تعامل و برخورد را با مردم دارد،لازم است دراجرای مأموریت های…

  • آیات الاحکام

    آیات الاحکام دریافت آیات الاحکام تحقیق در مورد (آیات الاحکام) دسته بندی فقه و حقوق اسلامی بازدید ها 121 فرمت فایل doc حجم فایل 76 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 18 8,800 تومان فهرست مطالب مقدمه. 3 ویژگی‌های احکام قرآن.…

  • گزارش کارآموزی نگاهی بر مدیریت در شرکتهای مهندسی آب و فاضلاب ایران

    گزارش کارآموزی نگاهی بر مدیریت در شرکتهای مهندسی آب و فاضلاب ایران دریافت گزارش کارآموزی نگاهی بر مدیریت در شرکتهای مهندسی آب و فاضلاب ایران دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 66 کیلوبایت تعداد…

  • مقاله بررسی تعاریف اساسی الكترونیك

    مقاله بررسی تعاریف اساسی الكترونیك دریافت مقاله بررسی تعاریف اساسی الكترونیك دسته: الکترونیک و مخابرات بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 14 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 مقاله بررسی تعاریف اساسی الكترونیك در 21 صفحه ورد قابل ویرایش قیمت…

  • تحقیق با موضوع روابط عمومی

    تحقیق با موضوع روابط عمومی دریافت تحقیق با موضوع روابط عمومی دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 31 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 41 تحقیق با موضوع روابط عمومی 41صفحه قالب ورد قابل ویرایش قیمت فایل فقط…

  • دانلود گزارش کارورزی احداث شبكه 20 کیلوولت و فشار ضعیف - خط گرم

    دانلود گزارش کارورزی احداث شبكه 20 کیلوولت و فشار ضعیف - خط گرم دریافت دانلود گزارش کارورزی احداث شبكه 20 کیلوولت و فشار ضعیف - خط گرم دسته: برق بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 2788 کیلوبایت تعداد صفحات…

  • تحقیق معماری مساجد

    تحقیق معماری مساجد دریافت تحقیق معماری مساجد در میان اندامهای درون شهری هر شهر و روستا، نیایشگاه همیشه جای ویژه خود را داشته و دارد و از اندامهای دیگر نمایان تر و چشمگیرتر است و از اینروست که همه جا…

  • دانلود تحقیق خدا چرا انسان و جهان را آفرید

    دانلود تحقیق خدا چرا انسان و جهان را آفرید دریافت دانلود تحقیق خدا چرا انسان و جهان را آفرید دسته: معارف اسلامی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 30 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10 چرا خداوند عالم یا انسان…

  • شیپ فایل بخشهای شهرستان سواد کوه

    شیپ فایل بخشهای شهرستان سواد کوه دریافت شیپ فایل بخشهای شهرستان سواد کوه دانلود نقشه بخشهای شهرستان سواد کوه (واقع در استان مازندران) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود استنام هر بخشنام قسمت مرکزی هر بخشمساحت و…

  • نقشه کاربری اراضی شهرستان ماکو

    نقشه کاربری اراضی شهرستان ماکو دریافت نقشه کاربری اراضی شهرستان ماکو شیپ فایل کاربری اراضی شهرستان ماکو برای تهیه ی نقشه کاربری اراضی منطقه مورد مطالعه تان، با داشتن مرز منطقه مورد مطالعه (به صورت پولیگونی) می توانید آن را…

  • دانلود پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

    دانلود پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) دریافت دانلود پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) عنوان…

  • پرسشنامه سبک های عمومی تصمیم‏گیری

    پرسشنامه سبک های عمومی تصمیم‏گیری دریافت پرسشنامه سبک های عمومی تصمیم‏گیری پرسشنامه سبک های عمومی تصمیم‏گیری دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 116 فرمت فایل docx حجم فایل 240 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 2 8,030 تومان پرسشنامه سبک های…

  • دانلود برنامه کلاسی سری پنجم لایه باز

    دانلود برنامه کلاسی سری پنجم لایه باز دریافت دانلود برنامه کلاسی سری پنجم لایه باز دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 58868 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 دانلود برنامه کلاسی سری پنجم…

  • گزارش کاراموزی جزئیات اجرایی ساختمان های بتنی و فلزی

    گزارش کاراموزی جزئیات اجرایی ساختمان های بتنی و فلزی دریافت گزارش کاراموزی جزئیات اجرایی ساختمان های بتنی و فلزی گزارش کاراموزی جزئیات اجرایی ساختمان های بتنی و فلزی در 33 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی کارآموزی بازدید ها 10…