گزارش کارآموزی پژو 206،راهنمای تعمیرات موتور TUJP,K

گزارش کارآموزی پژو 206،راهنمای تعمیرات موتور TUJP,K

دریافت

گزارش کارآموزی پژو 206،راهنمای تعمیرات موتور TUJP,K گزارش کارآموزی پژو 206راهنمای تعمیرات موتور TUJPK در 60 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
کارآموزی
بازدید ها

86
فرمت فایل

doc
حجم فایل

2.835 مگا بایت

تعداد صفحات فایل

60

9,900 تومان
  گزارش کارآموزی پژو 206-راهنمای تعمیرات موتور TUJP,K در 60 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مطالب   عنوان صفحه فصل اول:   باز و بسته موتور گیربكس 3 نصب مجدد موتور و گیربكس 9 فصل دوم:   باز و بست تجهیزات جانبی 11 تسمه دینام 13 باز و بست و پمپ هیدرولیك فرمان 14 باز كردن سرسیلندر 15 باز و بسته كردن متعلقات سرسیلندر 20 مشخصات اجزاء سرسیلندر 22 بستر متعلقات سرسیلندر 28 باز و بست غلطك اسبكها 31 بستن اسبكها 32 نصب سر سیلندر 33 نصب جرخ دنده میل بادامك و تسمه تایم 36 فیلرگیری سوپاپها 37 تنظیم كش تسمه تایم 38 باز كردن قطعات بلوك سیلندر 41 مشخصات اجزا موتور 44 باز و بست شاتون و پیستون 46 بیرون آوردن موتور و گیربكس    روشی كه در این جزوه توضیح داده می شود، در خودروهای دارای گیربكس اتوماتیك و دستی یكسان می باشد.       ابتدا مایع سیستم خنك كننده، روغن موتور و گیربكس تخلیه می گردد. اجزاء سیستم هوای ورودی به موتور شامل لوله خرطومی هوای ورودی به موتور، بستها، مجموعه  هواكش جدا می شود. بستهای باتری، باتری و سینی زیر باتری را باز كنید. بدون باز كردن اتصالات و لوله های سیستم فرمان هیدرولیك، پمپ هیدرولیك را جدا كنید.     سوكت (ترمینال) مربوط به سیستم BSI را باز كنید. اتصالات برقی و كانكتورهای سیمهای متصل به باتری و جعبه فیوز كنار باتری را جدا كنید. شیلنگهای رفت و برگشت آب مربوط به رادیاتور بخاری را باز كنید. شیلنگ ورود و خروج آب موتور را باز كنید. شیلنگ خلاء مربوط به بوستر ترمز را باز كنید. درانتها، رادیاتور را باز كنید.     در خودروهای مجهز به گیربكس دستی، سیم كلاچ را باز كنید و اهرم كلاچ را آزاد كنید. در خودروهای مجهز به گیربكس اتوماتیك، كابل كیك دادن از روی گیربكس باز كنید. اتصالات جانبی مربوط به دسته سیم اصلی ECU  را جدا كنید. سپس پایه نگهدارنده ECU را از روی گلگیر سمت راست جدا كرده و بعد از آن كانكتور اصلی ECU را جدا كنید.     منبع انبساط سیتم خنك كننده همراه با پایه نگهدارنده آن را باز كنید. سپس كنترل یونیت سیستم سوخت رسانی و جرقه (ECU) باز شده را، از روی بدنه خودرو بردارید. سیم گاز را باز كنید. با اطمینان از كم بودن سوخت در لوله ورودی آن را از گالری سوخت جدا كرده و مسدود كنید. پایه لرزه گیر اتصال سرسیلندر به دسته موتور سمت راست (از دید راننده) را باز كنید. اتصال شیلنگ خلاء MAP سنسور به مانیفولد هوا را از روی موتور را جدا كنید. كمپرسور كولر را بدون باز نمودن سیستم كولر از روی موتور باز كنید و دور از موتور نگه دارید. سپس مطمئن شوید كه به اتصالات سیستم كولر آسیبی وارد نمی گردد.     با شل نمودن مهره های مربوطه (7.8) لوله اگزوز را از محل اتصال به مانفولداگزوز (گلوئی اگزوز) جدا كنید. سپس بست نگهدارنده 2 را جدا كنید، تا لوله اگزوز میانی جدا گردد. اتصال دسته موتور سمت راست (4) به ضربه گیر دسته موتور را باز كنید. توجه: احتیاج به جدا نمودن كامل دسته موتور از بلوك سیلندر نمی باشد. برای جلوگیری از خراب شدن رزوه پیچ در هنگام باز نمودن مهره روی ضربه گیر دسته گیربكس (5) توسط جرثقیل موتور را به اندازه خیلی كم به سمت بالا كشیده تا وزن موتور توسط جرثقیل مهار گردد، سپس مهره روی ضربه گیر دسته گیربكس (5) را باز كنید. پیچ و .مهره ضربه گیر دسته موتور عقبی (6) كه پلوس از داخل آن عبور می كند و پیچ های نگهدارنده بلبرینگ پلوس سمت راست پیچ های چكمه ای (6a) را باز كنید، اتصالات این قسمت كاملاً‌ از روی بدنه جدا می شود.     برای بیرون آوردن موتور، ابتدا زنجیر جرثقیل را كمی شل نموده تا موتور پایین تر بیاید و پیچ دسته گیربكس از داخل دیاق (6) خارج كنید، سپس دیاق (6) را از روی شاسی باز كنید. پس از اطمینان از باز شدن تمامی اتصالات مجموعه موتور و گیربكس به شاسی و بدنه، با استفاده از جرثقیل به آرامی مجموعه را خارج كنید. 2-نصب مجدد مجموعه موتور و گیربكس: مراحل كار به ترتیب عكس مراحل بیرون آوردن می باشد. پیچ دسته گیربكس را به گریس مخصوص، آغشته كنید.     پیچ و مهره های مربوطه را طبق گشتاور تعیین شده در صفحه بعد محكم كنی باز و بست غلطك اسبكها همانطور كه در بخش های قبل توضیح داده شد، اسبك های این موتور TU3JP/k از نوع غلطكی است (1) در صورتی كه پس از باز نمودن قطعات سائیدگی در اسبكها و یا خراب شدن پیچ ها مشاهده گردید، مطابق شكل آنها را باز كنید. با باز كردن پیچ و مهره (2)، غلطك را از اسبك (1) جدا كنید. در صورتی كه در اثر ضربه یا كار كرد موتور پیچ فیلر سوپاپ (2) هرز شده باشد یا دچار خرابی شده باشد، می توان آن را تعویض نمود.     یادآوری: در برخی مدل ها به جای پیچ و مهره مدل (2) از مدل (3) استفاده می شود. میزان گشتاور سفت نمودن پیچ و مهره اتصال غلطك به اسبك (1) برابر 1.75da.Nm و پیچ و مهره فیلرگیری M6 برابر 0.9 da.Nm می باشد. بستن اسبكها توجه: همانطور كه قبلاً گفته شد، دقت كنید كه انگشتان دست بین اجزا متحرك قرار نگیرد. مقداری روغن تمیز بین بلبرینگ اسبكها و بادامك ها جهت روغنكاری اولیه ومونتاژ بهتر بادامك، تزریق كنید. دقت كنید كه ذرات خارجی بین بلبرینگ ها و بادامك ها، و محل عبور میل اسبك از میان پایه ها و اسبكها وجود نداشته باشد. جهت جا زدن میل اسبك، به ترتیب اسبك ها (12)، فنر حلقوی (10) و واشر فنر حلقوی (11) را در امتداد هم قرار دهید. سپس میل اسبك را طوری قرار دهید كه به سوراخ های (B, A) در یك راستا قرار گیرند. در این زمان پیچ و مهره (7,6) كه ثابت كننده میل اسبك می باشند را در محل سوارخ های (A,B) ببندید. از طرف دیگ رمیل اسبك، خار حلقوی (b) را نیز در محل مربوطه قرار دهید. جا زدن گژن پین: برای جا زدن گژن پین، ابتدا لازم است كه مراحل آماده سازی پایه انجام شود. مراحل كار به ترتیب زیر است: ابتدا گژن را بین جازن {3} و دسته جازن {2} قرار دهید، با پیچاندن دسته جازن {2}، گژن پین بین جازن {3} و دسته جازن {2} محكم می شود. سپس زیر پیستونی را در محل مربوطه بر روی پایه {1} را باز كنید و پیچ های ثابت كننده (2) را تا انتها، باز كنید. برای آماده كردن پیستون جهت جا زدن گژن پین، ابتدا پیستونی را طوری كه كلمه DIST به سمت بالا باشد، بر روی زیر پیستون، دسته جازن همراه با گژن پین را طبق شكل روبرو، از پیستون عبور دهید تا، پیستون،ز یر پیستونی و گژن پین در یك راستا قرار گیرند. سپس پین (3) را در محل خود قرار دهید.     سپس پیچ های ثابت كننده (2) را پیچانده تا جداره پیستون تماس پیدا كنند. در این زمان مهره قفل كننده (4) را سفت كنید. با اعمال فشار به دسته گیره، پین (3) را خارج كنید. در این حالت پیستون بایددر جای خود محكم باشد. كنترل كنید كه گژن پین، جازن و دسته جازن به راحتی در محل خود، حركت كنند. جهت تنظیم نمودن موقعیت شاتون نسبت به پیستون،ابتدا شاتون را از طرف كپه یاتاقان بر روی مهربه تنظیم (5) موقعیت شاتون نسبت به پیستون را ثابت كنید. میزان لقی (حركت شاتون درون پیستون) برابر با 0.1mm است كه به اندازه گیری این لقی بین مهره تنظیم {5} و كپه یاتاقان مشخص می شود (j). مجموعه را با استفاده از محكم نمودن گیره، ثابت نگه دارید. دسته جازن را خارج كنید، مجموعه آماده برای مونتاژ پیستون و شاتون است.     برای جا زدن گژن پین درون شاتون، ابتدا باید محل گژن پین در شاتون گرم شود. برای این كار شاتون ها را مطابق شكل به صورت دایره وار بر روی یك صفحه فلزی قرار دهید. سپس وسیله گرمازا را در زیر صفحه فلزی قرار دهید. شاتون ها مستقیماص مورد حرارت واقع نشوند. (دمای مورد نظر حداكثر 250 درجه سانتیگراد باشد.)     در زمان گرم نمودن شاتون برای كنترل مقدار درجه حرارت لازم، از دماسنج استفاده كنید. در صورتی كه دماسنج در دسترس نباشد، مطابق شكل فوق، یك تكه كوچك سیم قلع H در انتهای شاتون قرار دهید. هر زمان كه قلع شروع به ذوب شدن نماید دما حدود 250 درجه سانتیگراد خواهد بود. یادآوری: 1-   قبل از جا زدن گژن پین، آن را روغن كاری كنید. 2-   قبل از آنكه شاتون سرد شود، باید عمل جا زدن گژن پین انجام شود. در هنگام قرار دادن شاتون درون پیستون برای جا زدن گژن پین، به نكات زیر توجه كنید: 1-  خارهای شاتون (شیارهای مشخص شده در قسمت A) روبروی یكدیگر باشند تا از چرخش باتلاقها در اثر گردش میل لنگ جلوگیری شود. 2-  نحوه قرار دادن شاتون طوری باشد كه خارها در جهت گردش میل لنگ‌ (هم جهت با قسمت پرفشار پیستون) باشد. اكنون گژن پین را به دقت جا بزنید. قبل از باز نمودن گیره، چند دقیقه صبر كنید. بعد از باز نمودن گیره، جعا زدن و دسته جازن را باز كنید. نحوه عملیات جازدن گژن پین در پیستون های دیگر نیز به همین ترتیب است. نصب رینگهای پیستونی رینگ های پیستون را به ترتیب زیر نصب كنید: –         رینگ كمپرس اول (رینگ فشاری) را در شیار مربوطه (7) قرار دهید. به دلیل تقارن دو لبه آن، جهت نصب مهم نیست. –    رینگ آبندی (كمپرس دوم): این رینگ را به نحوی كه كلمه TOP روی سطح رینگ به سمت بالا باشد، در شیار مربوطه قرار دهید. (6) به علام موجود در شكل، دقت شود. –         رینگ آبندی را بچرخانید تا دهانه رینگ آبندی (6) نسبت به رینگ كمپرس اول (7) 180 درجه زاویه داشته باشد. –         رینگ روغنی (8) مدل UFLEX، از دو قسمت مجزا و یك فنر حلقوی، تشكیل شده است. گزارش کارآموزی پژو 206-راهنمای تعمیرات موتور TUJP,K در 60 صفحه ورد قابل ویرایش   فهرست مطالب عنوان صفحهفصل اول:  باز و بسته موتور گیربكس 3نصب مجدد موتور و گیربكس 9فصل دوم:  باز و بست تجهیزات جانبی 11تسمه دینام 13باز و بست و پمپ هیدرولیك فرمان 14باز كردن سرسیلندر 15باز و بسته كردن متعلقات سرسیلندر 20مشخصات اجزاء سرسیلندر 22بستر متعلقات سرسیلندر 28باز و بست غلطك اسبكها 31بستن اسبكها 32نصب سر سیلندر 33نصب جرخ دنده میل بادامك و تسمه تایم 36فیلرگیری سوپاپها 37تنظیم كش تسمه تایم 38باز كردن قطعات بلوك سیلندر 41مشخصات اجزا موتور 44باز و بست شاتون و پیستون 46بیرون آوردن موتور و گیربكس   روشی كه در این جزوه توضیح داده می شود، در خودروهای دارای گیربكس اتوماتیك و دستی یكسان می باشد.   ابتدا مایع سیستم خنك كننده، روغن موتور و گیربكس تخلیه می گردد.اجزاء سیستم هوای ورودی به موتور شامل لوله خرطومی هوای ورودی به موتور، بستها، مجموعه  هواكش جدا می شود.بستهای باتری، باتری و سینی زیر باتری را باز كنید.بدون باز كردن اتصالات و لوله های سیستم فرمان هیدرولیك، پمپ هیدرولیك را جدا كنید.   سوكت (ترمینال) مربوط به سیستم BSI را باز كنید.اتصالات برقی و كانكتورهای سیمهای متصل به باتری و جعبه فیوز كنار باتری را جدا كنید.شیلنگهای رفت و برگشت آب مربوط به رادیاتور بخاری را باز كنید.شیلنگ ورود و خروج آب موتور را باز كنید.شیلنگ خلاء مربوط به بوستر ترمز را باز كنید.درانتها، رادیاتور را باز كنید.   در خودروهای مجهز به گیربكس دستی، سیم كلاچ را باز كنید و اهرم كلاچ را آزاد كنید.در خودروهای مجهز به گیربكس اتوماتیك، كابل كیك دادن از روی گیربكس باز كنید.اتصالات جانبی مربوط به دسته سیم اصلی ECU  را جدا كنید.سپس پایه نگهدارنده ECU را از روی گلگیر سمت راست جدا كرده و بعد از آن كانكتور اصلی ECU را جدا كنید.   منبع انبساط سیتم خنك كننده همراه با پایه نگهدارنده آن را باز كنید.سپس كنترل یونیت سیستم سوخت رسانی و جرقه (ECU) باز شده را، از روی بدنه خودرو بردارید.سیم گاز را باز كنید.با اطمینان از كم بودن سوخت در لوله ورودی آن را از گالری سوخت جدا كرده و مسدود كنید.پایه لرزه گیر اتصال سرسیلندر به دسته موتور سمت راست (از دید راننده) را باز كنید.اتصال شیلنگ خلاء MAP سنسور به مانیفولد هوا را از روی موتور را جدا كنید.كمپرسور كولر را بدون باز نمودن سیستم كولر از روی موتور باز كنید و دور از موتور نگه دارید. سپس مطمئن شوید كه به اتصالات سیستم كولر آسیبی وارد نمی گردد.   با شل نمودن مهره های مربوطه (7.8) لوله اگزوز را از محل اتصال به مانفولداگزوز (گلوئی اگزوز) جدا كنید.سپس بست نگهدارنده 2 را جدا كنید، تا لوله اگزوز میانی جدا گردد.اتصال دسته موتور سمت راست (4) به ضربه گیر دسته موتور را باز كنید.توجه: احتیاج به جدا نمودن كامل دسته موتور از بلوك سیلندر نمی باشد.برای جلوگیری از خراب شدن رزوه پیچ در هنگام باز نمودن مهره روی ضربه گیر دسته گیربكس (5) توسط جرثقیل موتور را به اندازه خیلی كم به سمت بالا كشیده تا وزن موتور توسط جرثقیل مهار گردد، سپس مهره روی ضربه گیر دسته گیربكس (5) را باز كنید.پیچ و .مهره ضربه گیر دسته موتور عقبی (6) كه پلوس از داخل آن عبور می كند و پیچ های نگهدارنده بلبرینگ پلوس سمت راست پیچ های چكمه ای (6a) را باز كنید، اتصالات این قسمت كاملاً‌ از روی بدنه جدا می شود.   برای بیرون آوردن موتور، ابتدا زنجیر جرثقیل را كمی شل نموده تا موتور پایین تر بیاید و پیچ دسته گیربكس از داخل دیاق (6) خارج كنید، سپس دیاق (6) را از روی شاسی باز كنید.پس از اطمینان از باز شدن تمامی اتصالات مجموعه موتور و گیربكس به شاسی و بدنه، با استفاده از جرثقیل به آرامی مجموعه را خارج كنید.2-نصب مجدد مجموعه موتور و گیربكس:مراحل كار به ترتیب عكس مراحل بیرون آوردن می باشد.پیچ دسته گیربكس را به گریس مخصوص، آغشته كنید.   پیچ و مهره های مربوطه را طبق گشتاور تعیین شده در صفحه بعد محكم كنیباز و بست غلطك اسبكهاهمانطور كه در بخش های قبل توضیح داده شد، اسبك های این موتور TU3JP/k از نوع غلطكی است (1) در صورتی كه پس از باز نمودن قطعات سائیدگی در اسبكها و یا خراب شدن پیچ ها مشاهده گردید، مطابق شكل آنها را باز كنید.با باز كردن پیچ و مهره (2)، غلطك را از اسبك (1) جدا كنید.در صورتی كه در اثر ضربه یا كار كرد موتور پیچ فیلر سوپاپ (2) هرز شده باشد یا دچار خرابی شده باشد، می توان آن را تعویض نمود.   یادآوری: در برخی مدل ها به جای پیچ و مهره مدل (2) از مدل (3) استفاده می شود. میزان گشتاور سفت نمودن پیچ و مهره اتصال غلطك به اسبك (1) برابر 1.75da.Nm و پیچ و مهره فیلرگیری M6 برابر 0.9 da.Nm می باشد.بستن اسبكهاتوجه: همانطور كه قبلاً گفته شد، دقت كنید كه انگشتان دست بین اجزا متحرك قرار نگیرد. مقداری روغن تمیز بین بلبرینگ اسبكها و بادامك ها جهت روغنكاری اولیه ومونتاژ بهتر بادامك، تزریق كنید.دقت كنید كه ذرات خارجی بین بلبرینگ ها و بادامك ها، و محل عبور میل اسبك از میان پایه ها و اسبكها وجود نداشته باشد.جهت جا زدن میل اسبك، به ترتیب اسبك ها (12)، فنر حلقوی (10) و واشر فنر حلقوی (11) را در امتداد هم قرار دهید. سپس میل اسبك را طوری قرار دهید كه به سوراخ های (B, A) در یك راستا قرار گیرند. در این زمان پیچ و مهره (7,6) كه ثابت كننده میل اسبك می باشند را در محل سوارخ های (A,B) ببندید. از طرف دیگ رمیل اسبك، خار حلقوی (b) را نیز در محل مربوطه قرار دهید.جا زدن گژن پین:برای جا زدن گژن پین، ابتدا لازم است كه مراحل آماده سازی پایه انجام شود. مراحل كار به ترتیب زیر است:ابتدا گژن را بین جازن {3} و دسته جازن {2} قرار دهید، با پیچاندن دسته جازن {2}، گژن پین بین جازن {3} و دسته جازن {2} محكم می شود. سپس زیر پیستونی را در محل مربوطه بر روی پایه {1} را باز كنید و پیچ های ثابت كننده (2) را تا انتها، باز كنید.برای آماده كردن پیستون جهت جا زدن گژن پین، ابتدا پیستونی را طوری كه كلمه DIST به سمت بالا باشد، بر روی زیر پیستون، دسته جازن همراه با گژن پین را طبق شكل روبرو، از پیستون عبور دهید تا، پیستون،ز یر پیستونی و گژن پین در یك راستا قرار گیرند. سپس پین (3) را در محل خود قرار دهید.   سپس پیچ های ثابت كننده (2) را پیچانده تا جداره پیستون تماس پیدا كنند. در این زمان مهره قفل كننده (4) را سفت كنید.با اعمال فشار به دسته گیره، پین (3) را خارج كنید. در این حالت پیستون بایددر جای خود محكم باشد. كنترل كنید كه گژن پین، جازن و دسته جازن به راحتی در محل خود، حركت كنند. جهت تنظیم نمودن موقعیت شاتون نسبت به پیستون،ابتدا شاتون را از طرف كپه یاتاقان بر روی مهربه تنظیم (5) موقعیت شاتون نسبت به پیستون را ثابت كنید. میزان لقی (حركت شاتون درون پیستون) برابر با 0.1mm است كه به اندازه گیری این لقی بین مهره تنظیم {5} و كپه یاتاقان مشخص می شود (j).مجموعه را با استفاده از محكم نمودن گیره، ثابت نگه دارید. دسته جازن را خارج كنید، مجموعه آماده برای مونتاژ پیستون و شاتون است.   برای جا زدن گژن پین درون شاتون، ابتدا باید محل گژن پین در شاتون گرم شود. برای این كار شاتون ها را مطابق شكل به صورت دایره وار بر روی یك صفحه فلزی قرار دهید. سپس وسیله گرمازا را در زیر صفحه فلزی قرار دهید. شاتون ها مستقیماص مورد حرارت واقع نشوند. (دمای مورد نظر حداكثر 250 درجه سانتیگراد باشد.)    در زمان گرم نمودن شاتون برای كنترل مقدار درجه حرارت لازم، از دماسنج استفاده كنید. در صورتی كه دماسنج در دسترس نباشد، مطابق شكل فوق، یك تكه كوچك سیم قلع H در انتهای شاتون قرار دهید. هر زمان كه قلع شروع به ذوب شدن نماید دما حدود 250 درجه سانتیگراد خواهد بود.یادآوری:1-   قبل از جا زدن گژن پین، آن را روغن كاری كنید.2-   قبل از آنكه شاتون سرد شود، باید عمل جا زدن گژن پین انجام شود.در هنگام قرار دادن شاتون درون پیستون برای جا زدن گژن پین، به نكات زیر توجه كنید:1-  خارهای شاتون (شیارهای مشخص شده در قسمت A) روبروی یكدیگر باشند تا از چرخش باتلاقها در اثر گردش میل لنگ جلوگیری شود.2-  نحوه قرار دادن شاتون طوری باشد كه خارها در جهت گردش میل لنگ‌ (هم جهت با قسمت پرفشار پیستون) باشد. اكنون گژن پین را به دقت جا بزنید. قبل از باز نمودن گیره، چند دقیقه صبر كنید. بعد از باز نمودن گیره، جعا زدن و دسته جازن را باز كنید. نحوه عملیات جازدن گژن پین در پیستون های دیگر نیز به همین ترتیب است.نصب رینگهای پیستونیرینگ های پیستون را به ترتیب زیر نصب كنید:-         رینگ كمپرس اول (رینگ فشاری) را در شیار مربوطه (7) قرار دهید. به دلیل تقارن دو لبه آن، جهت نصب مهم نیست.-    رینگ آبندی (كمپرس دوم): این رینگ را به نحوی كه كلمه TOP روی سطح رینگ به سمت بالا باشد، در شیار مربوطه قرار دهید. (6) به علام موجود در شكل، دقت شود.-         رینگ آبندی را بچرخانید تا دهانه رینگ آبندی (6) نسبت به رینگ كمپرس اول (7) 180 درجه زاویه داشته باشد.-         رینگ روغنی (8) مدل UFLEX، از دو قسمت مجزا و یك فنر حلقوی، تشكیل شده است.   گزارش کاراموزی پژو 206راهنمای تعمیرات موتور TUJPKکاراموزی پژو 206راهنمای تعمیرات موتور TUJPKکارورزی پژو 206راهنمای تعمیرات موتور TUJPKدانلود گزارش کارآموزی پژو 206راهنمای تعمیرات موتور TUJPKپژو 206راهنمای تعمیرات موتور TUJPKپژو 206راهنمای تعمیرات موتورTUJPK

  • هزینه یابی بر مبنای فعالیت « ABC »

    هزینه یابی بر مبنای فعالیت « ABC » دریافت هزینه یابی بر مبنای فعالیت « ABC » تحولات سریع در صنایع تولیدی جهان ، شامل رقابت سنگین در بازارهای جهانی ، نوآوری های تکنولوژی و پیشرفت سیستمهای رایانه ای بوده…

  • تحقیق منابع تغذیه سوئیچینگ

    تحقیق منابع تغذیه سوئیچینگ دریافت تحقیق منابع تغذیه سوئیچینگ دسته: الکترونیک و مخابرات بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 2515 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 75 تحقیق منابع تغذیه سوئیچینگ قیمت فایل فقط 16,500 تومان تحقیق منابع تغذیه سوئیچینگ چكیده…

  • پلان کامل ساختمان 4 طبقه

    پلان کامل ساختمان 4 طبقه دریافت پلان کامل ساختمان 4 طبقه دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 169 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 پلان و نقشه ساختمان آپارتمانی قیمت فایل فقط 7,700 تومان پروژه پیش رو پلان…

  • فایل خلاصه شده آزمون نظام مهندسی بر اساس حروف الفبا

    فایل خلاصه شده آزمون نظام مهندسی بر اساس حروف الفبا دریافت فایل خلاصه شده آزمون نظام مهندسی بر اساس حروف الفبا دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 1661 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 40 فایلی بی…

  • پروژه کارآفرینی تولید حوله (با ظرفیت 120 تن در سال)

    پروژه کارآفرینی تولید حوله (با ظرفیت 120 تن در سال) دریافت پروژه کارآفرینی تولید حوله (با ظرفیت 120 تن در سال) دسته: تولیدی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 550 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 38 پروژه کارآفرینی تولید حوله(با…

  • کتاب زندگی در شرایط سخت

    کتاب زندگی در شرایط سخت دریافت کتاب زندگی در شرایط سخت کتاب زندگی در شرایط سخت این کتاب شامل طبقه بندی از مشکلات یک انسان روشن فکر در یک جامعه عوام گرا و همچنین خطرات ناشی از بیان افکار روشن…

  • دانلود تحقیق صنعت كامپوزیت

    دانلود تحقیق صنعت كامپوزیت دریافت دانلود تحقیق صنعت كامپوزیت دسته: صنایع بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 6341 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 120 از فلزات با وزن کم به عنوان فلز پایه و همچنین از مواد سرامیکی به عنوان…

  • جزوه تحلیل سازه مهندسی عمران

    جزوه تحلیل سازه مهندسی عمران دریافت جزوه تحلیل سازه مهندسی عمران این جزوه درمورد تحلیل سازه مهندسی عمران است كه با فرمت پی دی اف در 251 صفحه آماده شده است جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد سراسری رشته عمران ویژه…

  • زنبور تریکوگراما مبارزه بیولوژیک

    زنبور تریکوگراما مبارزه بیولوژیک دریافت زنبور تریکوگراما مبارزه بیولوژیک دسته: دام و طیور بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 893 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 زنبور تریكوگراما مبارزه بیولوژیك قیمت فایل فقط 11,000 تومان فهرست مقدمه                                             …

  • جزوه درس ترمودینامیک 1

    جزوه درس ترمودینامیک 1 دریافت جزوه درس ترمودینامیک 1 دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 36916 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 121 جزوه درس ترمودینامیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران قیمت فایل فقط 16,500 تومان جزوه درس ترمودینامیک…

  • تحقیق مجموعه تاریخی معبد زیگورات (چغازنبیل)

    تحقیق مجموعه تاریخی معبد زیگورات (چغازنبیل) دریافت تحقیق مجموعه تاریخی معبد زیگورات (چغازنبیل) تحقیق مجموعه تاریخی معبد زیگورات (چغازنبیل) به تجزیه و تحلیل کامل و جامع چغازنبیل می پردازد که در 40 صفحه همراه عکس با چیدمانی شکیل وزیبا برای…

  • زندگینامه هوشنگ سیحون

    زندگینامه هوشنگ سیحون دریافت زندگینامه هوشنگ سیحون دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 14651 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 40 شرح کاملی از زندگینامه هوشنگ سیحون قیمت فایل فقط 19,800 تومان شامل: زندگینامه، فعالیت های معماری، نقد بنای…

  • پاورپوینت بررسی IPSEC پروتکل امنیتی

    پاورپوینت بررسی IPSEC پروتکل امنیتی دریافت پاورپوینت بررسی IPSEC پروتکل امنیتی پاورپوینت بررسی IPSEC پروتکل امنیتی در 31 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل دسته بندی فنی و مهندسی بازدید ها 95 فرمت فایل ppt حجم فایل…

  • دانلود تحقیق زلزله 17 آگوست در تركیه 32 ص

    دانلود تحقیق زلزله 17 آگوست در تركیه 32 ص دریافت دانلود تحقیق زلزله 17 آگوست در تركیه 32 ص دسته: زمین شناسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 دانلود زلزلة 17 آگوست در…

  • بررسی آلودگی سالمونلایی

    بررسی آلودگی سالمونلایی دریافت بررسی آلودگی سالمونلایی دسته: علوم پزشکی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 591 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 70 بررسی آلودگی سالمونلایی قیمت فایل فقط 9,900 تومان بررسی آلودگی سالمونلایی فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول:…

  • پاورپوینت رشته ی مکانیک

    پاورپوینت رشته ی مکانیک دریافت پاورپوینت رشته ی مکانیک این مجموعه شامل پاورپوینت رشته مکانیک درباره دوشاخه پرکاربد مکانیک یعنی چرخ دنده ها و موتورجت میباشد دسته بندی مکانیک بازدید ها 145 فرمت فایل ppt حجم فایل 2.031 مگا بایت…

  • جزوه علم مواد

    جزوه علم مواد دریافت جزوه علم مواد دسته: جزوه های درسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 8517 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 71 جزوه علم مواد قیمت فایل فقط 11,000 تومان جزوه علم مواد قیمت فایل فقط 11,000 تومان…

  • دستورالعمل ایمنی تابلوهای فشار ضعیف و فشار قوی

    دستورالعمل ایمنی تابلوهای فشار ضعیف و فشار قوی دریافت دستورالعمل ایمنی تابلوهای فشار ضعیف و فشار قوی تابلوهای فشار قوی در محدوده kv 333 كار می‌كنند این تابلوها تركیبی از یك یا چند وسیله كلیدی (قطع و وصل) فشار قوی…

  • طرح لایه باز برچسب و لیبل عرق کاسنی

    طرح لایه باز برچسب و لیبل عرق کاسنی دریافت طرح لایه باز برچسب و لیبل عرق کاسنی دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 3127 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 لیبل کاسنی برچسب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت خودروسازی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت خودروسازی دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت خودروسازی مبانی نظری و پیشینه تحقیق صنعت خودروسازی دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 105 فرمت فایل docx حجم فایل 489 کیلو بایت تعداد صفحات فایل…

  • دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت کفش فروشی

    دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت کفش فروشی دریافت دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت کفش فروشی دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 5276 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 دانلود فایل لایه…

  • تحقیق بودجه بندی سازمانی

    تحقیق بودجه بندی سازمانی دریافت تحقیق بودجه بندی سازمانی این تحقیق دقیقاً طبق فرمت دانشگاهی و از مطالب جدید و خیلی مفیدی بهره برده است و در 56 صفحه و قابل ویرایش می باشد محتویات این تحقیق به صورت مفید…

  • شیپ فایل بخشهای شهرستان خوی

    شیپ فایل بخشهای شهرستان خوی دریافت شیپ فایل بخشهای شهرستان خوی دانلود نقشه بخشهای شهرستان خوی(واقع در استان آذربایجان غربی) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود استنام هر بخشنام قسمت مرکزی هر بخشمساحت و محیط هر بخش…

  • ملاحظات آماری

    ملاحظات آماری دریافت ملاحظات آماری ملاحظات آماری دسته بندی علوم اجتماعی بازدید ها 156 فرمت فایل doc حجم فایل 37 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 12 8,800 تومان استفاده از آمار در طراحی مهندسی ارائه دهندة یك روش مرتبط با…

  • تحقیق درباره تنش

    تحقیق درباره تنش دریافت تحقیق درباره تنش دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 851 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 دانلود تحقیق درباره تنش و تعریف و انواع ان قیمت فایل فقط 7,700 تومان *تحقیق درباره تنش*  تعریف…

  • دانلود تحقیق در موردعنوان تاریخچه زبان و خط در عهد باستان

    دانلود تحقیق در موردعنوان تاریخچه زبان و خط در عهد باستان دریافت دانلود تحقیق در موردعنوان تاریخچه زبان و خط در عهد باستان دانلود تحقیق در موردعنوان تاریخچه زبان و خط در عهد باستان دسته بندی عمران و نقشه کشی…

  • پلان سینما

    پلان سینما دریافت پلان سینما پلان سینما دسته بندی معماری بازدید ها 122 فرمت فایل rar حجم فایل 1.206 مگا بایت تعداد صفحات فایل 1 16,500 تومان پلان سینما پلان سینما

  • پاورپوینت ماهواره های مخابراتی

    پاورپوینت ماهواره های مخابراتی دریافت پاورپوینت ماهواره های مخابراتی دسته: الکترونیک و مخابرات بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 596 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 27 ماهواره های مخابراتیاسپوتنیک1 ماهواره های مخابراتیزمین ثابت ماهواره‌های مخابراتی واقع در مدارهای کم‌ارتفاع ماهواره‌های…

  • دانلود شیپ فایل راه های ارتباطی حوضه آبریز رودخانه های تالش – مرداب انزلی

    دانلود شیپ فایل راه های ارتباطی حوضه آبریز رودخانه های تالش – مرداب انزلی دریافت دانلود شیپ فایل راه های ارتباطی حوضه آبریز رودخانه های تالش – مرداب انزلی نقشه راه های ارتباطی حوضه آبریز رودخانه های تالش – مرداب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه گردشگری با دیدگاه راهبردی دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 648 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 72 مبانی نظری و پیشینه…

  • نمونه آزمون ورودی هنرستان بهیاری

    نمونه آزمون ورودی هنرستان بهیاری دریافت نمونه آزمون ورودی هنرستان بهیاری نمونه آزمون ورودی هنرستان بهیاری با پاسخنامه این مجموعه جهت آندسته از دانش آموزان عزیزی فراهم شده که قصد ورود به دبیرستان بهیاری را داشته که همان پایه دهم…

  • فایل اتوکد نما ساختمان مسکونی 2 طبقه کامل قابل ویرایش

    فایل اتوکد نما ساختمان مسکونی 2 طبقه کامل قابل ویرایش دریافت فایل اتوکد نما ساختمان مسکونی 2 طبقه کامل قابل ویرایش نام فایل نما مقیاس ۱ به ۱۰۰ فرمت dwg (اتوکد ۲۰۰۷ و بالاتر) دسته بندی معماری بازدید ها 1,845…

  • زمستان و تابستان ازمارگون تا دنا

    زمستان و تابستان ازمارگون تا دنا دریافت زمستان و تابستان ازمارگون تا دنا دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 14 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 وضعیت جغرافیایی و اقلیمی استان كهكیلویه و بویراحمد؛ زیبایی های خاصی به…

  • خوداموز فرانسه

    خوداموز فرانسه دریافت خوداموز فرانسه دسته: زبان های خارجی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 1014 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 13 خوداموز فرانسه قیمت فایل فقط 9,900 تومان خوداموز فرانسه قیمت فایل فقط 9,900 تومان برچسب ها : خوداموز…

  • تحقیق درباره مواد نیروزا و مکملها دارای 55 صفحه

    تحقیق درباره مواد نیروزا و مکملها دارای 55 صفحه دریافت تحقیق درباره مواد نیروزا و مکملها دارای 55 صفحه دسته: تربیت بدنی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 55 مقاله درباره مواد نیروزا تحقیق…