گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستان

گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستان

دریافت

گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستان گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستان در 41 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
کارآموزی
بازدید ها

114
فرمت فایل

doc
حجم فایل

3.461 مگا بایت

تعداد صفحات فایل

41

9,900 تومان
گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستان در 41 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مطالبفصل اول* کلیات* متن خط مشی کیفیت شرکت* معرفی سازمان* چاپ مجدد و توزیعفصل دومدامنه کاربردفصل سومتعاریففصل چهارم تا هشتمتشریح الزامات نظام کیفیت (استاندارد 2000 – 900 – ISO)ضمائم    ·        فهرست روش های اجرایی و دستور العمل های کاری    ·        جدول ارتباط عناصر استاندارد با مستندات نظام کیفیت    ·        نمودار سازمان (top Chart)    ·        فلود یا گرام های مربوطه    ·        جدول توزیع مستنداتشرکت تهران قطعهشرکت تهران قطعه درل سال 1364 تاسیس و در سال 1370 به بهره برداری رسیده. این شرکت انواع قطعات ماشین کارها را با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی تولید می نماید. کیفیت امر سیت که ما به آن می اندیشیم و آن را به عنوان آیینه انتظارات و رضایت مشتری قلمداد می کنیم و تمام سعی می بهبود مستمر سیستم کیفی محصولات به منظور حفظ اعتماد و رضایت مشتریان ما باشد بر اعاینل به این معرف رعایت کیفیت در کلیه مراحل موثر بر کیفیت مر نظر می باید کلیه فعالتیهای مرتبط با کیفیت در شرکت تهران قطعه بر اساس روشهای اجرایی برنامه ریزها شده مستند صورت می گیرد روشهای اجرایی براساس خواسته های استاندارد بین المللی ایزو 2000 – 9001 ISO می باشد در برنامه های خود برای ارتقای کیفیت حفظ تنوع درگیر ایست به سمت تولید تخصصی، افزایش تولید در وزن و تعداد بهره وری بالا و کاهش هزینه ها و ضایعات و اشتغال کامل نیروی کار و ابزار تولید شتاب فزاینده اتوماسیون و سمت گیری به سوی ایجاد تطابق مر درصد با سفارش مشتری را گنجانده ایم. حفظ نیرو انسانی پیوسته مورد توجه پدید بوده و استفاده آن روشهای جدید آموزش به منظور بهبود مستمر کیفیت در کلیه سطوح پیوسته شنو یک و ترویج می شود این خط مشی به آگاهی کلیه کارکنان شرکت تهران قطعه پیچیده و همه آنان در جهت استقرار کامل سیستم کنترل کیفیت کوشش می نمایند و مدیریت عامل وظیفه اصلی را در این امر به عهده دارد. رشد مفاهیم علم بازار یابی و دستیابی به بازار های جدید با سطح کیفیت رفیع انجام به موقع تعهدات خدمات پس از فروش قوی و همراهی با مشتری برقراری سیستم اعتباری در خریدهای مشتری ارتقای سیستم کیفی موجود به مدارج و روشهای جامع تر و فراگیرتر از جمله دیدگاههای اساسی و برخورد جدی ما با کیفیت می باشد.حسینعلی فیاضی منشی مدیرعاملخط مشی سیستم مدیریت کیفیت TERAN 6HATEH شرکت تهران قطعه پس از اجرای چند دوره از استاندارد 2000 – 9001 ISO و دستیابی به موفقیت نسبی در ارتقاء سازمانی و فرهنگی، اجرای مستمر سیستم مدیریت کیفیت را، مبنای پاسخگویی به این موارد، مورد توجه قرار داده است.اهداف کلان کیفیت سازمان عبارتند از :1 ) تامین نیاز ها، انتظارات و رضایت کلیه مشتریان یا عنایت به اهداف شرکت.2 ) بهبود مستمر در تمامی فعالیتها، فرایندها و محصولات و حرکت به سوی کاهش ضایعات3 ) توسعه فرهنگ کیفیت، مشارکت کارکنان در امور سازمان و توجه به آموزش آنها و همچنین تلاش در تامین انتظارات کارکنان اینجانب ضمن اعتقاد قبلی و استزام عملی به تامین کیفیت مطلوب مورد نظر مشتریان، با حداقل هزینه و مصرف منابع، استاندارد2000 – 9001 ISO به همراه سایر الزامات اعلام شده از طرف مشتریان را به عنوان الگوی سیستم مدیریت کیفیت شرکت انتخاب نموده و از همه کارکنان شریف شرکت انتظار دارم با تلاش در جهت افزایش توانمند یهای علمی، تخصصی و مهارتهای خویش، ضمن همکاری با نماینده مدیریت، در جهت تامین نیازمندیهای این استاندارد دو نیل به اهداف مذکور گام بردارند.اینجانب به طور مستمر بر حسن اجراء و اثر بخش سیستم مدیریت کیفیت نظارت داشته و در مواقع لزوم آن را مورد بازنگری قرار خواهم داد با آروزی توفیق الهی امیر رضا افتخاری مدیر عاملالف ) 2 معرفی فرایند کار (کنترل کیفی)نقشه فرایند های سیستم مدیریت کیفیت در شرکت تهران قطعه موضوع تحقیق سیستم کنترل کیفیت است یا سیستم های مدیریت کیفیت الزامات 1- 1 یکسان : این استاندارد الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت را در مواردی شخص می کند که سازمان الف – به اثبات توانایی خود در ارایه مستمر محصولی که خواسته های مشتری و الزامات مربوط به مقررات ذیربط را بر آورده می نماید نیاز دارد.پ ) تصور دارد از طریق به کار گیری موثر سیستم شامل فرآیند هایی برای بهبود مداوم سیستم و تضمین انطباق با خواستهای مشتری و الزامات مربوط به قوانین و مقررات رضایت مشتری را اقرایق دهد.یاد آوری :در این استاندارد اصطلاح محصول فقط به محصولی اطلاق می شود که برای ارایه به مشتری در نظر گرفته شده یا بر حسب خواست وی ارایه می گردد .1 – 2 ) کاربرد :کلیه الزامات این استاندارد عمومی بوده و قصد بر آن است که برای تمامی سازمان ها بدون توجه به نوع اندازه و محصولی که ارایه می کنند قابل به کار گیری باشد.هر گاه یک یا چند الزام این استاندارد را به دلیل ما عین سازمان و محصول آن نتوان به کاربرد، این الزامات را می توان در نظر نگرفت.هر گاه الزامات استثنا شود ادعای انطباق با این استاندارد قابل پذیرش نیست مگر آنکه این استثنائات محدود به الزامات مذکور در بند 7 این استاندارد، شد و چنین استنایایی بر توانایی یا مسئولیت سازمان در فراهم آوردن محصولی که خواسته های مشتری و الزامات مربوط به قوانین و مقررات ذیربط را بر آورده نماید تاثیر نگذارد.مراجع الزامی :استاندارد مرجعی ها نام آن در زیر می آید شامل مقررات است که از طریق ارجاع به آن در این استاندارد، جزیی از این استاندارد محسوب شود در صورتی که به استانداردی با ذکر تاریخ انتشار ارجاع شده باشد اصلاحات یا جدید نظر های جدی آن شامل این استاندارد نمی شود اما به طرفهای موافقت هایی که بر اساس این استاندارد تنظیم شده است توجیه می شود امکان به کار گیری آخرین چاپ استاندارد مرجع زیر را بررسی نمایند در مورد استانداردهایی که بدون ذکر تاریخ انتشار به آنها ارجاع شده است، نمودار آخرین چاپ استاندارد ارجاع شده معتبر است، آخرین اطلاعات لازم را می توان از صورت استاندارد و تخفیفات شاخصی ایران کسب کرد استاندارد ایران – ایزو 9000 – سال 1380 – تیم های مدیریت کیفیت – مبانی و واژگان مشتری در سازمان تامین کند.    ب ) 1- معرفی سیستم مورد مطالعه (مثلاً کنترل کیفیت)سیستم مدیریت کیفیت :الزامات عمومیسازمان باید یک سیستم مدیریت کیفیت را ایجاد، مدون و اجرا نموده و آرا بر قرار نگهدارد و به طور مداوم اثر بخش آن را بر طبق الزامات این استاندارد بهبود بخشد سازمان بایدالف ) فرایندهای مورد نیاز برای سیستم مدیریت کیفیت و کاربرد آنها را در سر تا سر سازمان، مشخص نماید.ب ) متوالی و تعامل بین این فرایند ها را تعیین نماید.ج ) معیارها و روش های لازم جهت محصول اطمینان از اینکه هم اجر و هم کنترل این فرایند ها اثر بخش هستند را تعیین کند.د ) از در دسترس بودن منابع و اطلاعات لازم جهت پشتیبانی از اجرا و پایین این فرآینده ها اطمینان یابد.هـ ) این فرایند ها را پایین ، اندازه گیری  و تحلیل نماید،و ) اقدامات لازم جهت دستیابی به نتایج برنامه ریزی شده و بهبود مداوم این فرایند ها را انجام دهد.این فرایند ها باید توسط سازمان بر طبق الزامات این استاندارد مدیریت گردد هر گاه سازمان تصمیم بگیرد فرایندی را که بر انطباق محصول، با الزامات تاثیر می گذارد به غیر (تامین کننده بیرونی واگذار نماید، سازمان باید از اعمال کنترل خود بر چنین فرآیند هایی اطمینان یابد.)کنترل چنین فرایند های واگذار شده به غیر (تامین کننده بیرونی باید در چار چوب سیستم مدیریت کیفیت مشخص گردد)یاد آوری :فرایندهای مورد نیاز برای سیستم مدیریت کیفیت اشاره شده در فوق بایستی شامل فرایندهای مربوط به فعالیت های مدیریتی، فراهم کردن منابع پدید آوری محصول و اندازه گیری باشد.الزامات مربوط به مستند استکلیات :مستندات سیستم مدیریت کیفیت باید شامل مدل موارد زیر باشدالف ) بیانیه های مدون در مورد خط مشی کیفیت و اهداف کیفیت .ب ) یک نظامنامه کیفیتج ) روش های اجرایی مدونی که تهیه آنها در این استاندارد الزامی شده استد ) مدارک مورد نیاز سازمان جهت حصول اطمینان از اثر بخش بودن طرح ریزی، اجرا و کنترل فرایندهای آن وهـ ) سوابقی که تهیه آنها در این استاندارد الزامی شده است.یاد آوری :هر گاه عبارت روش اجر این مدون در این استاندارد ذکر شود بدین معنی است که روش اجرایی بایستی ایجاد ، مدون اجرا و بر قرار نگهداشته شود .یاد آوری 2 :گستره مستندات سیستم مدیریت کیفیت می تواند از سازمان به سازمان دیگر به علل زیر متفاوت باشد.الف ) اندازه سازمان و نوع فعالیت های آنب ) پیچیدگی فرایند ها و تعامل آنها.ج ) شایستگی کارکنانیاد آوری مستندات می تواند به شکل یا نوع از هر رسانه ای باشد .1 ) پیشینه تحقیق : معرفی کارها و فعالیت هایی که قبلاً در مورد موهها انتخاب شده است.نظامنامه کیفیت :سازمان باید نظامنامه کیفیتی ایجاد و بر قرار نگه دارد که شامل موارد زیر باشدالف ) دامنه مشمول سیستم مدیریت کیفیت و از جمله جزئیات و توجیهات برای هر نوع استثناب ) روش های اجرایی مدون که برای سیستم مدیریت کیفیت ایجاد شده است یا ارجاع به آنها وج ) توصیفی از تعامل فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیتکنترل مدارک :مدارک الزامی شده بوسیله سیستم مدیریت کیفیت باید تست کنترل قرار داد شده باشد سوابق نوع خاصی از مدرک هستند.یک روش اجرایی مدون باید ایجاد گردد تا کنترل جای مورد نیاز برای موارد زیر را تعیین کند.الف ) تصویب مدارک از نظر کفایت قبل از صدورب ) بازنگری و روز آمد کردن بر حسب نیاز و تصویب مجدد مدارکج ) حصول اطمینان از اینکه تغییرات و وضعیت کنونی تجدید نظر مدارک مشخص است.د ) حصول اطمینان از اینکه نسخ مربوط از مدارک ذیربط در مکان های استفاده در دسترس هستند.ه ) حصول اطمینان از اینکه مدارک به صورت خوانا باقی می مانند و به سهولت قابل شناسایی هستند.و ) حصول اطمینان از اینکه مدارکی که منشاء بیرونی دارند مشخص هستند و توزیع آنها تحت کنترل ما باشد.ز ) پیشگیری از استفاده سهوی از مدارک منسوخ شده و مشخص کردن آنها به نحو مناسب در صورتیکه آن نوع مدارک برای هر منظوری نگهداری شوند .کنترل سوابق :سوابق باید جهت فراهم آوردن شواهد انطباق با الزامات و اجرای اثر بخش سیستم مدیریت کیفیت ایجاد شده و بر قرار نگهداشته شود. سوابق باید به صورت خوانا به سهولت قابل شناسایی و قابل دستیابی باقی بمانند یک روش اجرایی مدون باید بدین منظور ایجاد شود تا کنترل های مورد نیاز برای شناسایی، بایگانی و ذخیره، حفاظت، دستیابی، نگهداری و تعیین تکلیف سوابق را تعیین نماید.مسئولیت مدیریت :تعهد مدیریت :مدیریت رده بالا باید شواهدی 520 بر تعهد خود در ایجاد و تکوین و اجرای سیستم مدیریت کیفیت و بهبودی دادن مداوم اثر بخشی آن به طرق زیر فراهم آورد .الف ) انتقال و تفهیم اهمیت بر آوردن کردن خواسته های مشتری و همچنین الزامات مربوط به قوانین و مقررات به سازمانب ) تعیین و بر قرار کردن خط شی کیفیتج ) حصول اطمینان از اینکه اهداف کیفیت تعیین شده اند.د ) انجام بازنگرهای مدیریته ) حصول اطمینان از در دسترس بودن منابعمشتری محوری :مدیریت رده بالا باید اطمینان یابد که خواسته های مشتری با هدف اقرایین سطح رضایت مشتری تعیین و بر آورده می شود.خط مشی کیفیت :مدیریت رده بالا باید اطمینان یابد که خط مشی کیفیت.الف ) برای متصد سازمان مناسب است.5 ) انجام تحقیق (مثال کنترل کیفی)یا پیش و اندازه گیری محصولسازمان باید ویژگی های محصول را جهت تصدیق اینکه الزامات و یا خواسته های مربوط به محصول بر آورده شده اند مورد پایش و اندازه گیری قرار دهد این امر باید در مراحل مناسبی از فرایند پدید آوری محصول بر طبق ترتیبات طرح ریزی شود انجام گیرد.شواهد انطباق با معیارهای پذیرش باید نگهداری شود. سوابق باید حق صادر کننده اجازه ترخیص محصول را نشان دهد.ترخیص محصول و ارایه خواست تا هنگامی که ترتیبات طرح ریزها شده به طور رضایت بخش تکمیل شده باشد نبیند صورت گیرد مگر آنکه به خودیگری بوسیله مرجع ذیربط و بر حسب اقتضاء توسط مشتری اینکه شده باشدکنترل محصول نا منطبق :سازمان باید اطمینان یابد محصولی که با الزامات و یا خواسته هایی مربوط به آن منطبق نیست  به منظور جلوگیری از استفاده یا تحویل نا خواسته آن شناسایی شده و تحت کنترل می باشد. کنترل ها و مسئولیت ها و اختیارات مربوط جهت اقدام در مورد محصول نا منطبق یابد در یک روش اجرایی مدون تبیین کرد سازمان باید در مورد محصول نا منطبق به یک یا چند طریق زیر اقدام نماید .الف ) اقدام جهت دفع عدم انطباق تشخیص داده شدهب ) اجازه استفاده، ترخیص یا پذیرش؛ اجازه ارناتی توسط مرجع ذیربط و بر حسب اقتضاء توسط مشتریج ) اقدام جهت جلوگیری از استفاده یا کاربرد آن که در اصل مورد نظر بوده است سوابق ماهیت عدم انطباق ما و هر نوع اقدامات بعدی دیگر که انجام گرفته است از جمله اجازه های ارضاتی کسب شده باید نگهداری شود.محصول نا منطبقی که اصلاح می گردد باید جهت اثبات انطباق با الزامات مورد تصدیق مجدد قرار گیرد.هنگامی که محصول نا منطبق بعد از شروع تحویل و یا شروع استفاده تشخیص داده شود سازمان باید اقدام متناسب با تاثیرات با فعل یا تاثیرات بالقوه عدم انطباق را به عمل آورد.7 ) راهکار ما و بهبود های موثر از انجام کنترل کیفی :تحلیل داده ها :سازمان باید داده های مقتضی جهت اثبات مناسب بودن و اثر بخش سیستم مدیریت کیفیت و ارزیابی اینکه در چه حوزه هایی بهبود مداوم اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت می تواند انجام گیرد را تعیین؛ جمع آوری و تعطیل کند این امر باید داده های حاصل شده در نتیجه یا پیش و اندازه گیری و حاصل از سایر منابع مربوطه را شامل گردد.تحلیل داده ها باید اطلاعاتی در رابطه با موارد زیر ارایه دهد.الف ) رضایت مشتریب ) انطباق با الزامات و یا خواسته های مربوط به محصولج ) ویژگی هایی روند فرآیند ها و محصولات شامل فرصت هایی برای اقدام پیشگیرانه.د ) تامین کنندگان کنترل کیفیت محصول نهایی :پس از انجام فرایند تولید و آماده سازی محصول نهایی، واحد تولید قبل از انتقال محصول به انبار محصول به واحد PC جهت کنترل نمایی محصول اطلاع دهد. بازرسی واحد QC قید شده است اقدام به کنترل محصول نهایی می نماید و نتایج را در فرم ثبت نتایج کنترل کیفی نهایی به شماره oc / QC / M درج می نماید. یک نسخه از نتایج کنترل محصول نهایی توسط واحد QC به واحد پژوهش وقتی و یک نسخه از نتایج بازرسی و آزمون درون روند را در QC به مدیریت تولید ارائه می نماید چنانچه وضعیت قطعات در هر مقطعی از روند تولید (از مای شروع فعالیت تا زمان تحویل به مشتری / مطابق قرار دادن به گونه ای باشد که نیاز به بررسی کارشناسی داشته باشد لازم است موارد مطرح شده به صورت مسکتوب طبق فرم گزارش داخلی کیفیت به شماره / 14/ PC / FM ثبت شده و جزء سوابق آن قطعه نگهداری شود.)روش اجرایی کنترل محصول نا منطبق :1 ) هدف :تعیین روش شناسایی و بر خورد با اقلام و محصولات نا منطبق و مسیر چگونگی تعیین تکلیف این اقلام2 ) دامنه کاربرد :کلیه اقلام و قطعات ورودی، محصولات حین فرایند و تولیدات نهایی شرکت که نا منطبق شناخته شوند، تحت پوشش توضیحات رایه شده در این مدرک قرار می گیرند.3 ) مسئولیت :شناسایی، اعلام برخورد. و تهیه و نگه داری سوابق اقلام نا منطبق بر عهده واحد کنترل کیفیت است.4 ) روش اجرا :تمامی اقلام ورودی، نیما ساخته و نهایی که در بازرسی های کیفی نا منطبق یا مشکوک شناخته می شوند باید بر مبنای این مدرک و به شرح بندهای زیر کنترل و تعیین تکلیف شوند تا امکان هر گونه استفاده از آن ها به عنوان اقلام قابل قبول جلب شود این اقلام تا زمان تعیین تکلیف با کارت شناسایی (/02/ ST / FM) به عنوان قرنطیه مشخص می شوند مسئولیت تعیین تکلیف اقلام نا منطبق، بسته به نوع اقلام، در بندهای بعدی این روش اجرای مشخص شده است با توجه به نوع مغایرت برای محصولات، اقدام مایی مانند بازر کاری، جرم سازی، انتقال کامل به ضایعات، پذیرست. ما اجازه ارفاقی یا درجه بندی برای استفاده می گردد تعیین کند و به اجرا گذارد.در صورت باز کاری اقلام نا منطبق کلیه کنترل های مشخص شده در AN ، P . QC باید مجدداً روی اقلام صورت گیرد و از تطابق کامل اقلام با خواسته ها اطمینان حاصل شود پس از تکمیل اقدامات مشخص شده برای اقلام نا منطبق تر مدیر کیفیت باید از اثر بخش آن ها اطمینان یابد و در صورت نیاز، اقدامات اصلاحی پیش گیرانه دیگری رایتر ترتیب دهد.مواد اولیه و قطعات ورودی نا منطبق :چنانچه مواد و قطعات ورودی به کارخانه مطابق روش اجرایی کنترل بازرسی و آزمون محصول (01 / QC / DP) بازرسی و نا منطبق تشخیص داده شوند واحد کنترل و کیفیت در ابتدا مردود شدن معمولی را در فرم اعلام وضعیت آزمون به شماره (1b / QC / TM) ثبت و به انبار اعلام می کند استفاده از چنین محوله ای، تا تعیین تکلیف به هیچ عنوان مجاز نیست پس از بازرسی و انجام آزمون های تعریف شده در QC. PLAN از روی مواد ورودی تایید شده عنوان قطعی بر روی کارت شناسایی علامت خورده و از صالت قرنطیه خارج می گردد.در صورتی که معمولی از سوی کنترل کیفی غیر منطبق اعلام گردد نتایج طبق فرم بررسی تخصصی گروه کیفیت به شماره (19 / QC / FM به مسئولین مربوط گروه کیفیت (مدیریت عامل، مدیریت کارخانه بازرگانی پژوهش حتی. کنترل کیفیت) جهت تصمیم گیری نهایی ارسال می گردد چنانچه نتایج بررسیها مغایرت اساسی باشد و امکان اصلاح کالا وجود نداشته باشد دستور موجودی از طرف مدیریت عامل صادر شده طبق روش اجرایی خرید نسبت به برگشت کالا اقدام می گردد و لازم به توضیح است که مانند محوله دیگر، سوابق این محوله تیر مطابق روش اجرایی ارزیابی منابع خرید (DPLpu/oz) در سوابق محوله های دریافتی از پیمانکار ثبت می شود.اقدامات اصلاحی مربوط به محصول نا منطبق :چنانچه مغایرت در حدی باشد که مکان اصلاح و یا رفع نقص در کارخانه مقدور باشد به جهت سرعت بخشیدن به کار طبق فرم به شماره (19/ QC / FM) مدیر کارخانه / تولید و مدیر کنترل کیفیت می توانند اقدامات لازم با ثبت سوابق انجام داده و ابتکالات موجود را حل نمایند مطابق روش اجرایی، بازرسی آزمون محصول 01/ QC / DP و روش اجرایی اقدامات اصلاحی به شماره 03/ QA / DP چنانچه مدیر کنترل کیفیت بر اساس روشهای اجرایی بازرسی و آزمون محصول به شماره 01/ QC / DP در مسیر تولید محصول به عدم انطباقی برخورد نماید، کنترلر مربوطه، دستور توقف تولید به شماره / 13/ QC / FM صادر و پس جهت اصلاح محصول نا منطبق فرم بررسی تخصصی به شماره 19/ QC / FM از سوی مدیریت کنترل کیفیت صادر و پس از اعلام دلیل توقف توسط QC مدیر تولید، جهت رفع اشکال محصول نا منطبق به مدیر کنترل کیفیت هماهنگی لازم را انجام داده و در صورت به نتیجه نرسیدن، مدیر کنترل کیفی با مدیریت کار خانه، عدم تطابق بوجود آمده را بررسی نموده و طبق روش اجرایی اقدامات اصلاح و پیشگیرانه به شما 03/QA / DP اقدام می نماید در صورت مرتفع نشدن مغایرت مطابق موارد اولخیه ورودی نا منطبق همین روش اجرایی اقدام می گردد.لازم به ذکپر است دم احقدام اصلاحی در سانخر سنخر اول گیرنده رسنخ دوم تخمین کیفیت رنسخ سوم فرستنده ارائه خواهد شد.معرفی تجهیزات ماشین آلات : دستگاه بورینگ فرزکاری – تراشکاری و کار اسل اما کارو ساخت روسیهدستگاه پیچ متری روسیه ترانسدستگاه فرز کاری و سوراخکاری و چرخ دنده زدنی، مدول زنی کار اصل 60 را کاراسل 20/30 ساخت رو پسر کارایی تراش .دستگاه پرس :صفحه تراش ساخت تبریز کارایی شیار در آوردن 4 پهلو تراشی جای خار در آوردنب ) 2 ارتباط فیزیکی سیستم با سایر سیستمهاروش اجرایی کنترل مستندات و سوابق کیفیت :1 ) هدف :هدف از نگارش این روش اجرایی سنتی یخ نحوه تهیه، بر روی و تصویب پیش نویس مستندات، شماره گذاری شناسایی، ویرایش جدید کلیه مستندات نظام کیفیت ویتر مدارک برون سازمانی به همراه چگونگی کنترل و بایگانی سوابق ایجاد شده باشد.2 ) دامنه :دامنه این روش اجرایی تمامی مستندات نظام مدیریت را شامل شده و مندرجات آن باید از سوی که کارکنان واحد های ذیربط رعایت، حفظ و اجرا گردد.  گزارش کاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستانکاراموزی شرکت تهران قطعه تاکستانکارورزی شرکت تهران قطعه تاکستاندانلود گزارش کارآموزی شرکت تهران قطعه تاکستانشرکت تهران قطعه تاکستانشرکتتهرانقطعهتاکستان

  • پاورپوینت اصول طرح و برنامه ریزی کسب و کار

    پاورپوینت اصول طرح و برنامه ریزی کسب و کار دریافت پاورپوینت اصول طرح و برنامه ریزی کسب و کار دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 537 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 146 برنامه کسب و کارروش اجرای یك…

  • استان شناسی و موقعیت جغرافیایی استان گلستان

    استان شناسی و موقعیت جغرافیایی استان گلستان دریافت استان شناسی و موقعیت جغرافیایی استان گلستان دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 160 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 4 دانلود فایل پی دی اف در مورد موقعیت جغرافیایی، صنایع…

  • پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی راهبردی

    پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی راهبردی دریافت پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی راهبردی دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان سیستم های اطلاعاتی راهبردی در حجم 34 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای اطلاعات مدیریت و سیستمهای…

  • اینترنت و خدمات مرجع

    اینترنت و خدمات مرجع دریافت اینترنت و خدمات مرجع دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 28 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 26 چكیده در عصری كه ارزش اطلاعات روز به روز بیشتر شناخته می شود نیاز…

  • دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند

    دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند دریافت دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند دسته بندی روانشناسی بازدید ها 143 فرمت فایل ppt حجم فایل 1.05 مگا بایت تعداد…

  • خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت تألیف دکتر غلامرضا خاکی

    خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت تألیف دکتر غلامرضا خاکی دریافت خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت تألیف دکتر غلامرضا خاکی خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت تألیف دکتر غلامرضا خاکی عنای اصلی و نخستین علم که دانستن در برابر…

  • طرح لیبل لایه باز عرقیات گیاهی اسطو خودوس

    طرح لیبل لایه باز عرقیات گیاهی اسطو خودوس دریافت طرح لیبل لایه باز عرقیات گیاهی اسطو خودوس دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 2804 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 لیبل اسطو خودوس…

  • 1. تعیین میزان تاثیر فرایند مدیریت دانش بر فرایند كارافرینی سازمانی در بیمارستانهای

    1. تعیین میزان تاثیر فرایند مدیریت دانش بر فرایند كارافرینی سازمانی در بیمارستانهای دریافت 1. تعیین میزان تاثیر فرایند مدیریت دانش بر فرایند كارافرینی سازمانی در بیمارستانهای فهرست،مقدمه، منابع دسته بندی مدیریت بازدید ها 134 فرمت فایل zip حجم فایل…

  • پاورپوینت تکنولوژی های نوین در خودرو

    پاورپوینت تکنولوژی های نوین در خودرو دریافت پاورپوینت تکنولوژی های نوین در خودرو دسته: مکانیک بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 2860 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 34 تکنواوژی های نوین در خودرو قیمت فایل فقط 14,300 تومان پاور پوینتی…

  • کالیبراسیون فشارسنج ها مطابق با راهنمای DKD-R6-1

    کالیبراسیون فشارسنج ها مطابق با راهنمای DKD-R6-1 دریافت کالیبراسیون فشارسنج ها مطابق با راهنمای DKD-R6-1 دسته: برق بازدید: 3 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 477 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 کالیبراسیون فشارسنج روش انجام انواع فشار سنج با C TUBE…

  • پرسشنامه سبک های حل مساله کسیدی و لانگ (1996)

    پرسشنامه سبک های حل مساله کسیدی و لانگ (1996) دریافت پرسشنامه سبک های حل مساله کسیدی و لانگ (1996) 1 دسته بندی پرسشنامه بازدید ها 154 فرمت فایل doc حجم فایل 14 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 5 8,800 تومان…

  • مكتب تربیتی امام خمینی (ره)

    مكتب تربیتی امام خمینی (ره) دریافت مكتب تربیتی امام خمینی (ره) دسته: تاریخ و ادبیات بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 33 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 50 مقاله مكتب تربیتی امام خمینی (ره) در 50 صفحه word قابل ویرایش…

  • پاورپوینت بررسی روابط عمومی از نظر تا عمل

    پاورپوینت بررسی روابط عمومی از نظر تا عمل دریافت پاورپوینت بررسی روابط عمومی از نظر تا عمل دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 429 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 45 پاورپوینت بررسی روابط عمومی از نظر تا…

  • تحقیق کارآفرینی طرح کسب و کار کارخانه تولید گچ

    تحقیق کارآفرینی طرح کسب و کار کارخانه تولید گچ دریافت تحقیق کارآفرینی طرح کسب و کار کارخانه تولید گچ تحقیق کارآفرینی طرح کسب و کار کارخانه تولید گچ در30 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی…

  • پاورپونت (حقوق اساسی 2)قوه مقننه

    پاورپونت (حقوق اساسی 2)قوه مقننه دریافت پاورپونت (حقوق اساسی 2)قوه مقننه دانلود پاورپونت حقوق اساسی 2 قوه مقننه همه چیز درباره ی قوه ی مقننه آماده شده برای ارائه مطلب دسته بندی فقه و حقوق اسلامی بازدید ها 168 فرمت…

  • مقاله آموزشی چارچوب مفهومی هیات استاندارد های حسابداری مالی

    مقاله آموزشی چارچوب مفهومی هیات استاندارد های حسابداری مالی دریافت مقاله آموزشی چارچوب مفهومی هیات استاندارد های حسابداری مالی چرا هیات استانداردهای حسابداری مالی دارای چارچوب مفهومی است؟ تئوری حسابداری مجموعه‌ای از فرضیات مبنا، تعاریف، اصول، مفاهیم و نحوه استنتاج…

  • دانلود از قرون تولید دستی تا عصر تولید ناب 11ص

    دانلود از قرون تولید دستی تا عصر تولید ناب 11ص دریافت دانلود از قرون تولید دستی تا عصر تولید ناب 11ص دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 17 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 دانلود از قرون تولید…

  • آشنایی با آفریقای جنوبی

    آشنایی با آفریقای جنوبی دریافت آشنایی با آفریقای جنوبی طبق تاریخ هرودوت فینیق ها اولین کسانی بودند که سواحل آفریقا را با کشتی درنوردیند، لکن به طور مسلم تا قبل از قرن 15م آفریقای جنوبی برای یونانی ها، زومی ها،…

  • دانلود تحقیق ابداع كلید های جیوه ای

    دانلود تحقیق ابداع كلید های جیوه ای دریافت دانلود تحقیق ابداع كلید های جیوه ای دسته: برق بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 111 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 76 ابداع كلیدهای جیوه ای فشار قوی در پنجاه سال قبل…

  • الیاف و بافندگی

    الیاف و بافندگی دریافت الیاف و بافندگی توضیحات کامل راجع به صنعت نساجی ، الیاف و بافندگی دسته بندی فنی و مهندسی بازدید ها 148 فرمت فایل doc حجم فایل 16 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 17 8,800 تومان این…

  • پاورپوینت مطالعات تطبیقی مجتمع مسکونی وکیل آباد

    پاورپوینت مطالعات تطبیقی مجتمع مسکونی وکیل آباد دریافت پاورپوینت مطالعات تطبیقی مجتمع مسکونی وکیل آباد دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 6553 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 86 پاورپوینت مطالعات تطبیقی مجتمع مسکونی وکیل آباد در 86 اسلاید…

  • مبانی نظری تحقیق تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس

    مبانی نظری تحقیق تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس دریافت مبانی نظری تحقیق تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس مبانی نظری تحقیق تکنولوژی آموزشی درباره هوشمند سازی مدارس دسته بندی مدیریت بازدید ها 123 فرمت فایل doc حجم فایل 31…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنی شناسی در روانشناسی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنی شناسی در روانشناسی دریافت مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنی شناسی در روانشناسی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 152 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 67 مبانی نظری و…

  • دانلود تحقیق مخازن آب 10 ص

    دانلود تحقیق مخازن آب 10 ص دریافت دانلود تحقیق مخازن آب 10 ص دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 10 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 13 دانلود مخازن آب 10 ص تحقیق مخازن آب 10 ص مقاله مخازن…

  • جزوه مبانی سازه ای برای معماران

    جزوه مبانی سازه ای برای معماران دریافت جزوه مبانی سازه ای برای معماران دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 12056 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 109 جزوه مبانی سازه ای برای معماران قیمت فایل فقط 9,900 تومان فصل…

  • پیشینه و مبانی نظری بهره وری و سیاست تقسیم سود

    پیشینه و مبانی نظری بهره وری و سیاست تقسیم سود دریافت پیشینه و مبانی نظری بهره وری و سیاست تقسیم سود دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 217 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 پیشینه و مبانی نظری…

  • تحقیق ریاضیات بابلی و مصری

    تحقیق ریاضیات بابلی و مصری دریافت تحقیق ریاضیات بابلی و مصری دسته: ریاضی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 123 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 14 ریاضیات اولیه برای توسعه خود نیازمند یک پایه عملی که چنین پایه ای با…

  • سوئیچ های LAN چطور كار می كنند؟

    سوئیچ های LAN چطور كار می كنند؟ دریافت سوئیچ های LAN چطور كار می كنند؟ دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 22 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29 اگر مقالاتی راجع به شبكه یا اینترنت خواند…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی

    چارچوب نظری و پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی دریافت چارچوب نظری و پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی دسته: روانشناسی و علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 48 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42 چارچوب نظری و پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی…

  • فایل اتوکد برش منزل مسکونی 3 طبقه با مبلمان و کد ارتفاعی کامل قابل ویرایش

    فایل اتوکد برش منزل مسکونی 3 طبقه با مبلمان و کد ارتفاعی کامل قابل ویرایش دریافت فایل اتوکد برش منزل مسکونی 3 طبقه با مبلمان و کد ارتفاعی کامل قابل ویرایش نام فایل برش فرمت dwg (اتوکد ۲۰۰۷ و بالاتر)…

  • نقشه ی زمین شناسی شهرستان بافق

    نقشه ی زمین شناسی شهرستان بافق دریافت نقشه ی زمین شناسی شهرستان بافق شیپ فایل زمین شناسی شهرستان بافق این فایل در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد دسته بندی جغرافیا بازدید ها 248 فرمت…

  • مقاله درباره برق اکتیو

    مقاله درباره برق اکتیو دریافت مقاله درباره برق اکتیو دسته: برق بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 65 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 6 برق اکتیو و ازمایش رادیو اکتیو قیمت فایل فقط 9,900 تومان برق اکتیو توریم و اورانیوم…

  • پاورپوینت دیوار برشی فولادی

    پاورپوینت دیوار برشی فولادی دریافت پاورپوینت دیوار برشی فولادی دسته: عمران بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 3523 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 37 پاورپوینت 37 اسلایدی و قابل ویرایش با موضوع جذاب دیوار برشی فولادی قیمت فایل فقط 7,700…

  • پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا

    پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا دریافت پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 91 فرمت فایل docx حجم فایل 12 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 2 8,030 تومان پرسشنامه رضایت شغلی…

  • خرید و دانلود تحقیق بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد

    خرید و دانلود تحقیق بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد دریافت خرید و دانلود تحقیق بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در…