مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع وفاداری مشتری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع وفاداری مشتری

دریافت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع وفاداری مشتری مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع وفاداری مشتری
دسته بندی
علوم انسانی
بازدید ها

100
فرمت فایل

docx
حجم فایل

36 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

22

18,700 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع وفاداری  مشتری توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه مفهوم وفاداری در سال 1978 یاکوبی و چستنات در خصوص مفهوم وفاداری و سایر مفاهیم مرتبط با این موضوع ،تحقیق جامعی انجام دادند که طی آن آن ها بیش از 300 مقاله پیرامون بحث وفاداری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند .یاکوبی و چستنات به این نتیجه رسیدند که بیش از 50 روش متنوع برای درک وفاداری وجود دارد و این چنین نتیجه گیری نموده اند :«تمایل شدیدی در درک و شناخت موضوع وفاداری وجود دارد ،اما پس از مطالعه این مجموعه به این نتیجه رسیدیم که هنوز هیچ توافقی در زمینه این موضوع وجود ندارد که منظور از وفاداری چیست ؟» (حاج کریمی و جلال زاده ،1387).  وفاداری یک واژه قدیمی است که تعهد عمیق به کشور ،خانواده یا دوستان را توصیف می کند و (نوری کنده ،1388) وفاداری از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه ،هر دو برنده باشند. تعریف دیگری از  وفاداری که می توانیم در اینجا مطرح کنیم عبارتست از : «وجود یک نوع نگرش مثبت به یک (مارک ،خدمت ،مغازه ،فروشنده ) موجود و رفتار حمایتگرانه از آن » همان طوری که مشاهده می شود در تعریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود : رویکرد رفتاری رویکرد نگرشی 2-8-1-1 رویکرد رفتاری   براساس رویکرد رفتاری ،وفاداری مشتریان به عنوان یک رفتار تعریف می گردد.معیارهای رفتاری ،وفاداری را از طریق ترتیب و توالی خریدها (چند بار متوالی خرید صورت بگیرد )، سهمی از خرید ها (چند درصد از علامت تجاری الف بوده است ) تعریف کرده اند .در این رویکرد وفاداری به صورت یک پیوستاری در نظر گرفته می شود که از وفاداری کامل تا بی تفاوتی گسترده شده است   (حاج کریمی و جلال زاده ،1387). فرض کنید که پنج محصول الف،ب،ج،د،ه در بازار موجود است .مصرف کنندگان را براساس نوع وفاداری می توان به 4 گروه تقسیم کرد : 1. بسیار وفادار .مصرف کنندگانی که در تمام اوقات یک محصول را می خرند .الف الف الف الف الف الف نشان دهنده این نوع وفاداری است . 2. وفاداری نسبی و موقت .مصرف کنندگانی که به دو یا سه محصول وفادار می مانند .الف ب ب الف الف ب نشان دهنده این نوع رفتار خرید است . 3. وفادار بی ثبات .مصرف کنندگانی که پس از چند بار خرید یک مارک ،مارک دیگری را به طور ممتد خریداری می کنند ؛ یعنی به صورت الف الف الف ب ب ب 4. بی وفا .مصرف کنندگانی که نسبت به  یک مارک وفاداری ندارند و خرید آن ها به صورت الف ب ج د ه است. هر بازار شامل چهار گروه مذکور است ،در بازار های که وفاداری نسبت به یک مارک زیاد است شرکت ها به سختی می توانند سهم بازار خود را بالا ببرند و تجزیه و تحلیل وفاداری خریداران برای شرکت ها بسیار سودمند است(روستا و همکاران ؛1386،ص 142) 2-8-1-2رویکرد نگرشی در رویکرد رفتاری مقیاس های رفتاری نظیر تکرار خرید به دلیل نداشتن مبنایی مفهومی از آنچه در حقیقت یک فرایند پویا است و نیز دیدی محدود (تمرکز بر نتیجه )مورد انتقاد واقع شده است .بنابراین نگرش رفتار وفادارانه نمی تواند بینش جامعی از دلایل اساسی وفاداری ارائه کند .به علاوه ،تکرار ممکن است به دلیل رفتارهای مختلف ناشی از بازار باشد . در نتیجه ،وفاداری اینگونه مشتریان با مشتریانی که قویاً از یک محصول حمایت می کنند و وابستگی روحی به یک محصول و شرکت دارند بسیار فرق می کند .از این رو وفاداری مشتری به عنوان رویکرد نگرشی مورد توجه فراوان قرار گرفت .برای مثال این موضوع در تمایل انجام تبلیغ و ارائه توصیه به دیگر مشتریان نمود می کند(حاج کریمی و جلال زاده ،1387). الیور (1997) چهارچوب الگوی شناختی – احساسی –کنشی را دنبال می کند که نهایتا به وفاداری در عمل ختم می شود . مشتریان ابتدا در حس شناختی ،بعد از آن در حس احساسی ،حتی بعد از آن به روش کنشی و سرانجام یک روش رفتاری که به عنوان جبر عمل [1]توصیف می شود وفادار می شوند. 1- وفاداری شناختی  :[2] در اولین مرحله وفاداری ،اطلاعاتی در مورد ویژگی های  نام  تجاری  وجود دارد که  باعث می شود مشتریان یک نام  تجاری  را نسبت به سایر برند های جایگزین ترجیح دهند  .در این مرحله، اطلاعات موجود، برتری یك گزینه را بر گزینه های دیگر برای مشتری مشخص می كند . وفاداری در این مرحله مبتنی بر باورهای مشتری است.شناخت از طریق دانش قبلی و یا اطلاعات حاصل از تجربه اخیر مشتری بدست می آید. 2- وفاداری احساسی  :[3] در این سطح نگرش بسوی سازمان بر مبنای رضایت حاصل شده در موقعیتهای قبلی حاصل می شود . این مرحله لذت و خوشی تعریف رضایت را منعكس می كند. تعهد در این مرحله به وفاداری احساسی اشاره دارد . وفاداری در این سطح قوی تر از سطح قبلی است ولی همچون سطح قبلی موضوع تغییر منبع مشتری مطرح است چرا كه داده ها نشان می دهد كه درصد بالایی از مشتریانی كه سازمان را ترك كردند، مدعی هستند كه از سازمان راضی بوده اند. 3- وفاداری كنشی  :[4] مرحله بعدی از توسعه وفاداری، مرحله كنش(قصد و نیت به رفتار ) است، به طوری كه بوسیله احساسات مثبت، تحت تاثیر قرار می گیرد . كنش دلالت بر تعهد به تكرار خرید دارد . این تعهد، قصد مشتری برای تكرار خرید و مشابه انگیزش است . با اینكه قصد مشتری از تكرار خرید ممكن است قابل پیش بینی و مورد انتظار باشد ولی ممكن است به عمل منجر نشود. 4-وفاداری در عمل :[5] مطالعه مكانیسمی كه به وسیله آن نیات به اعمال تبدیل می شوند، نام دارد . در توالی كنترل عمل، قصد برانگیخته شده در حالت وفاداری قبلی، ˝ كنترل عمل ˝ به آمادگی برای عمل تغییر می یابد . این الگو با تمایل اضافی برای غلبه بر موانع بازدارنده عمل همراه است. عمل نتیجه ضروری حصول سه مرحله قبلی است(الیور ،1999). 2-8-2  وفاداری مشتری به خرده فروشی                وفاداری مشتری هر دو وفاداری به برند  و خرده فروشی را در برمی گیرد .بخصوص وفاداری برند  به طور گسترده تری مورد مطالعه قرار گرفته است اما تحقیقات کمی بر نقش ضروری وفاداری خرده فروشی تاکید کرده اند.وفاداری مشتری به خرده فروشی به طور شدیدی مورد علاقه تجار می باشد ،به دلیل اینکه هزینه دستیابی  به مشتری بالا می باشد و مشکل است تا بدون تکرار خرید مشتری هزینه را جبران کرد .بخصوص با ظهور اینترنت ،رقابت فزآینده و هزینه های بالای سوئچینگ ،حفظ مشتریان را مشکل ساخته است .بنابراین افزایش وفاداری مشتری یک استراتژی دفاعی برای خرده فروشی می باشد .خرده فروشی چندکاناله به طور همزمان مجموعه ای از کانال ها شامل مغازه ها ،پست و وب سایت ها را جهت هدف گیری مشتریان یکسان بکار می گیرد و درنتیجه رابطه بین تجار و مشتریان را پیچیدتر  می سازد(والسیا و همکاران ،2004) . براساس رویکردهای وفاداری که در مطلب قبلی توضیح داده شد می توان گفت که وفاداری به خرده فروشی یک مفهوم چند بعدی می باشد  و شامل هر دو فاکتور رفتاری و نگرشی است.براین اساس وفاداری واقعی ترکیبی از رفتار خرید متمرکز روی یک مغازه و تعهد به سمت  یک مغازه می باشد .وفاداری مغازه در امتداد دو بعد افزایش می یابد :1- نگرش به عنوان عامل تقویت کننده تعهد مشتری  2-رفتار به عنوان عامل تمرکز مشتری به خرید است .هر گونه عدم تجانس بین این ابعاد به دلیل فاکتورهای موقعیتی متفاوت می باشد .وفاداری گرایش متفاوتی به سمت مغازه را نشان می دهد که در قالب های صرفاً رفتاری یا ترکیبی از نگرش و رفتار بیان شده است .معیار های رفتاری صرفاً نتایج ثابت یک فرایند پویا  را در بر می گیرند و توضیح نمی دهند چرا و چگونه وفاداری مغازه اتفاق می افتد .در مقابل طرح ترکیبی سوابق ،عواقب و روابط متفاوت در میان ابعاد را  توصیف  می کند.تعداد زیادی از مولفان زمانی که اطلاعات نگرشی وجود ندارد به خصوص وقتی محصولات خریداری شده به طور تکراری ارزیابی می شوند،استفاده از  معیارهای رفتاری را مورد حمایت قرار  می دهند   .الیور (1997) پیشنهاد می کند که معیار های رفتاری در موقعیتی که صرفاً شامل داده های خرید اند کافی هستند .اخیرا ارنبرک و همکاران (2004) استدلال می کنند که معیار های رفتاری  در بازار های محصولات مصرفی نقش مهم تری را بازی می کنند بخصوص بازار های مواد غذایی که مشابه بازار خدمات نیستند، مشتریان تمایل به خرید بیرون ازجبر[6]  ،ادراک ریسک کمتر و رفتار خرید چند مغازه ای دارند .در این بازار مشتریان به طور ذاتی وفادار نیستند؛ بلکه خرید به عنوان یک تابع سودهای نسبی شامل قیمت ،خدمات و کیفیت است (باستزس _ریزس[7] و گنزالس _ بینتو[8] ،2008). 2-8-3 نقش شکل و ویژگی های خرده فروشی در وفاداری مغازه تحقیقات قابل توجهی بر اهمیت ویژگی های مغازه در انتخاب مغازه توسط مشتریان و وفاداری به مغازه تاکید می کنند .لیندکویست[9](1975) ویژگی های مغازه را به نه بعد تقسیم کرد :تجاری ،خدمات ،امکانات فیزیکی ،راحتی ،ترویج ،فضای مغازه ،عوامل سازمانی و معاملات گذشته .در این میان ملاحضات مربوط به محصول (به عنوان مثال طبقه بندی ،کیفیت و قیمت ) ابعاد ضروری تری به نظر می رسند .ویژگی های فروشگاه ،ویژگی هایی هستند که توسط مشتری برای ارزیابی مغازه ها بکاربرده می شوند .در واقع اهمیت این ویژگی ها برپایه شکل های متنوع مغازه و مشتریان متفاوت می باشد.اردم و همکاران[10] (1999) سه ویژگی وضعیت ،کالا و قیمت را به عنوان فاکتوهای مهم برای خرید پوشاک شناسایی کردند .آن ها دریافتند که وضعیت مهم ترین ویژگی مغازه می باشد و معتقد بودند که ویژگی های فروشگاهی که با انگیزه خرید شخصی سازگاری دارند باید بیشتر مورد تاکید قرار گیرند .در چهارچوب محتوای مغازه ؛گروپل _کلین و همکاران[11] (1999) دریافتند که ارزیابی فروشگاه توسط مشتری وابسته به خرید های سابق وی می باشد .جین[12] و کیم[13] (2003) معتقدند که تاثیر ویژگی های مغازه روی وفاداری مشتریان وابسته به هدف مشتری از خرید و ادراک ویژگی های مغازه می باشد (جین و کیم ،2003).   1 Action inertia 2Cognitive loyalty 3 Affective loyalty 4 Conative loyalty 5 Action loyalty 1out of inertia, 2 Bustos-Reyes 3 González-Benito 4 Lindquist 5 Erdem et al. 6 Groeppel-Klein et al 7 Jin 8 Jin and Kim مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع وفاداری مشتریمبانی نظری و پیشینه با موضوع وفاداری مشتریمبانی نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری

  • مدلهای كسب و كار در اقتصاد جدید

    مدلهای كسب و كار در اقتصاد جدید دریافت مدلهای كسب و كار در اقتصاد جدید مدلهای كسب و كار مدلهای كسب و كار در اقتصاد جدید شامل تصمیم گیری در 4 مورد است 1 تعریف ارزش یا ارزشهای ارائه شده…

  • رمزنگاری به همه روش ها (بخش 2)

    رمزنگاری به همه روش ها (بخش 2) دریافت رمزنگاری به همه روش ها (بخش 2) یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه رمزنگاری (بخش 2) این نرم افزار بدلیل حجم بالا در 3 بخش آپلود شده است (حجم کل 34…

  • پاورپوینت زبان ماشین و اسمبلی

    پاورپوینت زبان ماشین و اسمبلی دریافت پاورپوینت زبان ماشین و اسمبلی دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 326 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 346 دانلود پاورپوینت زبان ماشین و اسمبلی بررسی زبان ماشین و اسمبلی پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت روش تحلیل خاکستری

    دانلود پاورپوینت روش تحلیل خاکستری دریافت دانلود پاورپوینت روش تحلیل خاکستری دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 1946 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 35 تحلیل خاکستریتاریخچه تحلیل خاکستری مفاهیم اساسی تئوری خاکستری قیمت فایل فقط 10,450 تومان تاریخچه…

  • پاورپوینت تحلیل فضای آموزشی ادی کیتوریم (تمرینات معماری2)

    پاورپوینت تحلیل فضای آموزشی ادی کیتوریم (تمرینات معماری2) دریافت پاورپوینت تحلیل فضای آموزشی ادی کیتوریم (تمرینات معماری2) دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 2219 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 75 پاورپوینت تحلیل فضای آموزشی ادی کیتوریم (تمرینات معماری2)…

  • مبانی نظری و پیشینه تعهد سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تعهد سازمانی دریافت مبانی نظری و پیشینه تعهد سازمانی دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 124 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 55 مبانی نظری و پیشینه تعهد سازمانی قیمت فایل فقط 22,000 تومان بصورت…

  • معرفی و اموزش چند نرم افزار تبدیل کننده فایل

    معرفی و اموزش چند نرم افزار تبدیل کننده فایل دریافت معرفی و اموزش چند نرم افزار تبدیل کننده فایل معرفی و اموزش چند نرم افزار تبدیل کننده فایل به صورت تصویری دسته بندی کامپیوتر بازدید ها 184 فرمت فایل pdf…

  • دستگاه فارسی بر طراحی شده در سالیدورک و کتیا

    دستگاه فارسی بر طراحی شده در سالیدورک و کتیا دریافت دستگاه فارسی بر طراحی شده در سالیدورک و کتیا دستگاه فارسی بر طراحی شده در سالیدورک و کتیا دسته بندی مکانیک بازدید ها 164 فرمت فایل zip حجم فایل 1.39…

  • تجارت سهام در طول زمان

    تجارت سهام در طول زمان دریافت تجارت سهام در طول زمان دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 15 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 31 در مورد احتمالات بازارهای الكترونیكی بویژه حقوق تجاری در سراسر دنیا و زمانهای مختلف…

  • دانلود پاورپوینت چرخ دنده

    دانلود پاورپوینت چرخ دنده دریافت دانلود پاورپوینت چرخ دنده دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 293 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 طراحان چرخ دنده همیشه از این موضوع تعجب می كنند كه چرا بعضی از چرخدنده ها…

  • مبانی نظری سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی

    مبانی نظری سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی دریافت مبانی نظری سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 73 فرمت فایل docx حجم فایل 40 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 25 20,900 تومان…

  • رمز شکنی

    رمز شکنی دریافت رمز شکنی دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 31 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23 كلمه cryptography(رمز نگاری)برگرفته از لغات یونانی به معنای(محرمانه نوشتن متون)است از آنجا كه بشر همیشه چیزهایی برای مخفی…

  • تحقیق آشنایی با طبقه بندی مواد اعتیاد آور به همراه نحوه استعمال ،اثرات آنی و خطرات آن

    تحقیق آشنایی با طبقه بندی مواد اعتیاد آور به همراه نحوه استعمال ،اثرات آنی و خطرات آن دریافت تحقیق آشنایی با طبقه بندی مواد اعتیاد آور به همراه نحوه استعمال ،اثرات آنی و خطرات آن مقدمه در بررسی تاریخ ،…

  • طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه علمی آزاد

    طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه علمی آزاد دریافت طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه علمی آزاد دسته: خدماتی و آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه علمی آزاد ، در قالب word…

  • تحقیق صائب تبریزی

    تحقیق صائب تبریزی دریافت تحقیق صائب تبریزی دانلود و خرید تحقیق صائب تبریزی دسته بندی زبان و ادبيات فارسي بازدید ها 207 فرمت فایل doc حجم فایل 15 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 14 12,100 تومان میرزا محمد علی، متخلص…

  • مبانی نظری و پیشینه تجارت الكترونیكی

    مبانی نظری و پیشینه تجارت الكترونیكی دریافت مبانی نظری و پیشینه تجارت الكترونیكی دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 279 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 34 مبانی نظری و پیشینه تجارت الكترونیكی قیمت فایل فقط 22,000 تومان بصورت…

  • دانلود پاورپوینت مبانی و روش تهیه طرح کسب و کار

    دانلود پاورپوینت مبانی و روش تهیه طرح کسب و کار دریافت دانلود پاورپوینت مبانی و روش تهیه طرح کسب و کار دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 1819 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 69 برنامه کسب و کار،…

  • مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودرو های با سیستم تعلیق فعال

    مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودرو های با سیستم تعلیق فعال دریافت مقاله رانندگی در حالت کنترل تطبیقی در خودرو های با سیستم تعلیق فعال روش کنترل سیستم تعلیق خودروی تطبیقی روشی جدید است که در آن پارامتر…

  • پاورپوینت تولید بهنگام

    پاورپوینت تولید بهنگام دریافت پاورپوینت تولید بهنگام دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 355 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 تولید بهنگام ب رنامه ریزی مواد سیستم کانبان مقایسه ی سیستم نظام به موقع و برنامه ریزی مواد…

  • پاورپوینت مقیاس های عملکرد

    پاورپوینت مقیاس های عملکرد دریافت پاورپوینت مقیاس های عملکرد دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 782 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42 دانلود پاورپوینت با عنوان مقیاس های عملکرد در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 42…

  • گزارش كار كارگاه صافكاری (رعایت ایمنی و ... در محیط كار)

    گزارش كار كارگاه صافكاری (رعایت ایمنی و ... در محیط كار) دریافت گزارش كار كارگاه صافكاری (رعایت ایمنی و ... در محیط كار) دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 28 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • تدریس معلمان دوره ی ابتدایی

    تدریس معلمان دوره ی ابتدایی دریافت تدریس معلمان دوره ی ابتدایی مقدمه وضرورت طرح امروزه شاهد آن هستیم كه روند رو به رشد دانش بشری با شعار (توسعه زیر بنای علمی وفرهنگی در بستری از نوآوری ) بی وقفه به…

  • گزارش کارآموزی كارخانه زمزم گرگان

    گزارش کارآموزی كارخانه زمزم گرگان دریافت گزارش کارآموزی كارخانه زمزم گرگان گزارش کارآموزی كارخانه زمزم گرگان در 52 صفحخه ورد قابل ویرایش دسته بندی کارآموزی بازدید ها 97 فرمت فایل doc حجم فایل 19.813 مگا بایت تعداد صفحات فایل 52…

  • نقشه ی زمین شناسی شهرستان میناب

    نقشه ی زمین شناسی شهرستان میناب دریافت نقشه ی زمین شناسی شهرستان میناب شیپ فایل زمین شناسی شهرستان میناب این فایل در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد دسته بندی جغرافیا بازدید ها 162 فرمت…

  • لاستیک هواپیما

    لاستیک هواپیما دریافت لاستیک هواپیما دسته: ساخت و تولید بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 643 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 12 تحقیق در مورد لاستیک هواپیما قیمت فایل فقط 7,700 تومان این محصول تحقیق کاملی در مورد لاستیک هواپیما…

  • طرح لیبل فروش تخم مرغ محلی

    طرح لیبل فروش تخم مرغ محلی دریافت طرح لیبل فروش تخم مرغ محلی دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 4201 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 برچسب تخم مرغ بومی لایه باز لیبل…

  • مقاله در مورد مبادلات تجاری ایران و اروپا از نگاه آمار

    مقاله در مورد مبادلات تجاری ایران و اروپا از نگاه آمار دریافت مقاله در مورد مبادلات تجاری ایران و اروپا از نگاه آمار ایران و اتحادیه اروپا از دیرباز از شرکای تجاری مهم یکدیگر بوده‌اندنیاز اروپاییان به نفت خام صادراتی…

  • دانلود تولید شیرابه سیلویی ماهی (Fish Silage)

    دانلود تولید شیرابه سیلویی ماهی (Fish Silage) دریافت دانلود تولید شیرابه سیلویی ماهی (Fish Silage) دسته: محیط زیست بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 30 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 66 شیرابه سیلویی تولید شده با اسیدپروپیونیك چه بصورت تنها…

  • تحقیق نورپردازی در معماری

    تحقیق نورپردازی در معماری دریافت تحقیق نورپردازی در معماری تحقیق نورپردازی در معماری که شامل تاریخچه بهره گیری از نور طبیعی در معماری ایران ویرایش نور طبیعی و نور مصنوعی است به همراه عکس دسته بندی معماری بازدید ها 117…

  • سیر تا پیاز سئو

    سیر تا پیاز سئو دریافت سیر تا پیاز سئو سیر تا پیاز سئو دسته بندی فناوری اطلاعات بازدید ها 122 فرمت فایل pdf حجم فایل 11.157 مگا بایت تعداد صفحات فایل 180 27,500 تومان سلام.این مجموعه شامل 5 فایل هست…

  • طراحی سایت سفارش محصول

    طراحی سایت سفارش محصول دریافت طراحی سایت سفارش محصول دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 3438 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 179 چکیده در این پروژه که طراحی یک سایت سفارش محصول توسط کاربر که مربوط…

  • 504 Essential Words

    504 Essential Words دریافت 504 Essential Words تافل، ایلتس، تولیمو دسته بندی زبان خارجه بازدید ها 185 فرمت فایل pdf حجم فایل 885 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 14 8,800 تومان جزوه جمع و جور 504 وپژه دانشجویان و داوطلبان…

  • مقایسه دستورالعمل كانون توجه (درونی، بیرونی) بر اجرای پرش عمودی در افراد ماهر و مبتدی

    مقایسه دستورالعمل كانون توجه (درونی، بیرونی) بر اجرای پرش عمودی در افراد ماهر و مبتدی دریافت مقایسه دستورالعمل كانون توجه (درونی، بیرونی) بر اجرای پرش عمودی در افراد ماهر و مبتدی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل:…

  • پاورپوینت تاریخ آموزش پرورش در آیین یهود 18 اسلاید

    پاورپوینت تاریخ آموزش پرورش در آیین یهود 18 اسلاید دریافت پاورپوینت تاریخ آموزش پرورش در آیین یهود 18 اسلاید دسته: آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 83 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 18 پاورپوینت تاریخ آموزش پرورش درآیین یهود…

  • تحقیق روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی

    تحقیق روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی دریافت تحقیق روشهای تست و ارزیابی وب سایت و برنامه های سازمانی دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 904 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 84…