گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستان

گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستان

دریافت

گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستان گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستان در 41 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
کارآموزی
بازدید ها

114
فرمت فایل

doc
حجم فایل

3.461 مگا بایت

تعداد صفحات فایل

41

9,900 تومان
گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستان در 41 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مطالبفصل اول* کلیات* متن خط مشی کیفیت شرکت* معرفی سازمان* چاپ مجدد و توزیعفصل دومدامنه کاربردفصل سومتعاریففصل چهارم تا هشتمتشریح الزامات نظام کیفیت (استاندارد 2000 – 900 – ISO)ضمائم    ·        فهرست روش های اجرایی و دستور العمل های کاری    ·        جدول ارتباط عناصر استاندارد با مستندات نظام کیفیت    ·        نمودار سازمان (top Chart)    ·        فلود یا گرام های مربوطه    ·        جدول توزیع مستنداتشرکت تهران قطعهشرکت تهران قطعه درل سال 1364 تاسیس و در سال 1370 به بهره برداری رسیده. این شرکت انواع قطعات ماشین کارها را با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی تولید می نماید. کیفیت امر سیت که ما به آن می اندیشیم و آن را به عنوان آیینه انتظارات و رضایت مشتری قلمداد می کنیم و تمام سعی می بهبود مستمر سیستم کیفی محصولات به منظور حفظ اعتماد و رضایت مشتریان ما باشد بر اعاینل به این معرف رعایت کیفیت در کلیه مراحل موثر بر کیفیت مر نظر می باید کلیه فعالتیهای مرتبط با کیفیت در شرکت تهران قطعه بر اساس روشهای اجرایی برنامه ریزها شده مستند صورت می گیرد روشهای اجرایی براساس خواسته های استاندارد بین المللی ایزو 2000 – 9001 ISO می باشد در برنامه های خود برای ارتقای کیفیت حفظ تنوع درگیر ایست به سمت تولید تخصصی، افزایش تولید در وزن و تعداد بهره وری بالا و کاهش هزینه ها و ضایعات و اشتغال کامل نیروی کار و ابزار تولید شتاب فزاینده اتوماسیون و سمت گیری به سوی ایجاد تطابق مر درصد با سفارش مشتری را گنجانده ایم. حفظ نیرو انسانی پیوسته مورد توجه پدید بوده و استفاده آن روشهای جدید آموزش به منظور بهبود مستمر کیفیت در کلیه سطوح پیوسته شنو یک و ترویج می شود این خط مشی به آگاهی کلیه کارکنان شرکت تهران قطعه پیچیده و همه آنان در جهت استقرار کامل سیستم کنترل کیفیت کوشش می نمایند و مدیریت عامل وظیفه اصلی را در این امر به عهده دارد. رشد مفاهیم علم بازار یابی و دستیابی به بازار های جدید با سطح کیفیت رفیع انجام به موقع تعهدات خدمات پس از فروش قوی و همراهی با مشتری برقراری سیستم اعتباری در خریدهای مشتری ارتقای سیستم کیفی موجود به مدارج و روشهای جامع تر و فراگیرتر از جمله دیدگاههای اساسی و برخورد جدی ما با کیفیت می باشد.حسینعلی فیاضی منشی مدیرعاملخط مشی سیستم مدیریت کیفیت TERAN 6HATEH شرکت تهران قطعه پس از اجرای چند دوره از استاندارد 2000 – 9001 ISO و دستیابی به موفقیت نسبی در ارتقاء سازمانی و فرهنگی، اجرای مستمر سیستم مدیریت کیفیت را، مبنای پاسخگویی به این موارد، مورد توجه قرار داده است.اهداف کلان کیفیت سازمان عبارتند از :1 ) تامین نیاز ها، انتظارات و رضایت کلیه مشتریان یا عنایت به اهداف شرکت.2 ) بهبود مستمر در تمامی فعالیتها، فرایندها و محصولات و حرکت به سوی کاهش ضایعات3 ) توسعه فرهنگ کیفیت، مشارکت کارکنان در امور سازمان و توجه به آموزش آنها و همچنین تلاش در تامین انتظارات کارکنان اینجانب ضمن اعتقاد قبلی و استزام عملی به تامین کیفیت مطلوب مورد نظر مشتریان، با حداقل هزینه و مصرف منابع، استاندارد2000 – 9001 ISO به همراه سایر الزامات اعلام شده از طرف مشتریان را به عنوان الگوی سیستم مدیریت کیفیت شرکت انتخاب نموده و از همه کارکنان شریف شرکت انتظار دارم با تلاش در جهت افزایش توانمند یهای علمی، تخصصی و مهارتهای خویش، ضمن همکاری با نماینده مدیریت، در جهت تامین نیازمندیهای این استاندارد دو نیل به اهداف مذکور گام بردارند.اینجانب به طور مستمر بر حسن اجراء و اثر بخش سیستم مدیریت کیفیت نظارت داشته و در مواقع لزوم آن را مورد بازنگری قرار خواهم داد با آروزی توفیق الهی امیر رضا افتخاری مدیر عاملالف ) 2 معرفی فرایند کار (کنترل کیفی)نقشه فرایند های سیستم مدیریت کیفیت در شرکت تهران قطعه موضوع تحقیق سیستم کنترل کیفیت است یا سیستم های مدیریت کیفیت الزامات 1- 1 یکسان : این استاندارد الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت را در مواردی شخص می کند که سازمان الف – به اثبات توانایی خود در ارایه مستمر محصولی که خواسته های مشتری و الزامات مربوط به مقررات ذیربط را بر آورده می نماید نیاز دارد.پ ) تصور دارد از طریق به کار گیری موثر سیستم شامل فرآیند هایی برای بهبود مداوم سیستم و تضمین انطباق با خواستهای مشتری و الزامات مربوط به قوانین و مقررات رضایت مشتری را اقرایق دهد.یاد آوری :در این استاندارد اصطلاح محصول فقط به محصولی اطلاق می شود که برای ارایه به مشتری در نظر گرفته شده یا بر حسب خواست وی ارایه می گردد .1 – 2 ) کاربرد :کلیه الزامات این استاندارد عمومی بوده و قصد بر آن است که برای تمامی سازمان ها بدون توجه به نوع اندازه و محصولی که ارایه می کنند قابل به کار گیری باشد.هر گاه یک یا چند الزام این استاندارد را به دلیل ما عین سازمان و محصول آن نتوان به کاربرد، این الزامات را می توان در نظر نگرفت.هر گاه الزامات استثنا شود ادعای انطباق با این استاندارد قابل پذیرش نیست مگر آنکه این استثنائات محدود به الزامات مذکور در بند 7 این استاندارد، شد و چنین استنایایی بر توانایی یا مسئولیت سازمان در فراهم آوردن محصولی که خواسته های مشتری و الزامات مربوط به قوانین و مقررات ذیربط را بر آورده نماید تاثیر نگذارد.مراجع الزامی :استاندارد مرجعی ها نام آن در زیر می آید شامل مقررات است که از طریق ارجاع به آن در این استاندارد، جزیی از این استاندارد محسوب شود در صورتی که به استانداردی با ذکر تاریخ انتشار ارجاع شده باشد اصلاحات یا جدید نظر های جدی آن شامل این استاندارد نمی شود اما به طرفهای موافقت هایی که بر اساس این استاندارد تنظیم شده است توجیه می شود امکان به کار گیری آخرین چاپ استاندارد مرجع زیر را بررسی نمایند در مورد استانداردهایی که بدون ذکر تاریخ انتشار به آنها ارجاع شده است، نمودار آخرین چاپ استاندارد ارجاع شده معتبر است، آخرین اطلاعات لازم را می توان از صورت استاندارد و تخفیفات شاخصی ایران کسب کرد استاندارد ایران – ایزو 9000 – سال 1380 – تیم های مدیریت کیفیت – مبانی و واژگان مشتری در سازمان تامین کند.    ب ) 1- معرفی سیستم مورد مطالعه (مثلاً کنترل کیفیت)سیستم مدیریت کیفیت :الزامات عمومیسازمان باید یک سیستم مدیریت کیفیت را ایجاد، مدون و اجرا نموده و آرا بر قرار نگهدارد و به طور مداوم اثر بخش آن را بر طبق الزامات این استاندارد بهبود بخشد سازمان بایدالف ) فرایندهای مورد نیاز برای سیستم مدیریت کیفیت و کاربرد آنها را در سر تا سر سازمان، مشخص نماید.ب ) متوالی و تعامل بین این فرایند ها را تعیین نماید.ج ) معیارها و روش های لازم جهت محصول اطمینان از اینکه هم اجر و هم کنترل این فرایند ها اثر بخش هستند را تعیین کند.د ) از در دسترس بودن منابع و اطلاعات لازم جهت پشتیبانی از اجرا و پایین این فرآینده ها اطمینان یابد.هـ ) این فرایند ها را پایین ، اندازه گیری  و تحلیل نماید،و ) اقدامات لازم جهت دستیابی به نتایج برنامه ریزی شده و بهبود مداوم این فرایند ها را انجام دهد.این فرایند ها باید توسط سازمان بر طبق الزامات این استاندارد مدیریت گردد هر گاه سازمان تصمیم بگیرد فرایندی را که بر انطباق محصول، با الزامات تاثیر می گذارد به غیر (تامین کننده بیرونی واگذار نماید، سازمان باید از اعمال کنترل خود بر چنین فرآیند هایی اطمینان یابد.)کنترل چنین فرایند های واگذار شده به غیر (تامین کننده بیرونی باید در چار چوب سیستم مدیریت کیفیت مشخص گردد)یاد آوری :فرایندهای مورد نیاز برای سیستم مدیریت کیفیت اشاره شده در فوق بایستی شامل فرایندهای مربوط به فعالیت های مدیریتی، فراهم کردن منابع پدید آوری محصول و اندازه گیری باشد.الزامات مربوط به مستند استکلیات :مستندات سیستم مدیریت کیفیت باید شامل مدل موارد زیر باشدالف ) بیانیه های مدون در مورد خط مشی کیفیت و اهداف کیفیت .ب ) یک نظامنامه کیفیتج ) روش های اجرایی مدونی که تهیه آنها در این استاندارد الزامی شده استد ) مدارک مورد نیاز سازمان جهت حصول اطمینان از اثر بخش بودن طرح ریزی، اجرا و کنترل فرایندهای آن وهـ ) سوابقی که تهیه آنها در این استاندارد الزامی شده است.یاد آوری :هر گاه عبارت روش اجر این مدون در این استاندارد ذکر شود بدین معنی است که روش اجرایی بایستی ایجاد ، مدون اجرا و بر قرار نگهداشته شود .یاد آوری 2 :گستره مستندات سیستم مدیریت کیفیت می تواند از سازمان به سازمان دیگر به علل زیر متفاوت باشد.الف ) اندازه سازمان و نوع فعالیت های آنب ) پیچیدگی فرایند ها و تعامل آنها.ج ) شایستگی کارکنانیاد آوری مستندات می تواند به شکل یا نوع از هر رسانه ای باشد .1 ) پیشینه تحقیق : معرفی کارها و فعالیت هایی که قبلاً در مورد موهها انتخاب شده است.نظامنامه کیفیت :سازمان باید نظامنامه کیفیتی ایجاد و بر قرار نگه دارد که شامل موارد زیر باشدالف ) دامنه مشمول سیستم مدیریت کیفیت و از جمله جزئیات و توجیهات برای هر نوع استثناب ) روش های اجرایی مدون که برای سیستم مدیریت کیفیت ایجاد شده است یا ارجاع به آنها وج ) توصیفی از تعامل فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیتکنترل مدارک :مدارک الزامی شده بوسیله سیستم مدیریت کیفیت باید تست کنترل قرار داد شده باشد سوابق نوع خاصی از مدرک هستند.یک روش اجرایی مدون باید ایجاد گردد تا کنترل جای مورد نیاز برای موارد زیر را تعیین کند.الف ) تصویب مدارک از نظر کفایت قبل از صدورب ) بازنگری و روز آمد کردن بر حسب نیاز و تصویب مجدد مدارکج ) حصول اطمینان از اینکه تغییرات و وضعیت کنونی تجدید نظر مدارک مشخص است.د ) حصول اطمینان از اینکه نسخ مربوط از مدارک ذیربط در مکان های استفاده در دسترس هستند.ه ) حصول اطمینان از اینکه مدارک به صورت خوانا باقی می مانند و به سهولت قابل شناسایی هستند.و ) حصول اطمینان از اینکه مدارکی که منشاء بیرونی دارند مشخص هستند و توزیع آنها تحت کنترل ما باشد.ز ) پیشگیری از استفاده سهوی از مدارک منسوخ شده و مشخص کردن آنها به نحو مناسب در صورتیکه آن نوع مدارک برای هر منظوری نگهداری شوند .کنترل سوابق :سوابق باید جهت فراهم آوردن شواهد انطباق با الزامات و اجرای اثر بخش سیستم مدیریت کیفیت ایجاد شده و بر قرار نگهداشته شود. سوابق باید به صورت خوانا به سهولت قابل شناسایی و قابل دستیابی باقی بمانند یک روش اجرایی مدون باید بدین منظور ایجاد شود تا کنترل های مورد نیاز برای شناسایی، بایگانی و ذخیره، حفاظت، دستیابی، نگهداری و تعیین تکلیف سوابق را تعیین نماید.مسئولیت مدیریت :تعهد مدیریت :مدیریت رده بالا باید شواهدی 520 بر تعهد خود در ایجاد و تکوین و اجرای سیستم مدیریت کیفیت و بهبودی دادن مداوم اثر بخشی آن به طرق زیر فراهم آورد .الف ) انتقال و تفهیم اهمیت بر آوردن کردن خواسته های مشتری و همچنین الزامات مربوط به قوانین و مقررات به سازمانب ) تعیین و بر قرار کردن خط شی کیفیتج ) حصول اطمینان از اینکه اهداف کیفیت تعیین شده اند.د ) انجام بازنگرهای مدیریته ) حصول اطمینان از در دسترس بودن منابعمشتری محوری :مدیریت رده بالا باید اطمینان یابد که خواسته های مشتری با هدف اقرایین سطح رضایت مشتری تعیین و بر آورده می شود.خط مشی کیفیت :مدیریت رده بالا باید اطمینان یابد که خط مشی کیفیت.الف ) برای متصد سازمان مناسب است.5 ) انجام تحقیق (مثال کنترل کیفی)یا پیش و اندازه گیری محصولسازمان باید ویژگی های محصول را جهت تصدیق اینکه الزامات و یا خواسته های مربوط به محصول بر آورده شده اند مورد پایش و اندازه گیری قرار دهد این امر باید در مراحل مناسبی از فرایند پدید آوری محصول بر طبق ترتیبات طرح ریزی شود انجام گیرد.شواهد انطباق با معیارهای پذیرش باید نگهداری شود. سوابق باید حق صادر کننده اجازه ترخیص محصول را نشان دهد.ترخیص محصول و ارایه خواست تا هنگامی که ترتیبات طرح ریزها شده به طور رضایت بخش تکمیل شده باشد نبیند صورت گیرد مگر آنکه به خودیگری بوسیله مرجع ذیربط و بر حسب اقتضاء توسط مشتری اینکه شده باشدکنترل محصول نا منطبق :سازمان باید اطمینان یابد محصولی که با الزامات و یا خواسته هایی مربوط به آن منطبق نیست  به منظور جلوگیری از استفاده یا تحویل نا خواسته آن شناسایی شده و تحت کنترل می باشد. کنترل ها و مسئولیت ها و اختیارات مربوط جهت اقدام در مورد محصول نا منطبق یابد در یک روش اجرایی مدون تبیین کرد سازمان باید در مورد محصول نا منطبق به یک یا چند طریق زیر اقدام نماید .الف ) اقدام جهت دفع عدم انطباق تشخیص داده شدهب ) اجازه استفاده، ترخیص یا پذیرش؛ اجازه ارناتی توسط مرجع ذیربط و بر حسب اقتضاء توسط مشتریج ) اقدام جهت جلوگیری از استفاده یا کاربرد آن که در اصل مورد نظر بوده است سوابق ماهیت عدم انطباق ما و هر نوع اقدامات بعدی دیگر که انجام گرفته است از جمله اجازه های ارضاتی کسب شده باید نگهداری شود.محصول نا منطبقی که اصلاح می گردد باید جهت اثبات انطباق با الزامات مورد تصدیق مجدد قرار گیرد.هنگامی که محصول نا منطبق بعد از شروع تحویل و یا شروع استفاده تشخیص داده شود سازمان باید اقدام متناسب با تاثیرات با فعل یا تاثیرات بالقوه عدم انطباق را به عمل آورد.7 ) راهکار ما و بهبود های موثر از انجام کنترل کیفی :تحلیل داده ها :سازمان باید داده های مقتضی جهت اثبات مناسب بودن و اثر بخش سیستم مدیریت کیفیت و ارزیابی اینکه در چه حوزه هایی بهبود مداوم اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت می تواند انجام گیرد را تعیین؛ جمع آوری و تعطیل کند این امر باید داده های حاصل شده در نتیجه یا پیش و اندازه گیری و حاصل از سایر منابع مربوطه را شامل گردد.تحلیل داده ها باید اطلاعاتی در رابطه با موارد زیر ارایه دهد.الف ) رضایت مشتریب ) انطباق با الزامات و یا خواسته های مربوط به محصولج ) ویژگی هایی روند فرآیند ها و محصولات شامل فرصت هایی برای اقدام پیشگیرانه.د ) تامین کنندگان کنترل کیفیت محصول نهایی :پس از انجام فرایند تولید و آماده سازی محصول نهایی، واحد تولید قبل از انتقال محصول به انبار محصول به واحد PC جهت کنترل نمایی محصول اطلاع دهد. بازرسی واحد QC قید شده است اقدام به کنترل محصول نهایی می نماید و نتایج را در فرم ثبت نتایج کنترل کیفی نهایی به شماره oc / QC / M درج می نماید. یک نسخه از نتایج کنترل محصول نهایی توسط واحد QC به واحد پژوهش وقتی و یک نسخه از نتایج بازرسی و آزمون درون روند را در QC به مدیریت تولید ارائه می نماید چنانچه وضعیت قطعات در هر مقطعی از روند تولید (از مای شروع فعالیت تا زمان تحویل به مشتری / مطابق قرار دادن به گونه ای باشد که نیاز به بررسی کارشناسی داشته باشد لازم است موارد مطرح شده به صورت مسکتوب طبق فرم گزارش داخلی کیفیت به شماره / 14/ PC / FM ثبت شده و جزء سوابق آن قطعه نگهداری شود.)روش اجرایی کنترل محصول نا منطبق :1 ) هدف :تعیین روش شناسایی و بر خورد با اقلام و محصولات نا منطبق و مسیر چگونگی تعیین تکلیف این اقلام2 ) دامنه کاربرد :کلیه اقلام و قطعات ورودی، محصولات حین فرایند و تولیدات نهایی شرکت که نا منطبق شناخته شوند، تحت پوشش توضیحات رایه شده در این مدرک قرار می گیرند.3 ) مسئولیت :شناسایی، اعلام برخورد. و تهیه و نگه داری سوابق اقلام نا منطبق بر عهده واحد کنترل کیفیت است.4 ) روش اجرا :تمامی اقلام ورودی، نیما ساخته و نهایی که در بازرسی های کیفی نا منطبق یا مشکوک شناخته می شوند باید بر مبنای این مدرک و به شرح بندهای زیر کنترل و تعیین تکلیف شوند تا امکان هر گونه استفاده از آن ها به عنوان اقلام قابل قبول جلب شود این اقلام تا زمان تعیین تکلیف با کارت شناسایی (/02/ ST / FM) به عنوان قرنطیه مشخص می شوند مسئولیت تعیین تکلیف اقلام نا منطبق، بسته به نوع اقلام، در بندهای بعدی این روش اجرای مشخص شده است با توجه به نوع مغایرت برای محصولات، اقدام مایی مانند بازر کاری، جرم سازی، انتقال کامل به ضایعات، پذیرست. ما اجازه ارفاقی یا درجه بندی برای استفاده می گردد تعیین کند و به اجرا گذارد.در صورت باز کاری اقلام نا منطبق کلیه کنترل های مشخص شده در AN ، P . QC باید مجدداً روی اقلام صورت گیرد و از تطابق کامل اقلام با خواسته ها اطمینان حاصل شود پس از تکمیل اقدامات مشخص شده برای اقلام نا منطبق تر مدیر کیفیت باید از اثر بخش آن ها اطمینان یابد و در صورت نیاز، اقدامات اصلاحی پیش گیرانه دیگری رایتر ترتیب دهد.مواد اولیه و قطعات ورودی نا منطبق :چنانچه مواد و قطعات ورودی به کارخانه مطابق روش اجرایی کنترل بازرسی و آزمون محصول (01 / QC / DP) بازرسی و نا منطبق تشخیص داده شوند واحد کنترل و کیفیت در ابتدا مردود شدن معمولی را در فرم اعلام وضعیت آزمون به شماره (1b / QC / TM) ثبت و به انبار اعلام می کند استفاده از چنین محوله ای، تا تعیین تکلیف به هیچ عنوان مجاز نیست پس از بازرسی و انجام آزمون های تعریف شده در QC. PLAN از روی مواد ورودی تایید شده عنوان قطعی بر روی کارت شناسایی علامت خورده و از صالت قرنطیه خارج می گردد.در صورتی که معمولی از سوی کنترل کیفی غیر منطبق اعلام گردد نتایج طبق فرم بررسی تخصصی گروه کیفیت به شماره (19 / QC / FM به مسئولین مربوط گروه کیفیت (مدیریت عامل، مدیریت کارخانه بازرگانی پژوهش حتی. کنترل کیفیت) جهت تصمیم گیری نهایی ارسال می گردد چنانچه نتایج بررسیها مغایرت اساسی باشد و امکان اصلاح کالا وجود نداشته باشد دستور موجودی از طرف مدیریت عامل صادر شده طبق روش اجرایی خرید نسبت به برگشت کالا اقدام می گردد و لازم به توضیح است که مانند محوله دیگر، سوابق این محوله تیر مطابق روش اجرایی ارزیابی منابع خرید (DPLpu/oz) در سوابق محوله های دریافتی از پیمانکار ثبت می شود.اقدامات اصلاحی مربوط به محصول نا منطبق :چنانچه مغایرت در حدی باشد که مکان اصلاح و یا رفع نقص در کارخانه مقدور باشد به جهت سرعت بخشیدن به کار طبق فرم به شماره (19/ QC / FM) مدیر کارخانه / تولید و مدیر کنترل کیفیت می توانند اقدامات لازم با ثبت سوابق انجام داده و ابتکالات موجود را حل نمایند مطابق روش اجرایی، بازرسی آزمون محصول 01/ QC / DP و روش اجرایی اقدامات اصلاحی به شماره 03/ QA / DP چنانچه مدیر کنترل کیفیت بر اساس روشهای اجرایی بازرسی و آزمون محصول به شماره 01/ QC / DP در مسیر تولید محصول به عدم انطباقی برخورد نماید، کنترلر مربوطه، دستور توقف تولید به شماره / 13/ QC / FM صادر و پس جهت اصلاح محصول نا منطبق فرم بررسی تخصصی به شماره 19/ QC / FM از سوی مدیریت کنترل کیفیت صادر و پس از اعلام دلیل توقف توسط QC مدیر تولید، جهت رفع اشکال محصول نا منطبق به مدیر کنترل کیفیت هماهنگی لازم را انجام داده و در صورت به نتیجه نرسیدن، مدیر کنترل کیفی با مدیریت کار خانه، عدم تطابق بوجود آمده را بررسی نموده و طبق روش اجرایی اقدامات اصلاح و پیشگیرانه به شما 03/QA / DP اقدام می نماید در صورت مرتفع نشدن مغایرت مطابق موارد اولخیه ورودی نا منطبق همین روش اجرایی اقدام می گردد.لازم به ذکپر است دم احقدام اصلاحی در سانخر سنخر اول گیرنده رسنخ دوم تخمین کیفیت رنسخ سوم فرستنده ارائه خواهد شد.معرفی تجهیزات ماشین آلات : دستگاه بورینگ فرزکاری – تراشکاری و کار اسل اما کارو ساخت روسیهدستگاه پیچ متری روسیه ترانسدستگاه فرز کاری و سوراخکاری و چرخ دنده زدنی، مدول زنی کار اصل 60 را کاراسل 20/30 ساخت رو پسر کارایی تراش .دستگاه پرس :صفحه تراش ساخت تبریز کارایی شیار در آوردن 4 پهلو تراشی جای خار در آوردنب ) 2 ارتباط فیزیکی سیستم با سایر سیستمهاروش اجرایی کنترل مستندات و سوابق کیفیت :1 ) هدف :هدف از نگارش این روش اجرایی سنتی یخ نحوه تهیه، بر روی و تصویب پیش نویس مستندات، شماره گذاری شناسایی، ویرایش جدید کلیه مستندات نظام کیفیت ویتر مدارک برون سازمانی به همراه چگونگی کنترل و بایگانی سوابق ایجاد شده باشد.2 ) دامنه :دامنه این روش اجرایی تمامی مستندات نظام مدیریت را شامل شده و مندرجات آن باید از سوی که کارکنان واحد های ذیربط رعایت، حفظ و اجرا گردد.  گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستانکاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستانکارورزی شرکت تهران قطعه تاکستاندانلود گزارش کارآموزی شرکت تهران قطعه تاکستانشرکت تهران قطعه تاکستانشرکتتهرانقطعهتاکستان

  • دانلود برندگان نوبل شیمی

    دانلود برندگان نوبل شیمی دریافت دانلود برندگان نوبل شیمی دسته: شیمی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 9 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 دانلود برندگان نوبل شیمی تحقیق برندگان نوبل شیمی مقاله برندگان نوبل شیمی برندگان نوبل شیمی قیمت…

  • پاورپوینت استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

    پاورپوینت استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE دریافت پاورپوینت استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی…

  • دانلود پاورپوینت کارآفرینی استراتژیک

    دانلود پاورپوینت کارآفرینی استراتژیک دریافت دانلود پاورپوینت کارآفرینی استراتژیک در این فایل به صورت جامع به بررسی موضوع کارآفرینی استراتژیک پرداخته ایم این فایل شامل موارد زیر است کارآفرینی استراتژیک چیست؟ كارافرینیمدیریت استراتژیك چهارچوب کارآفرینانه شم کارآفرینانه فرصت جویی و…

  • چگونه توانستم مشکل کم رویی دانش آموزم را برطرف کنم

    چگونه توانستم مشکل کم رویی دانش آموزم را برطرف کنم دریافت چگونه توانستم مشکل کم رویی دانش آموزم را برطرف کنم چگونه توانستم مشکل کم رویی دانش آموزم را برطرف کنم دسته بندی کارآموزی بازدید ها 140 فرمت فایل docx…

  • یک نمونه بسیار زیبا از آگهی لایه باز ترحیم مادر

    یک نمونه بسیار زیبا از آگهی لایه باز ترحیم مادر دریافت یک نمونه بسیار زیبا از آگهی لایه باز ترحیم مادر دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: rar حجم فایل: 50025 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:…

  • پاورپوینت درس مبانی فنّاوری اطلاعات

    پاورپوینت درس مبانی فنّاوری اطلاعات دریافت پاورپوینت درس مبانی فنّاوری اطلاعات رشته فنّاوری اطلاعات 3 واحد درسینام منبع و مولف پیش به سوی جامعه اطلاعاتی، نویسندگان محمد فتحیان ، حاتم مهدوی نور، انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران دسته بندی…

  • پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت

    پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت دریافت پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت دسته: کارآفرینی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 599 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت در 46 صفحه ورد قابل ویرایش(جداول pdf) قیمت فایل…

  • فلسفة مجازات و کرامت انسان

    فلسفة مجازات و کرامت انسان دریافت فلسفة مجازات و کرامت انسان دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 64 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 براساس معارف اسلامی انسان از کرامت برخوردار می‌باشد و این امتیاز و کرامت او…

  • مبانی نظری و پیشینه عوامل اجتماعی و فرهنگی فرزند سالاری

    مبانی نظری و پیشینه عوامل اجتماعی و فرهنگی فرزند سالاری دریافت مبانی نظری و پیشینه عوامل اجتماعی و فرهنگی فرزند سالاری دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 56 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47 مبانی…

  • پاورپوینت معرفی و شناسایی مهمترین علفهای هرز ایران

    پاورپوینت معرفی و شناسایی مهمترین علفهای هرز ایران دریافت پاورپوینت معرفی و شناسایی مهمترین علفهای هرز ایران پاورپوینت معرفی و شناسایی مهمترین علفهای هرز ایران در 150 اسلاید زیبا وقابل ویرایش با فرمت pptx دسته بندی کشاورزی بازدید ها 168…

  • پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق کشور

    پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق کشور دریافت پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق کشور دسته: برق بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 188 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5 پاسخنامه آزمون برگزار شده نظام مهندسی برق کشور قیمت فایل فقط 9,900…

  • دانلود پاورپوینت شهر چالوس

    دانلود پاورپوینت شهر چالوس دریافت دانلود پاورپوینت شهر چالوس دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 4335 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 37 نام این شهر در گذشته‌های دور سالوس یا شالوس بود که در پیرامون آن دو شهر…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوجوانی

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوجوانی دریافت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوجوانی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 126 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 59 دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوجوانی…

  • بررسی قاعده منع تعقیب مجدد در حقوق جزای بین الملل و حقوق جوامع اروپا

    بررسی قاعده منع تعقیب مجدد در حقوق جزای بین الملل و حقوق جوامع اروپا دریافت بررسی قاعده منع تعقیب مجدد در حقوق جزای بین الملل و حقوق جوامع اروپا بررسی قاعده منع تعقیب مجدد در حقوق جزای بین الملل و…

  • مردم شناسی و جامعه شناسی، ایل و عشایر

    مردم شناسی و جامعه شناسی، ایل و عشایر دریافت مردم شناسی و جامعه شناسی، ایل و عشایر دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 30 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 12 گذشته، میان دو اصطلاح ایل و عشایر…

  • پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

    پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده دریافت پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 16168 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 156 دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت…

  • بررسی نوسان سازهای سینوسی

    بررسی نوسان سازهای سینوسی دریافت بررسی نوسان سازهای سینوسی دسته: برق بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 24 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 نوسان ساز های سینوسی کاربرد گسترده ای در الکترونیک دارنداین نوسان سازها منبع حامل فرستنده ها…

  • فرم خام مبایعه نامه املاک

    فرم خام مبایعه نامه املاک دریافت فرم خام مبایعه نامه املاک دسته: حقوق بازدید: 1545 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 11 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 3 فرم خام مبایعه نامه املاک قیمت فایل فقط 16,500 تومان مبایعه نامه املاک کامل…

  • دانلود پاورپوینت ابزار، نهاد و بازارهای مالی

    دانلود پاورپوینت ابزار، نهاد و بازارهای مالی دریافت دانلود پاورپوینت ابزار، نهاد و بازارهای مالی دانلود پاورپوینت ابزار، نهاد و بازارهای مالی در حجم 41 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای بازارها و نهادهای مالی،…

  • مشوق های کارآمد افزایش جمعیت در کشورهای مختلف – تحقیق دانش خانواده

    مشوق های کارآمد افزایش جمعیت در کشورهای مختلف – تحقیق دانش خانواده دریافت مشوق های کارآمد افزایش جمعیت در کشورهای مختلف – تحقیق دانش خانواده تحقیق درس دانش خانواده و جمعیت دسته بندی علوم اجتماعی بازدید ها 420 فرمت فایل…

  • شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان بم

    شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان بم دریافت شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان بم شیپ فایل مرز شهرستان بم (واقع در استان کرمان) در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود استنام شهرستانمرکز شهرستانمساحت شهرستان به کیلومترمحیط شهرستان به کیلومترمساحت…

  • سرگذشت دانش پزشكی تا رنسانس

    سرگذشت دانش پزشكی تا رنسانس دریافت سرگذشت دانش پزشكی تا رنسانس دسته: پزشکی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 11 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 13 تاریخ‌شناسان بر این باورند كه انسانهای كنونی فرزندان نیاكانی هستند كه روزگارانی در دشتهای…

  • کارآموزی کاردانی صنایع شیمیایی آزمایش كنترل كیفی اداره آبفا برازجان

    کارآموزی کاردانی صنایع شیمیایی آزمایش كنترل كیفی اداره آبفا برازجان دریافت کارآموزی کاردانی صنایع شیمیایی آزمایش كنترل كیفی اداره آبفا برازجان دسته: گزارش کارآموزی و کارورزی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 179 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 درون…

  • محاسبه روش ساده ی بانکی وروش pmt در محاسبه تسهیلات

    محاسبه روش ساده ی بانکی وروش pmt در محاسبه تسهیلات دریافت محاسبه روش ساده ی بانکی وروش pmt در محاسبه تسهیلات محاسبه روش ساده ی بانکی وروش pmt در محاسبه تسهیلات دسته بندی حسابداری بازدید ها 155 فرمت فایل pdf…

  • پاورپوینت آلودگی هوا

    پاورپوینت آلودگی هوا دریافت پاورپوینت آلودگی هوا دسته: پاورپوینت بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 432 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 64 دانلود پاورپوینت آلودگی هوا بررسی آلودگی هوا پاورپوینت جامع و کامل آلودگی هوا کاملترین پاورپوینت آلودگی هوا پکیج…

  • کتاب مدیریت ایمیل (Email managerial)

    کتاب مدیریت ایمیل (Email managerial) دریافت کتاب مدیریت ایمیل (Email managerial) دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 809 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 کتاب مدیریت ایمیل(Email managerial) قیمت فایل فقط 7,700 تومان کتاب مدیریت ایمیل(Email…

  • نقش برجسته های تخت جمشید

    نقش برجسته های تخت جمشید دریافت نقش برجسته های تخت جمشید دسته: هنر و گرافیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 4095 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29 تخت جمشید را می توان تقریباً همانند ارگ ها ویا دژهای حكومتی…

  • پاورپوینت مزایای بازنشستگی کارکنان (استاندارد شماره 33 )

    پاورپوینت مزایای بازنشستگی کارکنان (استاندارد شماره 33 ) دریافت پاورپوینت مزایای بازنشستگی کارکنان (استاندارد شماره 33 ) دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 2838 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 81 دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان مزایای بازنشستگی…

  • پاورپوینت بازاریابی بین المللی (فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

    پاورپوینت بازاریابی بین المللی (فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) دریافت پاورپوینت بازاریابی بین المللی (فصل سیزدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 396 کیلوبایت تعداد صفحات…

  • آنالیز مقاله الگوریتم ژنتیک تحمل‌پذیر خطا برای زمان‌بندی کارها با استفاده از تکنیک نقطه‌بررسی

    آنالیز مقاله الگوریتم ژنتیک تحمل‌پذیر خطا برای زمان‌بندی کارها با استفاده از تکنیک نقطه‌بررسی دریافت آنالیز مقاله الگوریتم ژنتیک تحمل‌پذیر خطا برای زمان‌بندی کارها با استفاده از تکنیک نقطه‌بررسی در این مقاله یک روش تحمل‌پذیر خطا در سطحوظیفه برای گرید…

  • دانلود تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص

    دانلود تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص دریافت دانلود تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص دسته: آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 23 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 26 دانلود شیوه های انشا نویسی 22 ص تحقیق…

  • پروانه برگخوار سفید امریکایی افت جدی و خطرناک باغ ها و جنگلهای ایران

    پروانه برگخوار سفید امریکایی افت جدی و خطرناک باغ ها و جنگلهای ایران دریافت پروانه برگخوار سفید امریکایی افت جدی و خطرناک باغ ها و جنگلهای ایران دسته: کشاورزی و زراعت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 533 کیلوبایت…

  • پژوهش مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سامانه اساتید دانشگاه

    پژوهش مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سامانه اساتید دانشگاه دریافت پژوهش مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سامانه اساتید دانشگاه دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 1020 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 67 پروژه مهندسی…

  • فاكتور و قرارداد خرید موتور سیكلت كاركرده

    فاكتور و قرارداد خرید موتور سیكلت كاركرده دریافت فاكتور و قرارداد خرید موتور سیكلت كاركرده دسته: فرم و مستندات بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 157 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 فاكتور و قرارداد خرید موتور سیكلت كاركرده قیمت…

  • مقایسه استحکام برشی باند بین مواد ترمیمی زیبایی

    مقایسه استحکام برشی باند بین مواد ترمیمی زیبایی دریافت مقایسه استحکام برشی باند بین مواد ترمیمی زیبایی نوجیلا و همکاران ( ٢٠١٢ ‏) استحکام باند برشی گلاس اینومر معمولی گلاس اینومر رزین مدیفاید (RMGI) ، پلی اسید مدیفاید کامپوزیت (کامپومر)…