گزارش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه

گزارش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه

دریافت

گزارش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه گزارش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه در 54 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی
کارآموزی
بازدید ها

128
فرمت فایل

doc
حجم فایل

267 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

54

9,900 تومان
گزارش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه در 54 صفحه ورد قابل ویرایش عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشوربیمه ، بدون شک یکی از دستاوردهای خلاقانه جامعه بشری بمنظور مقابله با رخدادها و حوادث ناگوار است . حوادث طبیعی نظیر آتش سوزی ، زلزله ، سیل ، طوفان و نیز مصایبی همچون : فوت ، بیماری ، کهولت ،ازکارافتادگی و . . . وقایعی است که از زمان های دور همه انسانها را مورد تهدید قرارداده است.اندیشه ی ایجاد تامین درمقابل مخاطرات پیش رو از طریق همیاری و تعاون و راهکارهای از این نوع ، ریشه در ادوار تاریخ دارد. پیشرفتهای گسترده علمی و تکنولوژیکی عصرجدید نیز اگرچه به انسان کمک نموده است که بعضی ازخطرات طبیعی را مهار نماید اما خود ، خطرات جدیدی را به همراه داشته که به پوشش های حمایتی خاص نیازمند است.فایده اصلی بیمه ، دادن اطمینان به افراد در جهت مقابله با خطرات احتمالی است که در قاموس بیمه به آن ریسک اطلاق می گردد . فارغ از نوع بیمه می توان گفت بیمه علاوه بر ایجاد محیطی امن برای فعالیت های اقتصادی ، باعث ایجاد اطمینان برای کار و تولید و سرمایه گذاری و بطور کلی ایجاد فضای امن و آرام برای فعالیت های اجتماعی و اقتصادی است .صنعت بیمه در ایران علیرغم اینکه بیش از ? دهه قدمت دارد و تلاش های زیادی جهت توسعه آن صورت گرفته است ، هنوز جایگاه مناسبی ندارد وعرضه گسترده بیمه های عمر بمنظور ارتقاء و بهبود سطح رفاه اجتماعی _ آنگونه که شایسته است _ با توجه به وجود ظرفیت ها و قابلیت های گسترده در کشور ،با موانع بسیاری رو برو می باشد .مقاله ” موانع و راهکار های توسعه بیمه های عمر انفرادی در کشور” به بررسی موانع عمده فرا روی بیمه هایعمر پرداخته و سعی گردیده است با استفاده از تجارب موجود و مطالعات صورت گرفته یک طرح کلی -و البته اجمالی- که حاوی مشکلات اساسی و نیز راهکارهای رفع موانع توسعه بیمه های عمرباشد ، ارائه نماید.ذکر این نکته قبل از ورود به مباحث اصلی ضروری به نظر می رسدکه عدم توسعه بیمه های عمر و رفع موانع ، یک مشکل یک وجهی ویا یک معادله یک مجهوله نیست ، عوامل بسیاری در توسعه بیمه های عمر دخالت دارد که ریشه بسیاری از عوامل خارج از صنعت بیمه و برون سازمانی است . برنامه ریزی وسیاستگذاری در این باره در درون صنعت بیمه میسر نیست .? تصویر کلی از بیمه عمر انفرادی و عوامل ذیربط? جمعیت کل کشور ???ر???ر?? نفر? تعداد جمعیت قابل بیمه شدن: حمعییت زیر ?? سال کشور بالغ بر ???ر???ر?? نفر می باشد واگر افراد زیر ?? سال را هم نیز استثناء کنیم ???ر???ر?? نفر قابل بیمه شدن هستند.? تعداد بیمه شدگان :: در حدود???ر???ر? نفر? درصد دارندگان بیمه به کل جمعیت::: ?.?درصد? تعداد شعب فعال در صنعت بیمه :: ??? شعبه? تعداد نمایندگان : : در حدود ???ر? نفر ?? تعداد کارکنان صنعت بیمه :در حدود ????? نفر : بیمه ایران ???ر?نفر بیمه آسیا ???ر? نفر بیمه دانا ???ر? نفر و بیمه البرز ??? نفر و بقیه در شرکتهای بیمه خصوصی فعالیت می کنند. ?? موانع توسعه بیمه های عمر? ساختارهای سازمانی و مدیریتیسازمانهایا ی اداری از جمله شرکتهای بیمه از ارکان متعددی نظیر: نیروی انسانی ،قوانین و مقررات ، تشکیلات و سازماندهی ، روش انجام کار ، نظام مدیریت ، نظام آموزش و تجهیز نیروی انسانی ، نظام طبقه بندی مشاغل ، نظام ارزشیابی ، و نظام پرداخت تشکیل شده است که هرکدام از این ارکان اهمیت خاصی دارد .باتوجه به اینکه نحوه سازماندهی و ساختارهای سازمانی نقش عمده ای در تحقق اهداف خواهد داشت .به عبارت دیگر ” ساختار نشان دهنده استراتژی است .”(?) ساختار سازمانی مربوط به بیمه های عمر در شرکت های بیمه از دو نظر جهت توسعه بیمه های عمر در کشور کارآیی ندارد.?-?از زمانی اختصاصی و تخصصی به منظور ارائه بیمه های عمر وجود ندارد . و ” تامین رضایت مشتریان و توسعه بیمه در گرو ساختاری موثر و مناسب است ، در حالیکه ساختار صنعت بیمه به نحوی طراحی شده است که حساسیت لازم را در قبال مشتریان نداشته و با سنتی عمل کردن در چند رشته و محدوده خاص ، کمتر به دنبال مشتری مداری بوده است .” ( ?) بنابر این، ایجاد و راه اندازی شرکت های بیمه تخصصی عمر یک امر ضروری بنظر می رسد ، تا با درک صحیح از شرایط بیمه های عمر از جمله نحوه بازاریابی و فروش ، نحوه پذیرش ریسک ، نحوه وصول حق بیمه ، حسابداری وسرمایه گذاری وجوه حق بیمه و ذخایر ریاضی ، بتواند تعامل بهتری با بیمه شدگان و بیمه گذاران این رشته فراهم سازد .?-?سازماندهی واحد های فنی و پشتیبانی در شرکت های بیمه به گونه ای است که به هدف توسعه بیمههای عمر انفرادی کمکی نمی کند به عنوان نمونه در مدیریت های مالی و سرمایه گذاری تفاوت چندانی بین حقبیمه های دریافتی بیمه های عمر و سایر رشته ها قائل نمی باشند .در حالیکه لازم است حسابداری بیمههای عمر و چرخه گردش مالی مربوط و همچنین سرمایه گذاری از وجوه اندوخته ها جهت ارائه خدمات مطلوب و حفظ حقوق بیمه گذاران بطور جداگانه صورت گیرد .? عدم اشائه مطلوب فرهنگ بیمهفرهنگ عبارت است از مجموعهای از ارزشها، عقاید، هنجارها، آداب و رسوم، زبان و میراث فرهنگی وتاریخی یک جامعه که از پیشینیان به ارث رسیده است. و منظور از فرهنگ بیمه نیز عبارت است از آشنایی مردم کشور بابیمه و انواع و شناخت آن و استفاده و استقبال از پوشش های بیمه ای جهت مقابله با خطرات احتمالی و پیش رو ، و ایجاد تعاملی پایدار ومنطقی بین صنعت بیمه وآحاد مردم کشور و تقویت باور و نگرش مثبت مردم نسبت به صنعت بیمه ، خدمات بیمه ای و شرکت های بیمه . اما ضریب نفوذ بیمه ، تعداد بیمه نامه های اختیاری خریداری شده ، حجم حق بیمه های دریافتی و نحوه تعامل مردم با شرکت های بیمه ، نشان دهنده نهادینه نشدن فرهنگ بیمه بین مردم است .? شبکه فروش نا کارآمددر حال حاضر عرضه و فروش بیمه های مختلف از جمله بیمه های عمر از طرق زیر صورت می گیرد .?-? عرضه مستقیم از طرف شرکت بیمه?-?) عرضه از طریق کارگزاران بیمه ( موضوع آیین نامه شماره ? شورای عالی بیمه )?-?) عرضه از طریق نمایندگان حقیقی و حقوقی شرکت های بیمه ( موضوع آیین نامه شماره ?? شورای عالیبیمه (?-?) عرضه بیمه از طریق نمایندگان فروش بیمه عمر ( موضوع آیین نامه شماره ?? شورای عالی بیمه)?-?) بازیابان بیمه به نمایندگی از نمایندگان و کارگزاراننمایندگان و کارگزاران بیمه و بازاریابان آنها شبکه فروش صنعت بیمه را تشکیل می دهند و در حقیقت بازوان اجرایی شرکت های بیمه جهت فروش بیمه می باشند. توانایی و بالندگی شبکه فروش ، شکوفایی فروش ازنظر کمی و کیفی را بدنبال خواهد داشت . و ضعف آن نیز موجب پریشانی در عرضه بیمه در جامعه خواهد بود. ” به جرات می توان گفت یکی از عواملی که باعث شده است تا صنعت بیمه در زمینه رسیدن به سطح مطلوب و ترکیب فروش خدمات بیمه ای با مشکل مواجه شود ، نارسایی و رشد نیافتگی شبکه فروشندگی حضوری در بازار بیمه ایران استنتایج بررسی های صورت گرفته در این باره حاکی از وجود مشکلات زیر است ::” – سطح آموزشی نمایندگان و فروشندگان حضوری خدمات بیمه بسیار ضعیف و نا مناسب است .- وجود ابهام در جایگاه حقوقی و قانونی فروشندگان بیمه.- همه نمایندگان بیمه برای هدایت نیروهای فروش تبحر و توانایی لازم را ندارند.- ساختار نامناسب اداری مرتبط با شبکه فروش در شرکتهای دولتی .- درک نادرست برخی مدیران از بازار بیمه و شبکه فروش.- شیوه نامناسب جذب و نگهداری نمایندگان.- عدم هدایت صحیح نمایندگان در راستای فروش بهتر و بیشتر.- عدم نظارت مستمر و راهبردی بر عملکرد نمایندگان.- سیاست های تشویقی جهت نمایندگان فعال پیش بینی نشده است .? تجربه سایر کشورها هنددر کشور هندوستان فروش مستقیم بیمه های عمر وجود ندارد و بیمه نامه ها فقط از طریق شبکه نمایندگی بفروش می رسد . در هر شعبه یک یا چند کارشناس بازاریابی فعالیت می کنند که وظیفه آنان هدایت و نظارت بر نمایندگان است و به این کارشناسان ، در صورت رضایت بخش بودن عملکرد نمایندگان تحت نظارت ، مبالغی علاوه بر حقوق ، پرداخت می گردد .? عدم سیاستگذاری های کلان در صنعت بیمه و عدم وجود استراتژی در جهت توسعه بیمه های عمربدون شک رسیدن به اهداف راهبردی نیازمند مطالعه و بررسی ، برنامه ریزی و تلاش در جهت تحقق آن است . علیرغم تهیه وتدوین چشم انداز ?? ساله جمهوری اسلامی ایران ، بنظر می رسد این موضوع در صنعت بیمهنهادینه نگردیده است و هریک از شرکت های بیمه و مدیریت های ذیربط ، باتوجه به توانایی و شرایط درون سازمانی خود مشغول فعالیت هستند و برنامه مدونی در مورد توسعه بیمه های عمر. در صنعت بیمه ، وجود ندارد . كشور كارآیی ندارد. 1-1- سازمانی اختصاصی و تخصصی به منظور ارائه بیمه های عمر وجود ندارد . و ” تامین رضایت مشتریان و توسعه بیمه در گرو ساختاری موثر و مناسب است ، در حالیكه ساختار صنعت بیمه به نحوی طراحی شده است كه حساسیت لازم را در قبال مشتریان نداشته و با سنتی عمل كردن در چند رشته و محدوده خاص ، كمتر به دنبال مشتری مداری بوده است .” ( 5) بنابر این، ایجاد و راه اندازی شركت های بیمه تخصصی عمر یك امر ضروری بنظر می رسد ، تا با درك صحیح از شرایط بیمه های عمر از جمله نحوه بازاریابی و فروش ، نحوه پذیرش ریسك ، نحوه وصول حق بیمه ، حسابداری وسرمایه گذاری وجوه حق بیمه و ذخایر ریاضی ، بتواند تعامل بهتری با بیمه شدگان و بیمه گذاران این رشته فراهم سازد . . 2-1- سازماندهی واحد های فنی و پشتیبانی در شركت های بیمه به گونه ای است كه به هدف توسعه بیمه های عمر انفرادی كمكی نمی كند به عنوان نمونه در مدیریت های مالی و سرمایه گذاری تفاوت چندانی بین حق بیمه های دریافتی بیمه های عمر و سایر رشته ها قائل نمی باشند .در حالیكه لازم است حسابداری بیمه های عمر و چرخه گردش مالی مربوط و همچنین سرمایه گذاری از وجوه اندوخته ها جهت ارائه خدمات مطلوب و حفظ حقوق بیمه گذاران بطور جداگانه صورت گیرد . 2- عدم اشائه مطلوب فرهنگ بیمه فرهنگ عبارت است از مجموعه‌ای از ارزش‌ها، عقاید، هنجارها، آداب و رسوم، زبان و میراث فرهنگی وتاریخی یك جامعه كه از پیشینیان به ارث رسیده است. و منظور از فرهنگ بیمه نیز عبارت است از آشنایی مردم كشور با بیمه و انواع و شناخت آن و استفاده و استقبال ازپوشش های بیمه ای جهت مقابله با خطرات احتمالی و پیش رو ، و ایجاد تعاملی پایدار ومنطقی بین صنعت بیمه وآحاد مردم كشور و تقویت باور و نگرش مثبت مردم نسبت به صنعت بیمه ، خدمات بیمه ای و شركت های بیمه . اما ضریب نفوذ بیمه ، تعداد بیمه نامه های اختیاری خریداری شده ، حجم حق بیمه های دریافتی و نحوه تعامل مردم با شرکت های بیمه ، نشان دهنده نهادینه نشدن فرهنگ بیمه بین مردم است . 3- شبكه فروش نا كارآمد در حال حاضر عرضه و فروش بیمه های مختلف از جمله بیمه های عمر از طرق زیر صورت می گیرد . 3-1- عرضه مستقیم از طرف شركت بیمه 3-2- عرضه از طریق كارگزاران بیمه ( موضوع آیین نامه شماره 6 شورای عالی بیمه 3-3- عرضه از طریق نمایندگان حقیقی و حقوقی شركت های بیمه ( موضوع آیین نامه شماره 28 شورای عالی بیمه3-4- عرضه بیمه از طریق نمایندگان فروش بیمه عمر ( موضوع آیین نامه شماره 54 شورای عالی بیمه 3-5- بازار یابان بیمه به نمایندگی از نمایندگان و كارگزاران نمایندگان و كارگزاران بیمه و بازاریابان آنها شبكه فروش صنعت بیمه را تشكیل می دهند و در حقیقت باز وان اجرایی شركت های بیمه جهت فروش بیمه می باشند. توانایی و بالندگی شبكه فروش ، شكوفایی فروش از نظر كمی و كیفی را بدنبال خواهد داشت . و ضعف آن نیز موجب پریشانی در عرضه بیمه در جامعه خواهد بود. ” به جرات می توان گفت یكی از عواملی كه باعث شده است تا صنعت بیمه در زمینه رسیدن به سطح مطلوب و تركیب فروش خدمات بیمه ای با مشكل مواجه شود ، نارسایی و رشد نیافتگی شبكه فروشندگی حضوری در بازار بیمه ایران استنتایج بررسی های صورت گرفته در این باره حاكی از وجود مشكلات زیر است” – سطح آموزشی نمایندگان و فروشندگان حضوری خدمات بیمه بسیار ضعیف و نا مناسب است . – وجود ابهام در جایگاه حقوقی و قانونی فروشندگان بیمه. – همه نمایندگان بیمه برای هدایت نیروهای فروش تبحر و توانایی لازم را ندارند. – ساختار نامناسب اداری مرتبط با شبكه فروش در شركتهای دولتی . – درك نادرست برخی مدیران از بازار بیمه و شبكه فروش. – شیوه نامناسب جذب و نگهداری نمایندگان.- عدم هدایت صحیح نمایندگان در راستای فروش بهتر و بیشتر. – عدم نظارت مستمر و راهبردی بر عملكرد نمایندگان. – سیاست های تشویقی جهت نمایندگان فعال پیش بینی نشده است . در كشور هندوستان فروش مستقیم بیمه های عمر وجود ندارد و بیمه نامه ها فقط از طریق شبكه نمایندگی بفروش می رسد . در هر شعبه یك یا چند كارشناس بازاریابی فعالیت می كنند كه وظیفه آنان هدایت و نظارت بر نمایندگان است و به این كارشناسان ، در صورت رضایت بخش بودن عملكرد نمایندگان تحت نظارت ، مبالغی علاوه بر حقوق ، پرداخت می گردد . 4- عدم سیاستگذاری های كلان در صنعت بیمه و عدم وجود استراتژی در جهت توسعه بیمه های عمر بدون شک رسیدن به اهداف راهبردی نیازمند مطالعه و بررسی ، برنامه ریزی و تلاش در جهت تحقق آن است . علیرغم تهیه وتدوین چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران ، بنظر می رسد این موضوع در صنعت بیمه نهادینه نگردیده است و هریک از شرکت های بیمه و مدیریت های ذیربط ، باتوجه به توانایی و شرایط درون سازمانی خود مشغول فعالیت هستند و برنامه مدونی در مورد توسعه بیمه هایعمر. در صنعت بیمه ، وجود ندارد . مدت این بیمه نامحدود می باشد. بیمه گر در ازای دریافت حق بیمه بطور مادام العمر متعهد می شود که هر زمان و به هر علت بیمه شده فوت کند سرمایه مندرج در بیمه نامه را به اضافه سرمایه ای که از محل مشارکت در منافع تامین شده، به استفاده کننده بپردازد.بیمه و پس اندازدر این بیمه چنانچه بیمه شده در خلال مدت بیمه فوت نماید در صورتیکه حق بیمه ها تا تاریخ فوت پرداخت شده باشد، سرمایه مندرج در بیمه نامه به اضافه سرمایه ای که تا تاریخ فوت از محل مشارکت در منافع تامین شده است به ذینفع پرداخت خواهد شد و چنانچه این بیمه نامه تا پایان مدت ادامه یابد سرمایه مندرج در بیمه نامه به اضافه سرمایه اضافی که از محل مشارکت در منافع تامین شده است به ذینفع پرداخت خواهد شد.در صورت تمایل در پایان مدت بیمه نامه سرمایه موضوع بیمه می تواند بصورت مستمری ماهانه محاسبه و به بیمه گذار پرداخت گردد.این بیمه نامه پس از گذشت و پرداخت حداقل 6 ماه حق بیمه دارای ارزش بازخورد می باشد.بیمه گذار می تواند بعد از گذشت حداقل دو سال از شروع بیمه نامه از محل پس انداز خود وام دریافت نماید.بیمه زمانیدر این نوع بیمه چنانچه بیمه شده در خلال مدت بیمه فوت کند و حق بیمه ها تا تاریح فوت پرداخت شده باشد سرمایه مندرج در بیمه نامه به استفاده کننده پرداخت خواهد شد ولی اگر بیمه شده در پایان مدت در قید حیات باشد بیمه گر تعهدی نخواهد داشت و حق بیمه ها قابل برگشت نیست. امتیاز این بیمه ناچیز بودن حق بیمه آن می باشد.توجه : در بیمه های عمر زمانی انفرادی سن شخص بیمه شده باضافه مدت بیمه نباید از 70 سال تجاوز نماید.  بیمه تمام عمر با محدودیت پرداخت حق بیمهدر این نوع بیمه، بیمه گذار برای مدت معین 15 تا 20 سال حق بیمه می پردازد و پس از پایان آن مدت، پرداخت حق بیمه قطع می شود ولی بیمه شده مادام العمر بیمه بوده و در هر زمان که فوت نماید سرمایه بیمه به استفاده کننده پرداخت خواهد شد.امتیاز این نوع بیمه این است که بیمه گذار، حق بیمه های مربوطه را در هر زمان اشتغال به کار که درآمد بیشتری دارد پرداخته و هنگام بازنشستگی یا عدم توانایی کار کردن و کم شدن درآمد پرداخت حق بیمه قطع می شود، اما پوشش بیمه ای مادام العمر وجود دارد.بیمه تامین آتیه فرزنداندر این نوع بیمه سرپرست خانواده خود را به نفع فرزندان زیر 18 سال بیمه می کند  چنانچه بیمه شده در طی مدت بیمه فوت کند بیمه گر متعهد است که تا سن 18 سالگی کوچکترین فرزند بیمه شده، مستمری مربوطه را پرداخت نماید.امتیاز این بیمه این است که مدت پرداخت حق بیمه (مدت بیمه نامه) و مبلغ حق بیمه ناچیز می باشد.بیمه مانده بدهکارافرادی که از مراکز مختلف مانند بانک ها وام دریافت می کنند چنانچه در طول مدت وام فوت نمایند، بیمه گر بقیه اقساط وام را از تاریخ فوت تا پایان مدت وام یکجا در وجه موسسه وام دهنده و یا استفاده کننده ای که در بیمه نامه قید شده باشد پرداخت می نماید. امتیاز این بیمه نامه این است که حق بیمه این نوع بیمه بسیار نازل بوده در صورتیکه پرداخت حق بیمه سالانه باشد مدت پرداخت حق بیمه،‌ دو سوم مدت وام است.در بیمه مانده بدهکار سن شخص بیمه شده باضافه مدت بیمه نباید از 70 سال تجاوز نماید. بیمه های عمر زمانی و عمر مانده بدهکار را میتوان در قالب قراردادهای گروهی نیز منعقد نمود که در اینصورت نرخ قرارداد مزبور بر اساس میانگین سنی افراد تحت پوشش بیمه محاسبه و تعیین خواهد گردید. قابل توجه است که در نظر گرفتن میانگین سنی در یک قرارداد جمعی موجب تخفیف در نرخ حق بیمه و در نتیجه کاهش مبلغ حق بیمه خواهد شد.بیمه حوادث انفرادیدر این نوع بیمه شخص می تواند خود را در قبال حوادث 24 ساعته شغلی و غیر شغلی و یا خطرات شخصی برای مدت یک سال بیمه نماید. حق بیمه در این بیمه نامه بر اساس شغل افراد تعیین می گردد و جهت تامین این منظور پنج گروه شغلی از کم خطرتر تا خطرناکترین شغل تعیین می گردد.طبقه یک : این طبقه شامل اشخاصی که دارای کار اداری و دفتری و همچنین افرادی که در دفتر کار خود به عرضه خدمات می پردازد می گردد. گزارش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشورشاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمهکاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشورشاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمهکارورزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشورشاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمهدانلود گزارش کارآموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشورشاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمهعدم

  • گزارش کاراموزی تعمیرات نگهداری ایران خودرو

    گزارش کاراموزی تعمیرات نگهداری ایران خودرو دریافت گزارش کاراموزی تعمیرات نگهداری ایران خودرو گزارش کاراموزی تعمیرات نگهداری ایران خودرو در 217 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی کارآموزی بازدید ها 122 فرمت فایل doc حجم فایل 7.552 مگا بایت تعداد…

  • دفاع اجتماعی یا نظری كوتاه درباره حقوق كیفری

    دفاع اجتماعی یا نظری كوتاه درباره حقوق كیفری دریافت دفاع اجتماعی یا نظری كوتاه درباره حقوق كیفری دفاع اجتماعی یا نظری كوتاه درباره حقوق كیفری دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 106 فرمت فایل doc حجم فایل 39 کیلو بایت…

  • دانلود تحقیق عوامل و کارگزاران تغییر 16 ص

    دانلود تحقیق عوامل و کارگزاران تغییر 16 ص دریافت دانلود تحقیق عوامل و کارگزاران تغییر 16 ص دسته: الکترونیک و مخابرات بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 16 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 دانلود عوامل و کارگزاران تغییر 16…

  • تحقیق درباره اعتماد به نفس

    تحقیق درباره اعتماد به نفس دریافت تحقیق درباره اعتماد به نفس دسته: علوم اجتماعی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 14 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 «اعتماد به نفس»اعتماد به نفس چیست و چه اهمیتی دارد؟ هر فردی از…

  • مجموعه مقالات مدیریت انرژی

    مجموعه مقالات مدیریت انرژی دریافت مجموعه مقالات مدیریت انرژی مجموعه مناسب دانشجویانی است که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت انرژی می باشند با خرید مجموعه کل مقالات مدیریت انرژی از 20% تخفیف بالاتر بهره مند شوید مجموعه…

  • کتاب اصول متره و برآورد

    کتاب اصول متره و برآورد دریافت کتاب اصول متره و برآورد دسته: صنایع نفت و گاز بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 2168 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 39 متره، ‏METERE‏ واژهای است فرانسوی که معنی آن متر کردن و…

  • پرسشنامه شادمانی ذهنی PANAS

    پرسشنامه شادمانی ذهنی PANAS دریافت پرسشنامه شادمانی ذهنی PANAS پرسشنامه شادمانی ذهنی PANAS دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 86 فرمت فایل docx حجم فایل 8 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 2 8,030 تومان پرسشنامه شادمانی ذهنی PANAS      از…

  • پاورپوینت مشخصات سوخت ها

    پاورپوینت مشخصات سوخت ها دریافت پاورپوینت مشخصات سوخت ها مشخصات سوخت ها سوخت ها سوخت فسیلی انواع سوخت دسته بندی شیمی بازدید ها 177 فرمت فایل pptx حجم فایل 1.973 مگا بایت تعداد صفحات فایل 33 9,900 تومان عنوان مقاله:…

  • تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21

    تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21 دریافت تحقیق در مورد شرحی بر مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت مصوب 21 دسته: حقوق بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 22 کیلوبایت…

  • دانلود پاورپوینت بررسی خانه كلاور مهد كودكی

    دانلود پاورپوینت بررسی خانه كلاور مهد كودكی دریافت دانلود پاورپوینت بررسی خانه كلاور مهد كودكی پاورپوینت بررسی خانه كلاور مهد كودكی در 11 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx دسته بندی معماری بازدید ها 154 فرمت فایل pptx…

  • روشهای هوشمند در تعیین عملکرد سازه های هیدرولیکی

    روشهای هوشمند در تعیین عملکرد سازه های هیدرولیکی دریافت روشهای هوشمند در تعیین عملکرد سازه های هیدرولیکی دسته: ریاضی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 725 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 29 منطق فازی الگوریتم ژنتیک بهینه سازی پارامترهای منطق…

  • تحقیق کامل با عنوان اصول ریخته گری

    تحقیق کامل با عنوان اصول ریخته گری دریافت تحقیق کامل با عنوان اصول ریخته گری دسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pdf حجم فایل: 3209 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 117 این محصول تحقیق کاملی در مورد ریخته گری…

  • بررسی وضعیت نرم افزار در ایران

    بررسی وضعیت نرم افزار در ایران دریافت بررسی وضعیت نرم افزار در ایران دسته: کامپیوتر و IT بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 43 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 11 چکیدهآنچه در این مقاله می خوانید معرفی نرم افزار به…

  • تحقیق درباره شناخت بازار اوكراین و راههای دستیابی به آن

    تحقیق درباره شناخت بازار اوكراین و راههای دستیابی به آن دریافت تحقیق درباره شناخت بازار اوكراین و راههای دستیابی به آن دسته: خدماتی و آموزشی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 31 دانلود تحقیق…

  • مقاله توسعه یك الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس

    مقاله توسعه یك الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس دریافت مقاله توسعه یك الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس اصولاً معیارهای ارزیابی ک یفیت پرواز و خوشدستی ) ) Handling Flying Quality…

  • سرویس های بهداشتی

    سرویس های بهداشتی دریافت سرویس های بهداشتی سرویس های بهداشتی دسته بندی معماری بازدید ها 218 فرمت فایل pptx حجم فایل 3.088 مگا بایت تعداد صفحات فایل 21 16,500 تومان سرویس های بهداشتی سرویس های بهداشتی

  • دانلود فایل ورد Word تحقیق زمان بندی و انتخاب منابع در محیط محاسبات ابری با استفاده از الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی

    دانلود فایل ورد Word تحقیق زمان بندی و انتخاب منابع در محیط محاسبات ابری با استفاده از الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی دریافت دانلود فایل ورد Word تحقیق زمان بندی و انتخاب منابع در محیط محاسبات ابری با استفاده از…

  • روند تحولات جمعیت بندرتركمن طی سالهای 75-1335 و افق آینده آن

    روند تحولات جمعیت بندرتركمن طی سالهای 75-1335 و افق آینده آن دریافت روند تحولات جمعیت بندرتركمن طی سالهای 75-1335 و افق آینده آن دسته: جغرافیا بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 81 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 8 شناخت وآگاهی…

  • دانلود تحقیق در موردسنجش بینایی در طب کار

    دانلود تحقیق در موردسنجش بینایی در طب کار دریافت دانلود تحقیق در موردسنجش بینایی در طب کار دانلود تحقیق در موردسنجش بینایی در طب کار دسته بندی عمران و نقشه کشی بازدید ها 21 فرمت فایل zip حجم فایل 6.232…

  • دانلود پاورپوینت نور در معماری

    دانلود پاورپوینت نور در معماری دریافت دانلود پاورپوینت نور در معماری این پاورپوینت در 162 اسلاید می باشد خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است همراه با چند فایل word درباره نور در معماری دسته…

  • دانلود فایل آماده آگهی ترحیم جوان psd (اعلامیه ترحیم جوان و پدر)

    دانلود فایل آماده آگهی ترحیم جوان psd (اعلامیه ترحیم جوان و پدر) دریافت دانلود فایل آماده آگهی ترحیم جوان psd (اعلامیه ترحیم جوان و پدر) دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 7160…

  • آمار معاملات و متغیرهای حسابداری شرکت کیمی دارو در سال 86

    آمار معاملات و متغیرهای حسابداری شرکت کیمی دارو در سال 86 دریافت آمار معاملات و متغیرهای حسابداری شرکت کیمی دارو در سال 86 این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکت کیمی دارو در سال 86 بوده و شامل بخشهای نوسان،…

  • دانلود پاورپوینت مدارس علوم دینی و بررسی دو مدرسه جدید و قدیم جده بزرگ اصفهان

    دانلود پاورپوینت مدارس علوم دینی و بررسی دو مدرسه جدید و قدیم جده بزرگ اصفهان دریافت دانلود پاورپوینت مدارس علوم دینی و بررسی دو مدرسه جدید و قدیم جده بزرگ اصفهان این پاورپوینت در 54 اسلاید می باشد خلاصه ای…

  • پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل

    پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل دریافت پرسشنامه هوش اخلاقی لنیک و کیل پرسشنامه هوش اخلاقی دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 102 فرمت فایل docx حجم فایل 12 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 5 8,800 تومان پرسشنامه هوش اخلاقی…

  • پاورپوینت مروری اجمالی بر سیستم نگاهداری داده ها

    پاورپوینت مروری اجمالی بر سیستم نگاهداری داده ها دریافت پاورپوینت مروری اجمالی بر سیستم نگاهداری داده ها پاورپوینت مروری اجمالی بر سیستم نگاهداری داده ها دسته بندی فناوری اطلاعات بازدید ها 157 فرمت فایل doc حجم فایل 37 کیلو بایت…

  • تحقیق كارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم

    تحقیق كارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم دریافت تحقیق كارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم تحقیق كارآفرینی تولید نخ متوسط تا ضخیم در26 صفحه ورد قابل ویرایش دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی بازدید ها 19 فرمت فایل doc…

  • بررسی روابط عمومی در ایران و جهان

    بررسی روابط عمومی در ایران و جهان دریافت بررسی روابط عمومی در ایران و جهان دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 65 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 70 بررسی روابط عمومی در ایران و جهان قیمت فایل…

  • جزوه امار مناسب برای امتحان وکنکور کارشناسی حسابداری و اقتصاد

    جزوه امار مناسب برای امتحان وکنکور کارشناسی حسابداری و اقتصاد دریافت جزوه امار مناسب برای امتحان وکنکور کارشناسی حسابداری و اقتصاد انلودجزوه اماروکاربردان درمدیربت دسته بندی حسابداری بازدید ها 131 فرمت فایل zip حجم فایل 869 کیلو بایت تعداد صفحات…

  • طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت183

    طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت183 دریافت طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت183 دسته: فایل های لایه باز و PSD بازدید: 1 بارفرمت فایل: zip حجم فایل: 647 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 طرح لایه بازکارت ویزیت شرکت قیمت فایل فقط 11,000…

  • کسب درآمد آسان در کنار کار اصلی از اینترنت تضمینی و تست شده بدون اینکه از خانه بیرون بروید

    کسب درآمد آسان در کنار کار اصلی از اینترنت تضمینی و تست شده بدون اینکه از خانه بیرون بروید دریافت کسب درآمد آسان در کنار کار اصلی از اینترنت تضمینی و تست شده بدون اینکه از خانه بیرون بروید دسته:…

  • دانلود فایل ورد Word تحقیق تشخیص خطای سیم بندی استاتور با آنالیز موجک و شبکه عصبی

    دانلود فایل ورد Word تحقیق تشخیص خطای سیم بندی استاتور با آنالیز موجک و شبکه عصبی دریافت دانلود فایل ورد Word تحقیق تشخیص خطای سیم بندی استاتور با آنالیز موجک و شبکه عصبی فـرمت DOC تعداد صفحات ۱۰۹ صفحه رشتــه…

  • بررسی ساختار سرمایه و منابع تأمین مالی بانک ملت و راههای بهینه کردن آن

    بررسی ساختار سرمایه و منابع تأمین مالی بانک ملت و راههای بهینه کردن آن دریافت بررسی ساختار سرمایه و منابع تأمین مالی بانک ملت و راههای بهینه کردن آن دسته: حسابداری بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 238 کیلوبایت…

  • پاورپوینت احادیث اخلاقی امام حسن (ع)

    پاورپوینت احادیث اخلاقی امام حسن (ع) دریافت پاورپوینت احادیث اخلاقی امام حسن (ع) دسته: معارف اسلامی بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1938 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 28 امام حسن(ع)انسان تا وعد نداده آزاد است،اما وقتی وعده می دهد…

  • پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان (CERQ-P) گارنفسکی و همکاران 2001

    پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان (CERQ-P) گارنفسکی و همکاران 2001 دریافت پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان (CERQ-P) گارنفسکی و همکاران 2001 این پرسشنامه دارای ۳۶ سوال بوده است دسته بندی پرسشنامه بازدید ها 145 فرمت فایل doc حجم فایل 12…

  • مبانی نظری تنظیم هیجان

    مبانی نظری تنظیم هیجان دریافت مبانی نظری تنظیم هیجان دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: docx حجم فایل: 45 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25 پیشینه ومبانی نظری پژوهش تنظیم هیجان قیمت فایل فقط 28,600 تومان پیشینه ومبانی نظری پژوهش…