گزارش کاراموزی بازار یابی پگاه

گزارش کاراموزی بازار یابی پگاه

دریافت

گزارش کاراموزی بازار یابی پگاه گزارش کاراموزی بازار یابی پگاه در 38 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
کارآموزی
بازدید ها

116
فرمت فایل

doc
حجم فایل

188 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

38

9,900 تومان
گزارش کاراموزی بازار یابی پگاه در 38 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مطالبعنوان                                                                                      صفحهمقدمه                                                                                      1معرفی بازار یابی                                                                     3تعریف بازاریابی جدید                                                            4مدیریت بازاریابی در سازمان                                                   6وظایف مدیریت بازار یابی                                                      7انواع گرایشات بازاریابی                                                          12سیستم بازار                                                                            14معرفی سازمان                                                                          16طرح بازار یابی                                                                        19انواع بازاریابی                                                                        20ساختار طرح بازایابی                                                               27منابع و ماخذ                                                                           42    مقدمـه                     در دنیای امروز، دگرگونیهای بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع ، به ویژه در بازارها مشاهده می شود. (( تغییر)) واژه ی آشنایی است که توأم با فرصتها و تهدیدهایی برای جوامع و زمینه های شغلی مختلف ، گاهی عامل رشد و توسعه ، و زمانی عامل نگرانی و تحیر می شود. کشورها و شرکتهایی که پویایی را هدف خود قرار داده اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می یابند و گروهی که فقط متقاضی برکت بدون حرکت هستند ، از ایجاد هرگونه تغییر در وضع موجود نگران بوده و مقاومت شدیدی در برابرآن نشان می دهند. استفاده از بازاریابی- که واژهای نارسا و در عین حال جا افتاده و مصطلح برای Marketing  است- برای همه ی شركتها و سازمانهایی که درصدد هستند بدون تسلیم در برابر تغییر ، حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند  ضرورت دارد. آنها باید تلاش کنند تا با بازارگرایی، بازارشناسی ، بازارگردی و بازاریابی سهم بازارمناسبی برای خود به دست آورند و با عرضه ی محصولی خوب با قیمتی مناسب ، به کارگیری روشهای مطلوب توزیع ، استفاده از تبلیغات آگاه کننده و جهت دهنده و شناسایی رقبا ، فرصتها و تهدیدهای محیطی ،سهم بازار خود را افزایش دهند و مشتریان خود را حفظ نمایند.بازاریابی برای هر نوع  حرکت اگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد . بازاری  که دیگر نه مرز می شناسد و نه مشتری  خاصی را در نظر دارد. علم بازاریابی ، مفاهیم بسیار گسترده و متنوعی را در برمی گیرد. در تعریف هیچ یک از علوم ، دانشمندان به توافق قطعی نرسیده اند ، بازاریابی هم از این قاعده مستثنی نیست اما به طور کلی می توان گفت بازاریابی مجموعه فعالیتهایی است که در نتیجه ی آن کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در دسترس آنها قرار می گیرد . این فعالیتها  از نقطه ی تولید شروع و در نقطه ی مصرف ختم می شود.ما در بررسی راهکارهای بالا بردن فروش در دفتر شركت مینـو بپردازیم و راه حلهای بازاریابی خود را پیشنهاد و آنها را اجرا  کردیم . قطعا فعالیتهای بازاریابی چه در مؤسسات کوچک و چه در مؤسسات بزرگ اثر بخش بوده البته ما نباید این انتظار را داشته باشیم که تمام راه حلها باید گره گشای مشکل باشد ممکن است بعضی از اقدامات در زمینه ی حل یک مشکل کارساز نبوده ،بنابراین ما باید سعی کنیم با چاره اندیشی هر چه بهتر مسأله را برطرف کنیم . ما با تحقیقی که انجام دادیم متوجه شدیم که فعالیتهای بازاریابی همانند داروی درمان برای درد است و فعالیتهای بازاریابی جزء لاینفک سازمانهاست  و اگر سازمانی تصور کند که بدون داشتن این واحد می تواند به کارهایش ادامه دهد آنها سخت در اشتباهند و بازاریابی قلب تپنده ی سازمانهاست.   معرفـی بـازاریـابـیپایان گرفتن جنگ سرد در دهه ی 1990 به آزاد شدن منابع و فزونی گرفتن نیاز به محصولات سرمایه ای برای ایجاد زیر ساختهای مناسب اقتصادی انجامید.در این دوران اروپای غربی به ایجاد بازاری مشترک با 324 میلیون مصرف کننده روی آورد و اروپای شرقی به صورت بازاری آماده برای محصولات غربی در آمد. از سوی دیگر بدهی های خارجی اقتصاد بسیاری از کشورها را فلج کرد. اینگونه کشورها ، به رغم نیازمندیهای فراوان ، با مشکل نبود قدرت خرید روبه رو شدند از این رو کشورهای پیشرفته برای کسب بازار در اروپا ، آمریکا و خاور دور ، با یکدیگر به رقابت پرداختند. این دگرگونی سبب شد که شرکتها رقیبان خود و تحولات بازار را در گستره ی جهانی جدی بگیرند، هزینه ها را کنترل کنند و به تحولات تکنولوژیک، نوع مواد مصرفی ، ابزارهای مورد استفاده و روشهای مدیریت توجه بیشتری نشان بدهند.دراین زمان ، استفاده از شیوه ها و فنون بازاریابی مورد توجه قرار گرفت. بررسیها نشان داده است که نا موفق بودن شرکتها از ناتوانی آنها در بهره گیری از فنون بازاریابی نشأت گرفته است. این شرکتها تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را نادیده می گرفتندو به جای روی آوردن به بازاریابی پیشرفته ، به فروش می پرداختند و کسب سود بیشتر را بر رضایت مشتری ترجیح می دادند.اکنون که بازاریابی مورد توجه روزافزون سازمانها و نهاد های خصوصی و دولتی و همچنین ملتها قرار گرفته و از مرحله توزیع و فروش به فلسفه ای پیچیده برای ارتباط پویای سازمانها با بازارهایشان تبدیل شده است، اغلب شرکتهای کوجک و بزرگ رفته رفته از تفاوت بین فروش و بازاریابی آگاه شده اند.تعریف بازاریابی جدیدتعریف های گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است ، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته ، پدیده ای بازرگانی ، فر آیند اقتصادی ، فر آیند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات ، فر آیند تعدیل عرضه و تقاضا و بسیار معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده ی گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی است . امروزه صاحبنظران ، بازاریابی را فرآیند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند. به نظر فیلیپ کاتلر بازاریابی عبارتست از : (( فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فر آیند مبادله)).این تعریف دارای ابعاد گوناگونی است که هر یک را مورد بحث قرار می دهیم :1- نیازها و خواسته هامنشأ و رکن اساسی بازاریابی ، نیازها و خواسته های انسان است . بشر برای ادامه حیات خود به غذا ، هوا ، آب ، لباس و … نیاز دارد . محصول زاییده نیازها و خواسته های بشر است، به عبارت دیگر محصول عبارتست از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد . نیاز بیان کننده حالت محرومیت احساس شده در فرد است. این محرومیت آرامش آدمی را بر هم می زند و در او شوقی برای برطرف کردن آن به وجود می آورد. شخص چیزهای خاصی را که ارضا کننده خواسته های اوست ، خارج از وجود خویش تصور می کند . این چیزها محصولات نامیده می شوند.- تقاضای فصلی ( نامنظم ) :اغلب ، سازمانها از داشتن سطح متوسط و پایدار تقاضا راضی ترند تا تقاضای موقت. در بعضی از فصلها میزان تقاضا بسیار بیشتر از ظرفیت عرضه است و در فصلهای دیگر عدم استفاده از ظرفیت عرضه کاملا مشخص است . تقاضای نامرتب وضعیتی است تکه در آن الگوی زمانی تقاضا بر اثر تغییرات فصلی از الگوی زمانی عرضه جدا و دور می شود. وظیفه ی بازاریابی برای برطرف کردن تقاضای نامنظم ، (( بازاریابی تعدیلی)) نامیده می شود، زیرا نقش آن همزمان کردن هرچه بیشتر عرضه و تقاضا است. بسیاری از گامهای بازاریابی باید برای تغییر الگوی تقاضا برداشته شود. – تقاضای کامل:مطلوبترین وضعیت برای هر فروشنده داشتن تقاضای متعادل است. تقاضای متعادل وضعیتی است که در آن زمان و سطح تقاضا با زمان و سطح مطلوب عرضه برابر است . خدمات و محصولات گوناگون ، هراز گاهی به این وضعیت می رسند، اما این نباید سبب شود که بازاریابی را سرسری بگیریم. تقاضای بازار تابع دو نیروی فرسایشی است. یکی از آنها تغییر نیازها و سلیقه ها در بازار و دیگری رقابت فعال و شدید است. وقتی یک محصول خوب تقاضا را جذب کند ، رقبا به سرعتوارد بازار می شوند تا بتوانند قسمتس از تقاضا را به طرف خود جذب کنند. وظیفه ی بازاریابی در زمان تقاضای کامل ، (( بازاریابی محافظتی و نگهداری کننده)) نامیده می شود. این نوع بازاریابی نیازمند حفظ کارآیی در فعالیتهای بازاریابی روزمره و هوشیاری در شناسایی عواملی است که باعث فرسودگی می شود. این نوع بازاریابی، در وهله اول به موارد تاکتیکی توجه دارد ، مانند حفظ قیمت درست ، حفظ انگیزه در فروشندگان و واسطه ها و کنترل شدید هزینه ها.- تقاضای بیش از حد:هر از گاهی ، تقاضا برای محصول یا خدمت به طور چشمگیری بر عرضه پیشی می گیرد که آن را تقاضای ((سرریز شده )) می نامند وبیانگر و ضعیتی است که در آن سطح تقاضا بیش از آن است که بازاریاب بتواند یا بر انگیخته شود تا جوابگوی آن باشد. این امر ممکن استن ناشی از کمیابیهای موقت باشد. وظیفه ی کاهش دادن تقاضای سرریز شده را (( بازاریابی تضعیفی )) می نامند. بازاریابی تضعیفی تلاشی است برای دلسرد کردن مشتریان به طور عام یا گروهی از مشتریان به طور خاص ، به طور موقت یا دائم. بازاریابی تضعیفی ((بازاریابی وارونه)) نیز نامیده می شود.در این وضعیت ممکن است قیمتها افزایش یابد و از کیفیت ، خدمات و ترفیعات کاسته شود. در این وضع ، بازاریاب باید فردی بردبار باشد ، زیرا از نظر گروههای مشخصی از مردم ، چهره ای موجه قلمداد نمی شود.انواع گرایشات بازاریابی1- گرایش تولید : یکی از قدیمی ترین فلسفه ها برای رهنمود دادن به فروشندگان است. گرایش تولید برپایه این اصل بنا شده است که مصرف کنندگان خواهان محصولاتی هستند که در دسترس بوده ، استطاعت خرید آن را داشته باشند، بنابراین مدیریت باید فعالیت خود را بر بهبود کارآیی تولید و توزیع متمرکز کند.- بازاریابی سازمانسازمانها باید خود را به درستی به مردم معرفی کنند. بازاریابی سازمانی یعنی تمام فعالیتهایی که باعث ایجاد ، تغییر یا حفظ طرز تلقی ، رفتار و برداشت مخاطبان نسبت به سازمان می شود. مسؤلان روابط عمومی سازمانها بازاریابانی هستند که می توانند سازمان را در جامعه بدرستی بشناسند و تصویری مثبت از آن ارائه دهند یا اینکه آن را تضعیف یا بی اعتبار کنند . در بازاریابی سازمان باید تجسم و تصور مردم را نسبت به سازمان  به دقت ارزیابی و ان را بهبود بخشید.3- بازاریابی مکانیکی از مهمترین منابع درآمد بسیاری از کشورها یا شهرها جذب توریست یا (( گردشگر ))است . بازاریابی مکان یعنی تمام فعالیتهای مربوط به آگاه کردن ، جلب نظر مردم و جذب آنها و تغییر طرز تلقی آنها از مکانها و امکانات یک شهر ، منطقه یا کشور . بازاریابی مکان به تحقیق ، برنامه ریزی ، آموزش ، تسهیلات و امکانات گوناگون نیاز دارد. این نوع بازاریابی برای جامعه بسیار سازنده و مفید است.4- بازاریابی ایدهاگر بپذیریم که محصول در بازاریابی یعنی هر چیزی که به نوعی خواسته یا نیازی را برآورده سازد ، (( ایده)) محصولی است که پاسخگوی نیازها و نیازمندان گوناگونی است. بازاریابی ایده یعنی ارائه و عرضه ی اندیشه ، نظر یا ایده برای ایجاد تفاهم ، تغییر رفتارها و باورهای مردم و سازمانها . یکی از مشکلات جامعه ما این است که (( ایده )) داریم اما (( عقیده)) به آن نداریم . امروز بیش از هر زمان ما نه تنها به ایده بلکه به بازاریابی دلرست ایده ها نیاز داریم . ایده خوب هست ، اما کافی نیست.5- بازاریابی خدماتیدر این زمینه مدیران بازاریابی چندان فعال نبوده اند ، اما سازمانهای خدماتی ای که اصول بازاریابی را پذیرفته و طرحها و برنامه های خود را بر پایه ی چهار عنصر آمیخته بازاریابی بنا کرده اند به نتایج مثبتی رسیده اند. در بسیاری از جوامع حدود  نیروی کار غیر کشاورزی  در صنایع خدماتی فعالیت دارند و حدود  تولید ناخالص ملی را بر عهده دارند . شغلهای خدماتی در دوران رکود و کسادی بیش از شغلهای تولیدی فعالند. حدود پولهایی که مصرف کنندگان خرج می کنند برای امور خدماتی صرف می شود. هر چه امور تجارت و فعالیتها  پیچیده تر ، تخصصی تر و رقابتی تر باشد ، امور خدماتی رشد بیشتری می یابد.  مدیران ناگریزند برای اداره بهتر سازمانهای خود در دنیای فعال و پر رقابت امروز با اصول بازاریابی خدماتی آشنا شده و از فنون بازاریابی در ارائه خدمات و ارضای نیاز مشتریان خود بهره گیرند.- ویژگیهای امور خدماتی : 1- ناملموس بودن  . خدمات ، ناملموسن یعنی نمی توان آنها را پیش از خرید دید ، لمس یا حس نمود. وظیفه اصلی بازاریاب خدمات این است که به گونه ای خدمات را قابل لمس کند، یا نفع کاربرد آنها را نشان دهد. گزارش کاراموزی بازار یابی پگاهکاراموزی بازار یابی پگاهکارورزی بازار یابی پگاهدانلود گزارش کارآموزی بازار یابی پگاهبازار یابی پگاهبازار یابیپگاه

  • مقاله در مورد هنر پاپ Pop Art

    مقاله در مورد هنر پاپ Pop Art دریافت مقاله در مورد هنر پاپ Pop Art دسته: صنایع دستی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 31 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 دانلود مقاله درمورد هنر پاپ Pop Art ،تعداد صفحه…

  • دانلود اقدام پژوهی چگونه می توان رعایت بهداشت مدرسه را در دانش آموزان تقویت كرد

    دانلود اقدام پژوهی چگونه می توان رعایت بهداشت مدرسه را در دانش آموزان تقویت كرد دریافت دانلود اقدام پژوهی چگونه می توان رعایت بهداشت مدرسه را در دانش آموزان تقویت كرد دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل:…

  • دانلود پاورپوینت رجیستری

    دانلود پاورپوینت رجیستری دریافت دانلود پاورپوینت رجیستری دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1922 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 26 رجیستر ها حافظه هایی هستند که درون CPU وجود دارند طول هرکدام 8 بیت بوده، تعدادشان…

  • چگونه ایدهایمان را به ثروت تبدیل كنیم

    چگونه ایدهایمان را به ثروت تبدیل كنیم دریافت چگونه ایدهایمان را به ثروت تبدیل كنیم دسته: مدیریت بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 73 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30 مقدمه با سلام دورود خدمت دوستان در این كتاب میخواهیم…

  • بیماری سرخچه (متن لاتین و ترجمه متن)

    بیماری سرخچه (متن لاتین و ترجمه متن) دریافت بیماری سرخچه (متن لاتین و ترجمه متن) دسته: علوم پزشکی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 7 بیماری سرخچه یکی از بیماریهای ویروسی شایع کودکانمی‌باشد مشخصات…

  • حکم تصاویر و مجسمه

    حکم تصاویر و مجسمه دریافت حکم تصاویر و مجسمه دسته: معارف اسلامی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 87 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 32 تصاویر و مجسمه شیخ انصاری مکاسب محرمه گونه‌های مجسمه سازی و نقاشی دیدگاه فقیهان در…

  • دانلود پاورپوینت خشک کن با بستر سیال Fluidized Bed Dravers

    دانلود پاورپوینت خشک کن با بستر سیال Fluidized Bed Dravers دریافت دانلود پاورپوینت خشک کن با بستر سیال Fluidized Bed Dravers دسته: صنایع غذایی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 2319 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30 خشک کردن مواد…

  • دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در جمعیت حلال احمر

    دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در جمعیت حلال احمر دریافت دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در جمعیت حلال احمر دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در جمعیت هلال احمر دسته بندی حسابداری بازدید ها 206 فرمت فایل docx حجم فایل 259 کیلو بایت تعداد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش رسانه در تربیت کودکان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش رسانه در تربیت کودکان دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش رسانه در تربیت کودکان دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 75 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 38 مبانی…

  • نقشه روستاهای حوضه آبریز رودخانه های تالش – مرداب انزلی

    نقشه روستاهای حوضه آبریز رودخانه های تالش – مرداب انزلی دریافت نقشه روستاهای حوضه آبریز رودخانه های تالش – مرداب انزلی شیپ فایل روستاهای حوضه آبریز رودخانه های تالش – مرداب انزلی (به صورت نقطه ای) حوضه آبریز رودخانه های…

  • پاورپوینت خلاقیت و حل مساله

    پاورپوینت خلاقیت و حل مساله دریافت پاورپوینت خلاقیت و حل مساله دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 1114 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 49 دانلود پاورپوینت با موضوع خلاقیت و حل مسأله، در قالب ppt و در 49…

  • شیپ فایل بخشهای شهرستان کوثر

    شیپ فایل بخشهای شهرستان کوثر دریافت شیپ فایل بخشهای شهرستان کوثر دانلود نقشه بخشهای شهرستان کوثر (واقع در استان اردبیل) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود استنام هر بخشنام قسمت مرکزی هر بخشمساحت و محیط هر بخش…

  • گزارش کارآموزی بررسی سیستم تهویه مطبوع ساختمان

    گزارش کارآموزی بررسی سیستم تهویه مطبوع ساختمان دریافت گزارش کارآموزی بررسی سیستم تهویه مطبوع ساختمان گزارش کارآموزی بررسی سیستم تهویه مطبوع ساختمان در 44 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی کارآموزی بازدید ها 108 فرمت فایل doc حجم فایل 5.473…

  • پاورپوینت بررسی انواع سقف های ساختمانی

    پاورپوینت بررسی انواع سقف های ساختمانی دریافت پاورپوینت بررسی انواع سقف های ساختمانی دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 3120 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 169 دانلود پاورپوینت با عنوان بررسی انواع سقف های ساختمانی در قالب pptx،…

  • بررسی روند ساخت امکانات مورد نظر برای بهبود کیفیت کلی دستگاه چله پیچی کارگاه بافندگی

    بررسی روند ساخت امکانات مورد نظر برای بهبود کیفیت کلی دستگاه چله پیچی کارگاه بافندگی دریافت بررسی روند ساخت امکانات مورد نظر برای بهبود کیفیت کلی دستگاه چله پیچی کارگاه بافندگی دسته: نساجی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل:…

  • مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی کانتر و همکاران (BADS)

    مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی کانتر و همکاران (BADS) دریافت مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی کانتر و همکاران (BADS) مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی کانتر و همکاران (BADS) دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 95 فرمت فایل…

  • تحقیق پاورپوینت امام حسین (ع) و دوران امامت ایشان

    تحقیق پاورپوینت امام حسین (ع) و دوران امامت ایشان دریافت تحقیق پاورپوینت امام حسین (ع) و دوران امامت ایشان دسته: تاریخ و ادبیات بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 247 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 11 تحقیق پاورپوینت امام حسین…

  • کتاب امنیت و ارایه مقاله به زبان اصلی به همراه اسلاید

    کتاب امنیت و ارایه مقاله به زبان اصلی به همراه اسلاید دریافت کتاب امنیت و ارایه مقاله به زبان اصلی به همراه اسلاید تجزیه و تحلیل یک نکته ی خیلی جالب توجه درباره ی سیستم رمز ELGamal این است که…

  • تحقیق در مورد تبریز

    تحقیق در مورد تبریز دریافت تحقیق در مورد تبریز در این تحقیق ابتدا به القاب تبریز می پردازیم و سپس به کل مطالب در مورد تبریز دسته بندی تاریخ بازدید ها 166 فرمت فایل pdf حجم فایل 579 کیلو بایت…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع شیمیایی

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع شیمیایی دریافت نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع شیمیایی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع شیمیایی دسته بندی آزمون…

  • پاورپوینتی در مورد ریز گردها در ایران

    پاورپوینتی در مورد ریز گردها در ایران دریافت پاورپوینتی در مورد ریز گردها در ایران دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 214 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23 دانلود پاورپوینتی در مورد ریز گردها در ایران قیمت فایل…

  • پاورپوینت بررسی فناوری های نوین در صنایع غذایی

    پاورپوینت بررسی فناوری های نوین در صنایع غذایی دریافت پاورپوینت بررسی فناوری های نوین در صنایع غذایی دسته: صنایع غذایی بازدید: 2 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 933 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 58 دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی فناوری های…

  • انبارداری

    انبارداری دریافت انبارداری برنامه انبارداری به زبان ویژوال بیسیک دسته بندی ویژوال بیسیك بازدید ها 229 فرمت فایل rar حجم فایل 14 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 1 14,300 تومان   فایل مربوط حاوی برنامه ای به زبان ویزوال بیسیک…

  • مبانی نظری عزت نفس

    مبانی نظری عزت نفس دریافت مبانی نظری عزت نفس دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 پیشینه ومبانی نظری تحقیق عزت نفس قیمت فایل فقط 28,600 تومان پیشینه ومبانی نظری تحقیق…

  • پاورپوینت فصل 9 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر

    پاورپوینت فصل 9 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر دریافت پاورپوینت فصل 9 مدیریت تحول الوانی و دانایی فر دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 80 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 پاورپوینت فصل 9 مدیریت تحول الوانی…

  • اقدام پژوهی : چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم .

    اقدام پژوهی : چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم . دریافت اقدام پژوهی : چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم . اقدام…

  • فایل اتوکد سایت پلان ساختمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش

    فایل اتوکد سایت پلان ساختمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش دریافت فایل اتوکد سایت پلان ساختمان مسکونی 4 طبقه با اندازه گذاری کامل قابل ویرایش نام فایل پلان سایت فرمت dwg (اتوکد ۲۰۰۷ و بالاتر) دسته…

  • آریگونی در صنعت نساجی

    آریگونی در صنعت نساجی دریافت آریگونی در صنعت نساجی دسته: نساجی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 28 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 48 آریگونی صنعت نساجی است با چرخة كامل (اكستروژن، بافته، تولید فابریك) قیمت فایل فقط 16,500 تومان…

  • دانلود پاورپوینت تحلیل بیمارستان رسول اکرم

    دانلود پاورپوینت تحلیل بیمارستان رسول اکرم دریافت دانلود پاورپوینت تحلیل بیمارستان رسول اکرم دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 5897 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 این فایل حاوی مطالعه تحلیل بیمارستان رسول اکرم می باشد…

  • پاورپوینت سوگ دركودكان و راههای مواجه با آن

    پاورپوینت سوگ دركودكان و راههای مواجه با آن دریافت پاورپوینت سوگ دركودكان و راههای مواجه با آن پاورپوینت سوگ دركودكان وراههای مواجه با آن دارای 14 اسلاید مفید، مختصر با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد دسته…

  • پاورپوینت هورمون های تیروئیدی (ویژه ارائه کلاسی درس بیوشیمی)

    پاورپوینت هورمون های تیروئیدی (ویژه ارائه کلاسی درس بیوشیمی) دریافت پاورپوینت هورمون های تیروئیدی (ویژه ارائه کلاسی درس بیوشیمی) دسته: پزشکی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1952 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47 دانلود پاورپوینت با موضوع هورمون های…

  • مقاله درباره بتن الیافی

    مقاله درباره بتن الیافی دریافت مقاله درباره بتن الیافی دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 29 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 12 مقاله درمورد بتن الیافی هماره با توضیحات کامل قیمت فایل فقط 11,000 تومان بتن الیافی تاریخچه…

  • بخش های اصلی كامپیوترهای شخصی

    بخش های اصلی كامپیوترهای شخصی دریافت بخش های اصلی كامپیوترهای شخصی دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 28 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30 بخش های اصلی كامپیوترهای شخصی 30صفحه قالب ورد قابل ویرایش قیمت فایل…

  • مقاله با عنوان استفاده از روغن های ضروری در پوشش های خوراکی زیست فعال

    مقاله با عنوان استفاده از روغن های ضروری در پوشش های خوراکی زیست فعال دریافت مقاله با عنوان استفاده از روغن های ضروری در پوشش های خوراکی زیست فعال مناسب برای تحقیق های مربوط به فیلم، پوشش خوراکی، اثر ضد…

  • دانلودکارآموزی برق

    دانلودکارآموزی برق دریافت دانلودکارآموزی برق دانلودکارآموزی برق دسته بندی کارآموزی بازدید ها 23 فرمت فایل zip حجم فایل 67 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 74 8,800 تومان نام فایل : کارآموزی برق فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 74 حجم…