گزارش کاراموزی در شركت سایپا

گزارش کاراموزی در شركت سایپا

دریافت

گزارش کاراموزی در شركت سایپا گزارش کاراموزی در شركت سایپا در 33 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
کارآموزی
بازدید ها

119
فرمت فایل

doc
حجم فایل

33 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

33

9,900 تومان
گزارش کاراموزی در شركت سایپا در 33 صفحه ورد قابل ویرایش آشنایی با محل كار آموزی :شركت سایپا واقع در ابهر – بلوار خرمشهر – جنب پمپ بنزین نمایندگی سایپا ابهر با مساحت 2200 متر مربع و با تعداد كاركنان 28 نفر در قسمت فروش و ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سایپا در این شركت مشغول به فعالیت می باشند . فعالیتهای این شركت شامل تعمیر و فروش لوازم و قطعات كلیه انواع ماشین های تخت پوشش این شركت می باشد .            آشنایی با اجزا و عمكرد سیستم انژكتوری در مدل زانتیا 2000اساس كار در سیستم گرفتن اطلاعات از سنسورها و پردازش آن و ارسال یك سری فرمان به عملگرها جهت محاسبه دقیق سوخت است .عملگرها  (خروجی)       ECU (پردازش)        اطلاعات سنسورها (ورودی)سنسورها1- سنسور دماسنج آب موتور WTS  : این سنسور یك حس گر است كه داخل مدار خنك كننده موتور قرار گرفته و با تغییر مقاومت NTC ولتاژهای متغیری به ECU ارسال می كند . وقتی دمای آب موتور پایین است تبخیر سوخت ضعیف شده موتور نیاز به سوخت غنی تری دارد . در این حالت به علت زیادتر بودن مقاومت NTC سنسور آب ولتاژ در مدار  ECU و WTS زیاد است . ولتاژ زیاد در ECU از مدار سنسور آب ارسال سوخت زیاد است . وقتی دمای آب موتور افزایش می یابد مقاومت NTC كاهش یافته و به علت ارسال جریان ولتاژ در مدار كمتر می شود در این هنگام ECU با افزایش جریان سوخت ارسالی را كاهش می دهد . 2- سنسور دمای هوا  ATS سنسور هوا روی درپوش هواكش نصب شده است و وظیفه دارد دمای هوای ورودی به موتور را به ECU ارسال كند . با ارسال دمای هوا زمان باز بودن انژكتورها در حالت استارت زدن و دور آرام اصلاح شده و نیز روی تایمینگ جرقه و یا گرم شدن هوا مقاومت كاهش یافته و ولتاژهای متفاوتی به ECU ارسال می كند . با گزارش این سنوسر مقدار سوخت و تایمینگ جرقه زنی نیز تغییر می كند و لذا سنسور هوا یكی از سنسورهای مهم سوخت رسانی است .3- سنسور وضعیت دریچه گاز TPS سنسور تعیین وضعیت دریچه گاز TPS روی دریچه گاز سوار شده و نسبت به درصد باز بودن دریچه گاز ولتاژهای متغیر به ECU ارسال می دارد . در نتیجه طول زمان باز بودن سوپاپ انژكتور تعیین می شود .4- سنسور اكسیژن : این سنسور تشكیل شده از یك بدنه لوله ای سرامیكی پوشیده شده از لایه اكسید سیلیكونیوم (Zr) كه مانند دو الكترود یك باتری كوچك عمل می كند . روی لایه سیلیكونیوم را با فلز پلاتین به ضخامت 10 میكرون پوشانیده اند . تا خاصیت كاتالیزوری اكسیداسیون داشته باشد . لایه خارجی در معرض لوله اگزوز و لایه داخلی در معرض هوای جو قرار دارد . برای محافظت از لایه خارجی آن را با سرامیك متخلخل 100 میكرونی پوشانیده اند و لایه داخلی فقط پوشش فلزی دارد . در دمای 300 درجه تا 900 درجه سانتیگراد وقتی خروجی با سوخت غنی به لایه خارجی می رسد . در دمای زیاد مقدار اكسیژن با سرعت با CO تركیب و CO2 می دهد . بنابراین تجمع اكسیژن در لایه خارجی سنسور حداقل می شود . بر عكس در لایه داخلی اكسیژن هوا به صورت فراوان وجود دارد . اتم های اكسیژن در كنار لایه داخلی یونیزه شده و شارژ مثبت زیادتری را ایجاد می كند . و بر عكس در لایه خارجی شارژ منفی تولید می شود این اختلاف شارژ ولتاژی بین (8/0 تا 1 ولت ) در سنسور بوجود می آید در حالت سوخت ضعیف به علت فراوانی اكسیژن در دود شارژ لایه خارجی با لایه داخلی برابر شده لذا عمل الكتروموتیو به صفر می رسد و ارسال ولتاژ قطع می گردد . این سنسور دارای گرمكن است كه در ابتدای كار گرمكن سنسور را به سرعت به دمای لازم برای اندازه گیری می رساند و عمل اندازه گیری انجام می شود . سنسور اكسیژن در سیستم انژكتوری مدل 1800 دارای گرمكن نبوده و فقط در مدل 2000 زانتیا دارای گرمكن بوده است .5- سنسور دور سنج و زاویه سنج SKP و سنسور تعیین پیستور اول CMP : سنسور دور سنج موتور وظیفه دارد دور میل لنگ را در دقیقه به اطلاع سیستم مدیریتی EMS و در عین حال زاویه گردش میل لنگ را به اطلاع ECM می رساند . سنسور تعیین سیلندر اول موقعیت پیستون اول در زمان كار را گزارش می دهد . در زانتیا این كار توسط دو دیود نوری به كار رفته مشخص می شود . دیود اول مربوط به تعیین پیستون اول و دیگری مربوط به وضعیت میل لنگ است .روش كار : یك صفحه مشبك روی میلدركو قرار دارد كه از میان پایه دیودهای نوری عبور می كند . تعداد شیارهای زاویه و دور سنج 20 عدد برای هر سیلندر است و سوراخ هم برای تعیین موقعیت سیلندر اول وجود دارد . وقتی صفحه مشبك دلكو می چرخد نور دیود LED از سوراخ مشبك دوار عبور می كند و به آنود دیود فتوسل كه درست پایین جصفحه مشبك نصب شده می رسد و آن را فعال می كند . فعال شدن دیود فتو سل باعث می شود 5 ولت ارسالی از ECU كه در مدار بوده به ترمینال های پشت مقایسه كننده می رسد و باعث می شود 6 ولت به ترانزیستور ECU ارسال داشته و آن را روشن كند در هر دور صفحه مشبك 4 سری سیگنال برای دور سنج و زاویه سنج میل لنگ و یك سیگنال برای تعیین سیلندر اول به ECU ارسال می شود . 6 – سنوسر فشار سنج هوای مانیفولد MAP : این سنسور با اندازه گیری فشار مطلق مانیفولد هوا به صورت غیر مستقیم دبی هوا را تعیین می كند . سنسور MAP نوعی اندازه گیری مقاومت متغیر است كه تغییرات فشار مانیفولد هوا به صورت تغییرات ولتاژ به ECU گزارش می دهد . همچنین فشار هوا در حالت های شتاب گیری بار متوسط و غیر متوسط را اندازه گیری می كند . ECU براساس ولتاژهای دریافتی یك سری پردازش انجام می دهد . این پردازش ها قبلاً به صورت فرمان در حافظه ECU وارد شده و ECU با گرفتن هر ولتاژ متناسب با فرمان ضبط شده در حافظه اش در عملگر ها فرمان لازم را می دهد .سیستم سوخت رسانی انژكتوری زانتیا مدل 2000 این مدار شامل : 1- باك 2- فیلتر فشار ضعیف یا قوی جبران كننده 3- پمپ بنزین 4- لوله های انتقال 5- فیلتر فشار قوی 6- لوله توزیع سوخت 7- انژكتورها 8- رگلاتور كنترل فشار سوخت و لوله برگشت سوخت به باك است . سوخت با فشار 5 اتمسفر توسط پمپ بنزین از لوله به فیلتر فشار قوی ارسال شده سپس به لوله توزیع سوخت رسیده و توسط رگلاتور فشار حدود 3 اتمسفر كنترل شده و با این فشار به انژكتورها ارسال می گردد .7 . GDIدر اینجا سه مورد آخر که معمولترین سیستم های سوخت رسانی انژکتوری را شامل می شوند معرفی می کنیم:سیستم های پاشش سوخت تکی یا Single Point Fuel Injection :در این سیستم ها از یک انژکتور برای تغذیه چهار سیلندر استفاده می شود که این انژکتور سوخت مورد نیاز را در ابتدای منیفولد سوخت می پاشد .از نظر انتقال سوخت نظیر سیستم های کاربراتوری می باشد اما به کمک واحد کنترل الکترونیکی شرایط مناسب تری و مطلوب تری را برای محفظه ی احتراق فراهم میکند.سیستم های پاشش سوخت چند گانه یا Multi Point Fuel Injection :که به تعداد سیلندر های خودرو از انژکتور استفاده می شود که این انژکتورها برروی ریل سوخت نصب شده و سوخت مورد نیاز را مستقیم در پشت سوپاپ های سوخت تزریق می کنند .نسبت به سیستم هایSPFI میزان تغییرات سوخت در آنها پس از پاشش تا زمان احتراق بسیار کمتر است در نتیجه سوخت با شرایط بهتری وارد سیلندر می شود و معمولترین نوع این سیستم ها در حال حاضر به شمار می روند.سیستم های پاشش مستقیم سوخت یا Gasoline Direct Injection:در این روش برای اینکه حداقل تغییر در شرایط سوخت ورودی به سیلندر روی دهد انژکتورها سوخت مورد نیاز برای احتراق را مستقیم درون محفظه سیلندر تزریق می کنند . که به جز تعدادی خودرو ساز هم اکنون آنچنان مورد استفاده عمومی قرار نگرفته است .سیستم مورد استفاده در خودروهای داخلی عمدتا از نوعMPFI می باشد که شامل منیفولد ؛ ریل سوخت و انژکتورها و رگولاتور فشار نصب شده بروی آن ؛ دریچه هوا و قطعات نصب شده بروی آن ؛ سیستم الکتریکی تعیین زمان احتراق و غیره . . . و واحد کنترل الکترونیکی ECU ‌ می باشد .که از این میان تنها انژکتورها ؛ رگولاتور فشار ؛ تعدادی از قطعات دریچه هوا ، ECU ، سنسورها و قطعات بسیار حساس به دلیل استفاده از تکنولوژی های ویژه از اقلام وارداتی بوده و بصورت انحصاری تنها توسط چند شرکت در جهان طراحی و تولید می شوند و تقریبا بقیه قطعات در داخل کشور ساخته می شوند .آشنایی با سیستم های CLOSE LOOP و OPEN LOOP :اصولا در هر سیستمی تعدادی ورودی و خروجی وجود دارد . موتور خودرو نیز سیستمی است که بنزین و هوا و . . . ورودی های آن و دود اگزوز و . . . خروجی آن می باشد . اگر با این دید به یک خودرو کاربراتوری نگاه کنیم موتور خودرو دارای یک سیستم باز است یعنی یک سری ورودی به خودرو داده شده و سیستم نیز بدون هیچ گونه بازنگری از طرف ما یک خروجی ارایه می دهد . این سیستم ها را مدار – باز یا OPEN LOOP می گویند .اما در بعضی از خودرو های جدید از خروجی موتور خودرو ( دود اگزوز ) نمونه ( فید بک منفی ) گرفته شده و با کار موتور مقایسه می شود . اگر موتور در استفاده از ورودی های اطلاعاتی خود که همان سنسورها هستند دچار خطایی شده باشد ( خواه از طرف ECU خواه از طرف سنسورها و خواه خطای ناشی از عملکرد نادرست فرمانبر ها به هر دلیل باشد ) سعی می کند تا با تصحیح عملکرد خود بهترین بازده را در خروجی خود به دست دهد . به این سیستم ها مدار – بسته یا CLOSE LOOP می گویند .فایده عمده سیستم های مدار – بسته در این است که علاوه بر تنظیمی که ECU به صورت دائم بر کارکرد موتور خودرو دارد در هر لحظه این تنظیم نیز تحت نظارت دوباره بوده و اگر خطای کوچکی نیز اتفاق بیفتد بلافاصله تصحیح می شود .در موتورهایی که از بنزین سرب دار استفاده می شود سیستم سوخت رسانی از نوع مدار باز یا OPEN LOOP استفاده می شود و در موتورهایی که از بنزین بدون سرب استفاده می شود عموما سیستم سوخت رسانی از نوع مدار بسته یا CLOSE LOOP می باشد .مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری:1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .5 . در این سیستم ها به علت حذف کاربراتور و پیاله بنزین بخارات حاصل از تیخیر سوخت در پیاله از بین می رود .6 . کنترل موتور در شرایط مختلف کاری کارکرد موتور مناسب تر و بهتر شده و موتور در هوای سرد سریعتر روشن شده و نیازی بوجود ساسات نمی باشد .7 . بدلیل یکنواختی ترکیب سوخت و هوا احتراق مناسب تر صورت گرفته و بدلیل افزایش راندمان احتراق موتور نرم تر و بی صدا ترکار می کند .8 . بدلیل امتزاج مناسب سوخت و هوا راندمان احتراق افزایش یافته و در نتیجه می توان ضریب تراکم حجمی موتور را افزایش داد .9 . در سیستم های انژکتوری بدلیل اینکه نیازی به گرم کردن منیفولد ورودی نمی باشد در نتیجه دانسیته هوای ورودی بیشتر شده و راندمان حجمی را افزایش می دهد و در نهایتا قدرت خروجی موتور افزایش می یابد .10 . با افزایش راندمان احتراق و کنترل پدیده Knock یا Detonation باعث افزایش عمر موتور خودرو می شود .تست رانندگی با خودروی ” ریو “در راستای بررسی فنی خودروی ریو 3 مرحله در نظر گرفته شد که در طی آن عملکرد این اتومبیل از جوانب مختلف در تراک تست سایپا، در مرحله شهری و همچنین در پیست اتومبیلرانی آزادی بررسی گردید.مرحله اول در شرایطی است که عقربه ساعت 10 صبح یک روز آفتابی پاییزی را نشان می دهد. اتومبیل خود را روشن کرده و به اتفاق آقای ظل انوار در حال گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود عازم سفر می شویم؛ سفری کوتاه اما پر هیجان و آموزشی .حدود ساعت 30 : 10 وارد جاده کرج یا همان جاده خودرو سازان می شویم، جایی که دو غول خودرو ساز در آن قرار دارند. بالاخره راس ساعت 35 : 10 صبح وارد بیست و ششمین کارخانه تولید کننده اتومبیل در جهان می شویم. بله درست حدس زدید؛ سایپابا ورود به قسمت دفتر مدیریت، آقای منتظمی مسئول پیگیری و تامین قطعات اقدامات لازم جهت همکاری با دیگر مسئولان سایپا را فراهم آورد. پس از تشریفات، جلسه توجیهی میان دو کارشناس سایت CARX1 پیرامون انجام تست فنی خودرو ” ریو ” صورت می گیرد. پس از پایان جلسه توجیهی و صرف غذا راس ساعت 13:30 برای انجام اولین تست وارد محوطه پیست ایمنی سایپا می شویم.تست اول ریو ـ تست ایمنیمحل انجام تست :پیست فنی وایمنی کارخانه سایپاتعداد دور تست : 10دورکارکرد اتومبیل : 20.000 کیلومترمعمولاً اینگونه تست ها بصورت کند درحدود ماکزیمم سرعت 50کیلومتر توسط کارشناسان سایپا انجام می شود که البته نمی توان راهی مفید برای کشف عیوب دانست.اما امروز اولین روزی است که سایپا صدای غرش واقعی کیا ریو راخواهد شنید. آقای ظل انواربعنوان راننده تست این خودرو پشت رل می نشیند من هم در کنار او تمام وقایع و تست های ایمنی را ثبت و ضبط خواهم کرد .در هنگام شروع، راننده تست آقای ظل انوار پدال گاز را فشار میدهد. اتومبیل ریو به سرعت شتاب میگیرد با اولین ترمز خود روی ریو ظرف زمان 4.5 ثانیه از سرعت 120کیلومتر به 60 کیلومتر درساعت رسیده و با همین سرعت تست ترمزبر روی سنگهای گرانیتی انجام می شود.دراولین تست ترمز نمره قابل قبولی بدست می آید.پس از عبور از پیچ اول با سرعت نسبتاً زیادی وارد پیچ دوم می شویم اما ریو تعادل چندانی درپیچ تنگ دوم را ندارد.می توان گفت فرمان پذیری وسیستم شاسی درمقابل فشارهای جانبی وناگهانی کمی عاجز اند. درهنگام عبور از روی ریلها با سرعت 50 کیلومتر صداهای نسبتا زیادی ناشی از ضربات وارده به فنر بندی خودرو به گوش نمی رسد. درمورد تست سنگ فرش ها نیز صدای شاسی وشیشه ها، داشبورد، قسمتی از کنوسل وحتی فرمان اتومبیل آنچنان آذار دهنده نمی باشد.در قسمت بلژیکی عملکرد فنرها درمقابل با سرعت زیاد خودرو بسیار خوب وقابل توجه است. البته واکنش صندلی ها دراین وضعیت کمی آزاد دهنده به نظر میرسد. بعد از آن با سرعت زیادی وارد قسمت تست فرمان یا همان مسیرهشت انگلیسی میشویم. دراین قسمت صدای اجزای تشکیل دهنده فرمان به گوش نمی رسد اما فرمان اتومبیل کمی در پیچ ها سخت شده و امکان عبور از این مسیر در سرعت های بالای 50 کیلومتر را مشکل می کند.نکات قابل توجه درتست اولنکات مثبتساخت ومونتاژبرترریوازچند جنبه قابل تحسین است.این خودروی یازده دوازده میلیونی دارای جلوبندی مستقل مک فرسون و فرمان هیدرولیک بوده که تا حدودی قابلیت کنترل درپیچ¬ها را تضمین می کند. وجود هیدرولیکهای ترمز ایده¬ ال برای چرخ¬های جلو با تجهیزات ثانوی ترمز تا حد امکان زمان ترمزگیری را به حداقل می رساند. در قسمت جعبه دنده معمولی نیز بابکار گیری یک سیستم کلاچ هیدرولیک اضافی زمان انتقال دنده ها در مسیرهای گوناگون پیست ایمنی به حداقل خود رسیده است.در کل ساخت ومونتاژ ریونسبت به رقبای همچون پژو 405و سمند معمولی از کیفیت بالاتری برخورداراست.نکات منفی:حذف قطعات استاندارد:نکته قابل ذکر و مهمی که در پایان این تست به چشم می خورد افت نامحسوس عملکرد سیستم تعلیق و لاستیک ها در هر بار که برتعداد دورهای تست افزوده می شود صداهای نابهنجار در قسمت سیستم تعلیق مخصوصا واکنش فنرها نسبت به ضربات وارده بیشتر وبیشتر می شد. در مورد قطعات داخلی مثل داشبورد وکنسول نیز تا حدودی این قضیه صدق می کند. همچنین لاستیک ها نیز پس از پایان 10 دور تا حدودی ساییده شدند بطوری که در هنگام خروج و پیچ آخر پیست ایمنی، اتومبیل با سرعت نسبتا زیاد ازمسیر منحرف شد و یک اسپین نیمه زد.اما مهمترین نکته منفی خودروی ریوحذف برخی لوازم آن همچون ضربه گیرهای روی درب ها، چراغ های راهنما بر روی گلگیرها ، پروژکتورهای جلو، ایربگ های راننده و سرنشین وسیستم ضد بلو که ( ABS ) که لطمه جدی به ایمنی خودرووارد کرده است. البته برای رسیدن به سود بیشتر حذف چنین لوازمی بسیار لازم وحیاتی است !!! گزارش کاراموزی در شركت سایپاکاراموزی در شركت سایپاکارورزی در شركت سایپادانلود گزارش کارآموزی در شركت سایپاشركت سایپاشركتسایپا

  • مقاله تنظیم توان راکتیو و اکتیومستقیم ژنراتوردوسوتغذیه( DFIG ) با استفاده از روش کنترل مد لغزشی (DPC) :

    مقاله تنظیم توان راکتیو و اکتیومستقیم ژنراتوردوسوتغذیه( DFIG ) با استفاده از روش کنترل مد لغزشی (DPC) : دریافت مقاله تنظیم توان راکتیو و اکتیومستقیم ژنراتوردوسوتغذیه( DFIG ) با استفاده از روش کنترل مد لغزشی (DPC) : تنظیم توان راکتیو…

  • تحقیق در مورد سیستم مقاوم در برابر زلزله همراه با شکل و عکس

    تحقیق در مورد سیستم مقاوم در برابر زلزله همراه با شکل و عکس دریافت تحقیق در مورد سیستم مقاوم در برابر زلزله همراه با شکل و عکس دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 33621 کیلوبایت تعداد صفحات…

  • پاورپوینت سود تقسیم نشده و سود سهام

    پاورپوینت سود تقسیم نشده و سود سهام دریافت پاورپوینت سود تقسیم نشده و سود سهام دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 229 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 52 دانلود پاورپوینت سود تقسیم نشده و سود سهام بررسی سود…

  • طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 188

    طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 188 دریافت طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت 188 دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 242 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت قیمت فایل…

  • پرسشنامه تفکر قطعی نگر (یونسی و میرافضل)

    پرسشنامه تفکر قطعی نگر (یونسی و میرافضل) دریافت پرسشنامه تفکر قطعی نگر (یونسی و میرافضل) دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 10 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 8 پرسشنامه تفکر قطعی نگر یونسی و میرافضل…

  • تحقیق كارآفرینی تولید ترانس

    تحقیق كارآفرینی تولید ترانس دریافت تحقیق كارآفرینی تولید ترانس تحقیق كارآفرینی تولید ترانس در 68 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی بازدید ها 18 فرمت فایل doc حجم فایل 383 کیلو بایت تعداد صفحات فایل…

  • مقاله بررسی ایمنی سیستم‌ها

    مقاله بررسی ایمنی سیستم‌ها دریافت مقاله بررسی ایمنی سیستم‌ها دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 30 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 28 مقاله بررسی ایمنی سیستم‌ها در 28 صفحه ورد قابل ویرایش قیمت فایل فقط 7,700…

  • پاورپوینت بسته بندی بهداشتی مواد غذایی

    پاورپوینت بسته بندی بهداشتی مواد غذایی دریافت پاورپوینت بسته بندی بهداشتی مواد غذایی دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 910 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 دانلود پاورپوینت بسته بندی بهداشتی مواد غذایی بررسی بسته بندی بهداشتی مواد…

  • پاورپوینت بررسی خرپاهای فضایی

    پاورپوینت بررسی خرپاهای فضایی دریافت پاورپوینت بررسی خرپاهای فضایی پاورپوینت بررسی خرپاهای فضایی در 41 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx برای دروس سازه های نو و عناصر جزئیات ساختمانی دسته بندی معماری بازدید ها 165 فرمت فایل…

  • روند اتصال بین دو ماده سرامیكی و اتصال بین یك ماده سرامیكی با فلز

    روند اتصال بین دو ماده سرامیكی و اتصال بین یك ماده سرامیكی با فلز دریافت روند اتصال بین دو ماده سرامیكی و اتصال بین یك ماده سرامیكی با فلز دسته: مواد و متالوژی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل:…

  • زمینه‌ها و چگونگی جنگ‌های رِدّه

    زمینه‌ها و چگونگی جنگ‌های رِدّه دریافت زمینه‌ها و چگونگی جنگ‌های رِدّه دسته: تاریخ و ادبیات بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 186 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 145 ظهور اسلام منشاء تحولات بزرگی در تاریخ جهان گردید که بر همگان…

  • پژوهش راهسازی روش جامع ارزیابی اثرات اقتصادی پروژه های ساخت بزرگراه فدرال

    پژوهش راهسازی روش جامع ارزیابی اثرات اقتصادی پروژه های ساخت بزرگراه فدرال دریافت پژوهش راهسازی روش جامع ارزیابی اثرات اقتصادی پروژه های ساخت بزرگراه فدرال دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 44 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21…

  • دانلود تحقیق در موردسیستم بای پاس LP وHP

    دانلود تحقیق در موردسیستم بای پاس LP وHP دریافت دانلود تحقیق در موردسیستم بای پاس LP وHP دانلود تحقیق در موردسیستم بای پاس LP وHP دسته بندی عمران و نقشه کشی بازدید ها 18 فرمت فایل zip حجم فایل 4.261…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش عاطفی و سبک رهبری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش عاطفی و سبک رهبری دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش عاطفی و سبک رهبری دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 993 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 77 مبانی نظری وپیشینه…

  • فایل پاورپوینت eServices

    فایل پاورپوینت eServices دریافت فایل پاورپوینت eServices دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 307 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 79 شاخه‌ای ازفناوری است كه با استفاده از سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبكه‌افزار‍ وفكرافزار، مطالعه وكاربرد داده وپردازش آن…

  • تحقیق کامل در مورد اقتصاد

    تحقیق کامل در مورد اقتصاد دریافت تحقیق کامل در مورد اقتصاد اقتصادمقدمه بی تردید همه بر این موضوع اتفاق نظر دارند كه سازمانها بخش اجتناب ناپذیری ازتجربه بشر بشمار می روند زیرا از علایق اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی ،…

  • مقاله با عنوان اصل عملیاتی و ساختار توپولوژی ماشین سنکرون تحریک سوئیچینگ هیبرید شار محوری

    مقاله با عنوان اصل عملیاتی و ساختار توپولوژی ماشین سنکرون تحریک سوئیچینگ هیبرید شار محوری دریافت مقاله با عنوان اصل عملیاتی و ساختار توپولوژی ماشین سنکرون تحریک سوئیچینگ هیبرید شار محوری سال انتشار2013 نویسندگان Xiping Liu* Chen Wang** Aihua Zheng***…

  • میز چند کاره طراحی شده در سالیدورک و کتیا

    میز چند کاره طراحی شده در سالیدورک و کتیا دریافت میز چند کاره طراحی شده در سالیدورک و کتیا میز چند کاره طراحی شده در سالیدورک و کتیا دسته بندی مکانیک بازدید ها 181 فرمت فایل zip حجم فایل 371…

  • تحقیق شركت صنعتی هنكل

    تحقیق شركت صنعتی هنكل دریافت تحقیق شركت صنعتی هنكل دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 32 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 28 تحقیق شركت صنعتی هنكل قیمت فایل فقط 9,900 تومان 1- تاریخچه فعالیت شركت 1-1-  كلیات شركت…

  • دانلود پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید

    دانلود پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید دریافت دانلود پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید دسته: عمومی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 601 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10 دانلود بازار…

  • پاورپوینت با عنوان راسته بال پولک داران

    پاورپوینت با عنوان راسته بال پولک داران دریافت پاورپوینت با عنوان راسته بال پولک داران دسته: زیست شناسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 5482 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 52 پاورپوینت با عنوان راسته بال پولک داران در 52…

  • مقاله در مورد نهج البلاغه

    مقاله در مورد نهج البلاغه دریافت مقاله در مورد نهج البلاغه دسته: معارف اسلامی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 2887 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 70 نهج البلاغه نیز که عصاره تفکرات امیرالمؤمنین علی (ع) است و بعد از…

  • عالی ترین سرنوشت برای هر فرد، آن است كه خدمت كند، تا حكمرانی

    عالی ترین سرنوشت برای هر فرد، آن است كه خدمت كند، تا حكمرانی دریافت عالی ترین سرنوشت برای هر فرد، آن است كه خدمت كند، تا حكمرانی دسته: اقتصاد بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 17 کیلوبایت تعداد صفحات…

  • پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای

    پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای دریافت پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 21 فرمت فایل pptx حجم فایل 335 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 51 16,500 تومان پاورپوینت بودجه بندی…

  • معرفی ابزار های برشی

    معرفی ابزار های برشی دریافت معرفی ابزار های برشی دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 61 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 برای اینكه بتوان فلزات مختلف را به طور ساده تراشید، لازم است كه از…

  • شرایط لازم و نکات کلیدی برای دریافت مدرك CCNA

    شرایط لازم و نکات کلیدی برای دریافت مدرك CCNA دریافت شرایط لازم و نکات کلیدی برای دریافت مدرك CCNA این مجموعه نیز یکی از برترین و بینظیر ترین تحقیقای سایت های مجازی در زمینه سیستم های شبکه ای میباشد در…

  • کنترل UPFC مبتنی بر فازی برای نوسانات فرکانسی توان

    کنترل UPFC مبتنی بر فازی برای نوسانات فرکانسی توان دریافت کنترل UPFC مبتنی بر فازی برای نوسانات فرکانسی توان کنترل UPFC مبتنی بر فازی برای نوسانات فرکانسی توان چکیده این مقاله بهینه سازی و هماهنگی کنترل کننده میرایی ادوات FACTS…

  • پاورپوینت تحلیل تجزیه پذیری قرارداد در کنوانسیون بیع بین المللی کالا (1980) وین و حقوق ایران

    پاورپوینت تحلیل تجزیه پذیری قرارداد در کنوانسیون بیع بین المللی کالا (1980) وین و حقوق ایران دریافت پاورپوینت تحلیل تجزیه پذیری قرارداد در کنوانسیون بیع بین المللی کالا (1980) وین و حقوق ایران دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt…

  • آزمون یونگ با راهنمای کامل وپرسشنامه در روانشناسی

    آزمون یونگ با راهنمای کامل وپرسشنامه در روانشناسی دریافت آزمون یونگ با راهنمای کامل وپرسشنامه در روانشناسی این مجموعه شامل دو آزمون کمیاب و پرکاربرد روانشناسی یعنی آزمون یونگو آزمون تکمیل جملات ساکس بزرگسالان میباشد این آزمون های در هیچ…

  • پروپوزال (احکام راجع به فسخ معاملات در قانون مدنی و قانون تجارت)

    پروپوزال (احکام راجع به فسخ معاملات در قانون مدنی و قانون تجارت) دریافت پروپوزال (احکام راجع به فسخ معاملات در قانون مدنی و قانون تجارت) پروپوزال کامل (احکام راجع به فسخ معاملات در قانون مدنی و قانون تجارت) دسته بندی…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری ترجمه و تالیف دکتر محسن دستگیر و دکتر علی سعیدی

    پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری ترجمه و تالیف دکتر محسن دستگیر و دکتر علی سعیدی دریافت پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری ترجمه و تالیف دکتر محسن دستگیر و دکتر علی سعیدی دسته: حسابداری بازدید:…

  • دانلود کارآموزی شرکت کامپیوتری شرکت کامپیوتری یکتا 14 ص

    دانلود کارآموزی شرکت کامپیوتری شرکت کامپیوتری یکتا 14 ص دریافت دانلود کارآموزی شرکت کامپیوتری شرکت کامپیوتری یکتا 14 ص دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 505 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 دانلود کارآموزی شرکت…

  • پاورپوینت آموزش Spss قسمت اول

    پاورپوینت آموزش Spss قسمت اول دریافت پاورپوینت آموزش Spss قسمت اول دسته: آمار بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 1923 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 28 پاورپوینت آموزش Spss قسمت اول قیمت فایل فقط 14,300 تومان پاورپوینت آموزش Spss قسمت…

  • پاورپوینت روان شناسی تربیتی تالیف دکتر علی اکبر سیف 344 اسلاید

    پاورپوینت روان شناسی تربیتی تالیف دکتر علی اکبر سیف 344 اسلاید دریافت پاورپوینت روان شناسی تربیتی تالیف دکتر علی اکبر سیف 344 اسلاید دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 304 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان

    بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان دریافت بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان دسته بندی آزمون…